Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, verensokeri matalalla ja rahaa vasta 2pv päästä

Vierailija
25.12.2017 |

Tämä ilta ja huominen pitäisi vielä sinnitellä. Keskiviikkona tulee rahaa. Kaapissa ei yhtään mitään. Verensokeri alkaisi olla 4.. Tiedän, ei vielä huolettavan matala mutta minulla tuntuu ja nopsaan tippuu lisää.

Ei ole valitettavasti ketään joka voisi ruokaa tuoda, naapurikin muuttanut pois.

Huomenna toki saisin laskulle yhdestä paikasta syömistä kun aukeaa, mutta kävelyä kilometri ja näillä sokereilla en selviä ruokaa hakemaan. Saatikka että kävelisin vielä lapsen ja ruokien kanssa kotiin. Tai että suoriutuisin edes siinä kassalla normaalisti.

Mitä teen?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensokerilla 4 höpisee sekavia :D Joko sun mittari on sekaisin tai todella huono provo. Ottaisit nyt edes selvää ihmisen oikeista vs arvoista ennen kirjoittelua.

Toivon että joudut ryömimään verensokereilla 1 sinne entisen miehesi luo kerjäämään ruokaa lasten itkiessä :)

Vierailija
42/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia diabeetikoita/ puolisoita täällä kirjoittelee jotka eivät tiedä että verensokerit voi laskea liikaa? Jotkut kuolleetkin siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Oulussa?

Minäkin. Voin tuoda sulle suklaapatukan ovelle asti.

Harmi vaan että kun olet haukkaamassa, otan sen takaisin :)

No ei vaan, provohan tämä.

Vierailija
44/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia diabeetikoita/ puolisoita täällä kirjoittelee jotka eivät tiedä että verensokerit voi laskea liikaa? Jotkut kuolleetkin siihen.

No ap väittää että ei kestä 4 sokereita.. Eli selvä provo. Eri juttu jos olis kakkosella alkava ja kaapissa ei mitään. Tuolla arvolla nyt ehtii vaikka kävelemään sen kilometrin hakemaan ruokaa.

Vierailija
45/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi luonto hoitaa ja ap todennäköisesti korjataan pois tästä maailmasta synnytyksessä. Eihän se kestä verensokeriarvoa 4 ja synnytyksessä nyt sokerit voi heitellä. Sitten päästään tästäkin pummista.

Vierailija
46/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tämä totta olla koska ap odottaa toista lasta ja aina tällaiset luulevat lisääntyy eniten. Onneksi Oulussa on tiukka lasu ja se varmaan vie ap. Ltä lapset pois.

Vierailija
47/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs nyt seuraavaksi, kun olet syönyt ne lapsen ruoat? :D

Syötkö jauhoja kaapista, haetko ruokaa laskulle, vai menetkö naapuriin? :D

Ai niin mutta eihän sulla varaa edes jauhoihin, ruokapaikat ei auki ja naapuri muuttanut.. justjust

Vierailija
48/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin hanakasti lisäänny, kun molemmat lapsettomuushoidoilla saaneet alkunsa..

Niin ja ei kukaan ole katsonut tarpeelliseksi lapsia viedä, vaikka eron jälkeen olen lastensuojelun asiakas ollut turvakodilla käynnin vuoksi. Ap

Vierailija
49/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole vielä katsoneet tarpeelliseksi niin kyllä kohta katsovat todellakin viedä lapset pois.

Vierailija
50/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jotenkin arvasin että lastensuojelun asiakas olet. Miksi jouduit turvakodille, eikö entinen mies ostanut sulle pizzaa? :)

Vierailija
51/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terästettyyn glögiin ja lapsettomuushoitoihin on varaa, muttei ruokaan?

Vierailija
52/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun olisi todellakaan pitänyt tehtailla niitä lapsia ja vieläpä luonnottomasti. Eiköhän lastensuojelu hoida siellä hommansa, kun olet vielä hetken asiakkaana.

Vierailija
53/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisiä pidä syyttä lyödä. Meitä on niin moneksi. Minkä yksi kestää, sitä toinen ei enää kestä... Itse olen 2,7 verensokereilla pyöräillyt töistä kotiin (3 km) napannut tuoremehua ison lasillisen ja siitä edelleen apteekkiin (1,5km) hakemaan siripiriä kun omaa tyhmyyttä oli päässyt loppumaan. Kyllähän se pyörä vähän heitätti ehkä mutta ajattelin jos ojaan menee niin viimeisillä voimilla soitetaan se ambulanssi.

Vierailija
54/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea tyypin I diabeetikko kirjoitti:

Ei ihmisiä pidä syyttä lyödä. Meitä on niin moneksi. Minkä yksi kestää, sitä toinen ei enää kestä... Itse olen 2,7 verensokereilla pyöräillyt töistä kotiin (3 km) napannut tuoremehua ison lasillisen ja siitä edelleen apteekkiin (1,5km) hakemaan siripiriä kun omaa tyhmyyttä oli päässyt loppumaan. Kyllähän se pyörä vähän heitätti ehkä mutta ajattelin jos ojaan menee niin viimeisillä voimilla soitetaan se ambulanssi.

Siripiriä?

Vierailija
55/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oikea tyypin I diabeetikko kirjoitti:

Siripiriä?

Hedelmäsokerinappeja

Vierailija
56/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä saa verensokerin yleensä ns. kotikonstein nopeimmin nousuun, jos on päässyt turhan matalalle. Kyseessä ei siis ole mikään nistien "piri" (hah, olisikin) 

Vierailija
57/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ilta ja huominen pitäisi vielä sinnitellä. Keskiviikkona tulee rahaa. Kaapissa ei yhtään mitään. Verensokeri alkaisi olla 4.. Tiedän, ei vielä huolettavan matala mutta minulla tuntuu ja nopsaan tippuu lisää.

Ei ole valitettavasti ketään joka voisi ruokaa tuoda, naapurikin muuttanut pois.

Huomenna toki saisin laskulle yhdestä paikasta syömistä kun aukeaa, mutta kävelyä kilometri ja näillä sokereilla en selviä ruokaa hakemaan. Saatikka että kävelisin vielä lapsen ja ruokien kanssa kotiin. Tai että suoriutuisin edes siinä kassalla normaalisti.

Mitä teen?

Tsemppiä ap, älä väliltä noista krapulaisista hyenoista. Ymmärrän että huono olo voi olla nelosella. Pakkohan sinun 112 / sos. Pv. Soittaa jos kukaan muu ei auta.

Vierailija
58/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kovin hanakasti lisäänny, kun molemmat lapsettomuushoidoilla saaneet alkunsa..

Niin ja ei kukaan ole katsonut tarpeelliseksi lapsia viedä, vaikka eron jälkeen olen lastensuojelun asiakas ollut turvakodilla käynnin vuoksi. Ap

No jos ei oo ruokaa syödä, niin älä hyvä ihminen pistä insuliiniakaan, ja tadaa, ongelma ratkaistu, ei laske verensokeri !

Vierailija
59/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa vinkata keskustelun poliisille - sieltä pystytään selvittämään ap:n ip-osoite ja sitä kautta henkilöllisyys. Todennäköisesti ottavat yhteyttä. Jos ja kun ap on trolli, niin tulee samaan aikamoisen saarnan viranomaisilta.

Vierailija
60/78 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa vinkata keskustelun poliisille - sieltä pystytään selvittämään ap:n ip-osoite ja sitä kautta henkilöllisyys. Todennäköisesti ottavat yhteyttä. Jos ja kun ap on trolli, niin tulee samaan aikamoisen saarnan viranomaisilta.

Luuletko tosiaan että poliisilla on resurssia sellaiseen ja liekö olisi edes lupia selvittää, kun kyse ei ole rikoksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä