Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet tänään?

Vierailija
25.12.2017 |

Nukuttiin koko perhe klo9, sen jälk aamutouhuja ja aamupala/lounas-yhdistelmä n.11 aikaan eli tein riisipuuron, joululimppua leikkeleen, juuston ja rehujen kanssa ja hedelmiä.
Sitten minä katsoin Tuulen Viemää kera Lindtin konvehtirasian ja teinit pelanneet koneella, mues lukenut kirjaa.
Nyt jouluaterian laittoa ja n.1h päästä syödään. Saunan vois laittaa lämpiämään, toisaalta saunottiin myös eilen..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin tuonne ysiin. Puuroa, soppaa ja torttukavia. Makoilua. Kotikatua. Kinkkua ja laatikoita sekä torttukahvit. Kaupasta 12 rasiaa alennussuklaata, joista yksi Marabou jo syöty. Torttu ja glögiä. Riisipuuro on tulossa ja makeaa soppaa - sen kanssa keksejä ja juustolajitelma. Illemmalla muna-riisipasteijoita, punaviiniä ja likööriä.

N 38

Vierailija
2/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herättiin siinä yhdeksän maissa. Tutkittiin lapsen kanssa hänen lahjojaan, aloiteltiin yhtä isoa legorakennelmaa. Syötiin eilisen jämiä aamiaiseksi; minä söin riisipuuroa voilla ja rusinakeitolla ja pari kuppia kermakahvia, lapsi söi (tai oikeastaan joi) rusinakeittoa ja söi joululeipää päällisillä, mies otti vain kahvia kun sillä tais olla krapula.

Sitten lapsi, minä ja koira lähdettiin reiluksi tunniksi metsään kävelylle. Kun tultiin kotiin, asennettiin xbox ja lapsen kaveri tuli meille, lapset pelas keskenään sillä xboxilla ja lähtivät sitten kaverin luo katsomaan kaverin lahjoja. Laitoin koneellisen pyykkiä pyörimään, katsoin telkkua ja nyt olen vaan päämäärättömästi surffaillut netissä ja palstaillut välillä.

Perunat on kiehumassa, että jospa sitä kohta söis päiväruoan laittais jälkkärikaffet ja ottais muutaman konvehdin ja lukis vaikka kirjaa. Lapsi tuli äänistä päätellen just takaisin kotiin.

Illalla vois lämmittää saunan ja ottaa vaikka yhden jouluoluen. Huomenna töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt mätileipiä, katsonut ellkaria, roikkunut somessa. Nyt avasin valkkarin

Vierailija
4/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syönyt mätileipiä, katsonut ellkaria, roikkunut somessa. Nyt avasin valkkarin

Valokuvakansiota onkin kiva selata. Mukavia muistoja!

Vierailija
5/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin just pienessä darrassa. Kahvia juon ja kohta tilaan kerroshamppareita, kauhea nälkä.

Vierailija
6/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join aamusta bissee ja sit nukkuu takaisin. Nousin iltapäivällä ylös suihkuun ja nyt mietin pitäiskö hakee R-kioskilta bissee. 

Tylsää, tv:stäkään ei mitään katottavaa vasta kun illalla myöhään.

Vierailija
7/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa nukuimme pitkään. Kun heräsimme, annoimme toisillemme lahjat ja avasimme myös muilta saadut lahjat. Sitten menimme takaisin nukkumaan. Nyt joimme juuri aamukahvia ja katselemme televisiota. Saimme kutsun ystäväperheen luo syömään, mutta emme jaksa mennä. Myöhemmin menemme baariin. En tiedä vielä mitä aiomme syödä. Kaapissa olisi ruoka-aineksia, jotka olisi hyvä käyttää viimeistään huomenna. Tänään tosin haaveilen siitä, että jossain olisi jokin McDonald's auki :)

Vierailija
8/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ysin aikaan. Kävin koiran kaa lenkillä. Napostellut jouluherkkuja ja katellut telkkua. Äsken syötiin. Nyt taas rentoutumista. Kohta ulos. Illemalla ehkä sauna. Aamulla pitäis mennä töihin.

Vierailija
9/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään, otin päikkärit reilun tunnin lenkin jälkeen, syönyt olen ihan liikaa, vähän väliä jotain napostellut. Telkkari auki koko ajan. Nyt pitäis illaksi keksiä vielä jotain puuhaa ja huomenna lämmitän saunan. Ajatus karkaa jo töihin, tulis jo keskiviikko. Eihän tätä joutenoloa kestä enää :)

Vierailija
10/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin kylppärin ja kohta imuroin. Mun joulusiivous alkoi vasta nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi