Ihastuminen nuorempaan
Avioeheni on rakastunut 24v naiseen. Rakastan miedystävääni enkä tahdo erota, mutta miesystäväni pitää nuoremmista naisista. Mitä teen? Vinkkejä?
Kommentit (3)
Itse aloitin 25-vuotiaana suhteen 40-v miehen kanssa. Nyt ollaan oltu 15 v yhdessä, ja ikäero on alkanut tuntua. Meillä ei ole ollut seksiä vuosiin ja mulla on ollut nuorempia rakastajia. Toisaalta meillä on ihan hyvä ystävyys, ja ollaan varovasti puhuttu avoimesta suhteesta. Ehkä tämä toimii näinkin?
Vierailija kirjoitti:
Itse aloitin 25-vuotiaana suhteen 40-v miehen kanssa. Nyt ollaan oltu 15 v yhdessä, ja ikäero on alkanut tuntua. Meillä ei ole ollut seksiä vuosiin ja mulla on ollut nuorempia rakastajia. Toisaalta meillä on ihan hyvä ystävyys, ja ollaan varovasti puhuttu avoimesta suhteesta. Ehkä tämä toimii näinkin?
Ikäerosta vielä, vaikka tämä meneekin nyt ot:ksi: aiemmin ikäero ei niinkään haitannut, mutta kyllä se nyt on alkanut tuntua. Mieheni ei yksinkertaisesti pysy vauhdissani, ja tiedän, että hän kaipaisi seuraa rauhallisempaan tekemiseen ja yhdessäoloon. Eläkepäiville hänellä ei ole seuraa, jos pysymme yhdessä, sillä minulla on oma urani. Samoin hoivaajaa hän ei tarvittaessa musta tule saamaan, sillä olen vielä työelämässä, kun hän on vanha. Siksi toivoisin, että hän löytäisi toisen, omaan elämäntilanteeseensa paremmin sopivan naisen.
Tee niin kuin susta hyvältä tuntuu; jos ei haittaa, että miehesi haluaa muita, jää suhteeseen Jos haittaa, lähde. Toisaalta jos miesystäväsi on rakastunut toiseen naiseen, eikä halua moniavioista suhdetta, etpä sinä varmaan siinä voi muuta kuin odotella sen naisen päätöstä miehesi suhteen.