Ovatko Fitness-ladyt liian miehisiä?
http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201712222200624257_bs.shtml?utm…
ja tyhmiä? ja miksi ääni muuttuu miehikseksi onko vahingossa syöty joku hormoonipilleri vaikka ei ollut tarkoitus?
Kommentit (10)
Miksi lihakset tekisivät naisesta miehisemmän? Jos sama nainen on elämänsä aikana anorektikko, hoikka, normi, läski, tanssija, fitness ja bodari niin miten luulet, että hänen naisellisuutensa siitä mihinkään muuttuu koon ja harrastusten myötä?
mikestones, mene takas sinne imperiumin messulaudalle kirjoittelemaan typeryyksiä.
Haluan naisen, joka pystyy antamaan mulle painivastusta eli ei voi ihan siima olla
Vierailija kirjoitti:
Haluan naisen, joka pystyy antamaan mulle painivastusta eli ei voi ihan siima olla
Miksi haluat pahoinpidellä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat pahoinpidellä naisia?
Miksi haluat ymmärtää väärin?
naisella voi korkeintaan olla fitness-perse ja laiha vatsa, mutta en halua hormoonikähisevää naista vierelleni, lenkkeily riittää naiselle urheiluksi, luonnollinen kauneus kuten jenni vartiainen
Ei välttämättä, mutta jossain se raja kulkee. Amatööritasolla tuo ei liene ongelma.
AfricasChillingPeopleMike kirjoitti:
riittää naiselle
Kontrollifriikki. Se ei sinulle kuulu mitä nainen haluaa harrastaa!
on se hyvä pumpata silti vähän lihasta kuin että siiderivalaana kähisee krapulassa
haluaaako kukaan olla hormoonihirviön mies? tai sitten siiderivalaan mies?
eipä kai