Mikä helvetti siinä on et miehet ei millään haluis käyttää kondomia?!
Siis sen nyt tajuan et ilman tuntuu paremmalta mutta jos kyseessä ei vakikumppani ni mikä ihme siinä on et se kumin käyttö on niin vaikeeta?!
Jokusen miehen tavannut Tinderistä ja yksikään ei halunnut korsua käyttää, siis mitä helvettiä?
Kommentit (141)
Kokeilkaa silittää puolison kämmenpohjaa rukkanen kädessa ja ilman rukkasta.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on on ollut klamydia ja kondylooma on piilevänä. Miehet silti haluavat painaa paljaalla, vaikka kerron tämän ihan ruoraan.
Ja helkutista ne noista sairauksista mitään tietäisi! Miehet eivät lue naistenlehtien lääkäripalstoja eivätkä käy kouluterveydenhoitajan luona kertomasta alapäänsä ongelmista!
Miehet osaavat googlata, ovat käyneet peruskoulun ja käyvät sukupuolitautitesteissä.
Jos rintsikat on saatu jo riisuttua ja pikkuhousut on juuri lähtemässä, harva malttaa enää keskeyttää ja lähteä googlettamaan naistentauteja.
Jos joku on niin daiju, että luulee sukupuolitauteja naistentaudeiksi, melkein ansaitsee saada sellaisen. Ehkä Siperia opettaa...
Vierailija kirjoitti:
Vähintään puolet seksin nautinnosta syntyy siitä, kun voi hieroa kiimalimaista kaluaan märkien häpyhuulien väliin ja antaa sen välillä solahtaa niiden välistä sisään asti.
Onpahan siis jotain mitä odottaa siihen asti, että suhde on hieman vakiintunut, luottamusta syntynyt, ehkäisy kunnossa ja yhdessä sovittu kortsun jättämisestä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on aivan liian hyvä kuva maamme naisista. Moni varmaan siksi haluaa olla ilman kumia, koska kuvittelee, ettei tämä nainen ole mikään jakorasia, joka saattaa kantaa ties mitä tauteja.
Itse olen aina valinnut niin tasokkaita ja haastavia naisia, ettei taudeista ole riskiä ja jos pamahtaa paksuksi, ollaan sovittu, että sitten aletaan seurustelemaan ja kasvatetaan tasapainoinen lapsi.
Halpojen luuskien kanssa tautiriski ja ruokkojenmaksuriski olisi valtava.
Tajuatko, että kaikki muutkin miehet panevat paljaalla niitä tasokkaan ja puhtaan näköisiä naisia ja käyttävät kortsua "luuskalta" näyttävien naisten janssa tautien pelossa? Eli kummallakohan ne taudit ovat, niitä kun ei näe paljaalla silmällä?...
Luuskilla tietenkin. Nehän sitä peppua jakavat eikä tasokkaat naiset. Moni tasokkaista naisistani ovat olleet neitsyitä, niin tuskinpa niitä tautejakaan on vielä ehtinyt tulla. Otathan huomioon myös sen, että oikeasti tasokas nainen ei kovin helposti edes anna pimppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa olla miesten mies, ei täydy huolia pillereistä tai kortsuista. :)
M21
Miesten mies tarkoittaa ihan eri asiaa kuin hintti. John Wayne oli miesten mies, mutta Rock Hudson oli hintti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21Entäs taudit?
Vau, en tiennyt että kaksi puhdasta osapuolta luovat sukupuolitauteja yhdynnässä. Lähde? :)
No mut tässä puhuttiin nyt Tinder-deiteistä yms. tapauksista, joissa toisen osapuolen puhtaudesta ei ole mitään takeita. Eikä kenties omastakaan - moni kantaa sukupuolitauteja tietämättään.
Vierailija kirjoitti:
Siis sen nyt tajuan et ilman tuntuu paremmalta mutta jos kyseessä ei vakikumppani ni mikä ihme siinä on et se kumin käyttö on niin vaikeeta?!
Jokusen miehen tavannut Tinderistä ja yksikään ei halunnut korsua käyttää, siis mitä helvettiä?
Minkälainen korsu sinulla on? Onko monta eri huonetta? Sauna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on aivan liian hyvä kuva maamme naisista. Moni varmaan siksi haluaa olla ilman kumia, koska kuvittelee, ettei tämä nainen ole mikään jakorasia, joka saattaa kantaa ties mitä tauteja.
Itse olen aina valinnut niin tasokkaita ja haastavia naisia, ettei taudeista ole riskiä ja jos pamahtaa paksuksi, ollaan sovittu, että sitten aletaan seurustelemaan ja kasvatetaan tasapainoinen lapsi.
Tajuatko, että kaikki muutkin miehet panevat paljaalla niitä tasokkaan ja puhtaan näköisiä naisia ja käyttävät kortsua "luuskalta" näyttävien naisten janssa tautien pelossa? Eli kummallakohan ne taudit ovat, niitä kun ei näe paljaalla silmällä?...
Luuskilla tietenkin. Nehän sitä peppua jakavat eikä tasokkaat naiset. Moni tasokkaista naisistani ovat olleet neitsyitä, niin tuskinpa niitä tautejakaan on vielä ehtinyt tulla. Otathan huomioon myös sen, että oikeasti tasokas nainen ei kovin helposti edes anna pimppiä.
Vähän vaikea uskoa, että joku tasokas nainen antaisi sinun kaltaiselleni mieshorolle, ja vielä ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ne "tasokkaat" naiset ovatkin odottaneet vain sinua saapuvaksi ja antavat vain sinulle paljaalla. :D
Minä olin nuorena masentunut ja itsetuhoinen, sain jossain vaiheessa kondylooman enkä jaksanut tapella baareista ja bileistä löytyneiden jätkien kanssa kumin käytöstä ,joten levitin sitten sitä eteenpäin ! Olin 18v, söpö siro blondi ,jolla on aina suhteellisen siistit vaatteet masennuksesta huolimatta eivätkä ne pojat/miehet kai osanneet ajatella, että minussa olisi tauteja! Muutin lyhyen ajan sisällä eri kaupunkiin ja jatkoin masennuksen , alkoholin ja itsetuhoisuuden sumun sävyttämää elämäntapaani siellä. En edes uskalla ajatella, monta uhria minulla on ....
Nyt olen nelikymppinen ja naimisissa, mies tietää kaunistellun version menneisyydestäni. Välillä mietin, mitä jos kahville tulisi esim. miehen vanha armeijakaveri tms joka tajuaisi minun olevan tyttö jolta sai taudin? Vaikka epätodennäköistähän se on, miten kännissä ollut mies tunnistaisi kahdenkymmenen vuoden jälkeen jonkun baaripanonsa ja jos yleisesti paukutti ilman kumia menemään, ketä voisi osoittaa syyttävällä sormella että "se olit sinä".
Imeskeleppä tovi marianne-karkkia paperi päällä.
Ons hyvä?
Vierailija kirjoitti:
M21
Kyllä ne taudit tarttuu mieheltä miehellekin, että ehkä kannattaisi harkita uudestaan niitä kortsuja...
Pelottaa, että seisokki lerpahtaa kumia laittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikea uskoa, että joku tasokas nainen antaisi sinun kaltaiselleni mieshorolle, ja vielä ilman kumia.
Äläpäs nyt omia harhojasi tuo mukaan keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on on ollut klamydia ja kondylooma on piilevänä. Miehet silti haluavat painaa paljaalla, vaikka kerron tämän ihan ruoraan.
Ja helkutista ne noista sairauksista mitään tietäisi! Miehet eivät lue naistenlehtien lääkäripalstoja eivätkä käy kouluterveydenhoitajan luona kertomasta alapäänsä ongelmista!
Antibioottikuuri naamaan ja muna uuteen purkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet osaavat googlata, ovat käyneet peruskoulun ja käyvät sukupuolitautitesteissä.
Jos rintsikat on saatu jo riisuttua ja pikkuhousut on juuri lähtemässä, harva malttaa enää keskeyttää ja lähteä googlettamaan naistentauteja.
Sukupuolitauteja, ei naistentauteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ne "tasokkaat" naiset ovatkin odottaneet vain sinua saapuvaksi ja antavat vain sinulle paljaalla. :D
Älä viitsi vääristellä asioita. Loukkaannuitko siitä, ettet tunne itseäsi tasokkaaksi vai mistä kenkä puristaa? Käytöksesi vaikuttaa siltä, että halauisit palata ajassa taaksepäin ja olla tasokas helpon jakorasian sijaan.
Kaikki miehet ei todellakaan osaa laittaa kortsua. Se voi olla yllättävän vaikeaa, jos koskaan ei ole tarvinnut opetella ja aikaisemmin käyttää. Olen räpeltänyt kortsujen kanssa aika paljon. Jotkut kuoret on vaikea saada auki, joistain kortsuista on vaikea tunnistaa oikea rullauspuoli, joillain miehillä erektio tosiaan lerpahtaa kortsun kanssa. Jne.
Käyttäisin kondomia molempien turvallisuuden takia, mutten kelpaa tinder-treffeille. Valintojen maailma.