Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä helvetti siinä on et miehet ei millään haluis käyttää kondomia?!

Vierailija
25.12.2017 |

Siis sen nyt tajuan et ilman tuntuu paremmalta mutta jos kyseessä ei vakikumppani ni mikä ihme siinä on et se kumin käyttö on niin vaikeeta?!
Jokusen miehen tavannut Tinderistä ja yksikään ei halunnut korsua käyttää, siis mitä helvettiä?

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla laskee kaikki himot semmosista roskamunista, hyi. Ei oo mun mielestä ihan järki tallella ihmisillä, jotka vetelee paljaalla ja harradtaa suuseksiä ottaen riskin omasta terveydestään ja valmiina riskeeraamaan toisenkin terveyden! Ällöttävää kerrassaan.

Seksissä on riski taudeista aina. Jopa suudellessakin.

Niin on. Ja kondomi vähentää tautiriskiä huomattavasti.

Ai, ihanko tosi?

Vierailija
22/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on on ollut klamydia ja kondylooma on piilevänä. Miehet silti haluavat painaa paljaalla, vaikka kerron tämän ihan ruoraan.

Oletko sä koskaan pannut selvin päin olevan miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on on ollut klamydia ja kondylooma on piilevänä. Miehet silti haluavat painaa paljaalla, vaikka kerron tämän ihan ruoraan.

Ja helkutista ne noista sairauksista mitään tietäisi! Miehet eivät lue naistenlehtien lääkäripalstoja eivätkä käy kouluterveydenhoitajan luona kertomasta alapäänsä ongelmista!

Vierailija
24/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ovat olleet selvinpäin.

Vierailija
25/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kumi vie ainakin kaiken tunnon. Ei tunnu miltään, jos kumin pistää päälle. Eipä onneksi noita tartte miettiä, kun viimeiset 12vuotta samaa naista jyystänyt

Vierailija
26/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja helkutista ne noista sairauksista mitään tietäisi! Miehet eivät lue naistenlehtien lääkäripalstoja eivätkä käy kouluterveydenhoitajan luona kertomasta alapäänsä ongelmista!

Miehet osaavat googlata, ovat käyneet peruskoulun ja käyvät sukupuolitautitesteissä.

Vierailija
27/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet osaavat googlata, ovat käyneet peruskoulun ja käyvät sukupuolitautitesteissä.

Jos rintsikat on saatu jo riisuttua ja pikkuhousut on juuri lähtemässä, harva malttaa enää keskeyttää ja lähteä googlettamaan naistentauteja.

Vierailija
28/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa olla miesten mies, ei täydy huolia pillereistä tai kortsuista. :)

M21

Kondomi suojaa sukupuolitaudeilta ja taudit ovat itseasiassa yleisimpiä juuri miesten välisessä seksissä😅 kannattaa käyttää!

Vierailija
29/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondylooma ei ole mikään naistentauti. Kiva se on varmaan sitten jälkeenpäin kun mulkku on täynnä visvasyyliä.

Vierailija
30/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rintsikat on saatu jo riisuttua ja pikkuhousut on juuri lähtemässä, harva malttaa enää keskeyttää ja lähteä googlettamaan naistentauteja.

Eiköhän ne googlailut, koulutunnit, naistenletien lääkäripalstojen lukemiset ja kouluterkalla vierailut ole suoritettu jo ennen H-hetkeä. 

Vierailija
31/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M21

Kondomi suojaa sukupuolitaudeilta ja taudit ovat itseasiassa yleisimpiä juuri miesten välisessä seksissä😅 kannattaa käyttää!

Sulla ehkä on eri seksikumppani joka kerralla, mutta ei meillä kaikilla muilla. 

Vierailija
32/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M21

Miksi haluaisimme vähentää nautintoamme kun me kummatkin olemme puhtaita???

Vierailija
33/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sitten että kondyloomasi leviää mahdollisesti muillekin naisille näiden ääliöiden välityksellä?

Vierailija
34/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on aivan liian hyvä kuva maamme naisista. Moni varmaan siksi haluaa olla ilman kumia, koska kuvittelee, ettei tämä nainen ole mikään jakorasia, joka saattaa kantaa ties mitä tauteja.

Itse olen aina valinnut niin tasokkaita ja haastavia naisia, ettei taudeista ole riskiä ja jos pamahtaa paksuksi, ollaan sovittu, että sitten aletaan seurustelemaan ja kasvatetaan tasapainoinen lapsi.

Halpojen luuskien kanssa tautiriski ja ruokkojenmaksuriski olisi valtava.

Vierailija
35/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselta mieheltä pitää kysyä ilahtuneen oloisena kk-tulot ja näpyttää laskuriin ja sitten ilmoittaa elarien suuruus. Ehkä tajuaa käyttää kortsua siitä lähtien kaikkien kanssa.

Vierailija
36/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia inhottaa mies jolla ollut monta naisia. Klamydiat, kondyloomat, herppekset ja ties vaikka aidsikin mulkunvarressa kukkimassa. Ja ne naiset jotka jakaa, hyviä tartunnan lähteitä. Pankoot keskenään spärdärillä tai ilman, taudit vaihtuu iloisesti.

Vierailija
37/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa myydään marketeissa niin pieniä kondomeita että niiden päälle laitto kestää ja puristavat ..siksi. Osa ei tajua että isompia kortsuja on olemassakaan

Vierailija
38/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on aivan liian hyvä kuva maamme naisista. Moni varmaan siksi haluaa olla ilman kumia, koska kuvittelee, ettei tämä nainen ole mikään jakorasia, joka saattaa kantaa ties mitä tauteja.

Itse olen aina valinnut niin tasokkaita ja haastavia naisia, ettei taudeista ole riskiä ja jos pamahtaa paksuksi, ollaan sovittu, että sitten aletaan seurustelemaan ja kasvatetaan tasapainoinen lapsi.

Eli tämänkin sai taas naisten syyksi :D

Vierailija
39/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko, että kaikki muutkin miehet panevat paljaalla niitä tasokkaan ja puhtaan näköisiä naisia ja käyttävät kortsua "luuskalta" näyttävien naisten janssa tautien pelossa? Eli kummallakohan ne taudit ovat, niitä kun ei näe paljaalla silmällä?...

Vierailija
40/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkku on täysin tunnoton kortsu päällä. Onneksi ei tarvi käyttää kun puolisolla on kierukka