Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helvetti siinä on et miehet ei millään haluis käyttää kondomia?!

Vierailija
25.12.2017 |

Siis sen nyt tajuan et ilman tuntuu paremmalta mutta jos kyseessä ei vakikumppani ni mikä ihme siinä on et se kumin käyttö on niin vaikeeta?!
Jokusen miehen tavannut Tinderistä ja yksikään ei halunnut korsua käyttää, siis mitä helvettiä?

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat levittää tauteja, etenkin Tindermiehet.

Vierailija
2/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa vauvoja <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, en tajua. Ei tunnu miehiä yhtään huolettavan mitkään taudit tai mahdollinen isäksi tulo! Hyi! Oikein loukkaannutaan kun sanoo että ilman kondomia ei tule kyseeseen. Ja oikeastaan maku menee mieheen kyllä jo siinä vaiheesss kun tajuaa että mies ei välitä ehkäisystä.

Vierailija
4/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa ajatus siitä että pääsee siittämään kauniin ja terveen lisääntymisikäisen naaraan. Tietty ikävä juttu jos oikeasti näin käy koska en tosiaankaan olisi lapsen elämässä mukana, sen verran mulla on vielä nuoruutta elettävänä 😅

M26

Vierailija
5/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä miten erektio toimii tai ei toimi. Et ymmärrä sitä, koska et ole mies. Siksi kysyt tuollaista.

M

Vierailija
6/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä miten erektio toimii tai ei toimi. Et ymmärrä sitä, koska et ole mies. Siksi kysyt tuollaista.

M

Just joo... tän takia meitä miehiä pidetään urpoina. Kumi todellakin aina jos irtoseksiä. Onneksi on suhde niin ei tarvii miettiä tauteja ja lapsi tervetullut!

Vierailija
7/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Just joo... tän takia meitä miehiä pidetään urpoina. Kumi todellakin aina jos irtoseksiä. Onneksi on suhde niin ei tarvii miettiä tauteja ja lapsi tervetullut!

Taidat olla aika nuori... Vuodet opettavat kyllä sinuakin, veli hyvä.

Vierailija
8/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä järkeviäkin miehiä joilla kondomit mukana :) Pidät vaan jalat yhdessä ja aja mies matkoihinsa jos ei suostu kondomia käyttämään!

Vierailija
9/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laskee kaikki himot semmosista roskamunista, hyi. Ei oo mun mielestä ihan järki tallella ihmisillä, jotka vetelee paljaalla ja harradtaa suuseksiä ottaen riskin omasta terveydestään ja valmiina riskeeraamaan toisenkin terveyden! Ällöttävää kerrassaan.

Vierailija
10/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla miesten mies, ei täydy huolia pillereistä tai kortsuista. :)

M21

Vierailija
11/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M21

Kyllä sinä saat elareita maksaa :) jos et suostu isyystestiin niin valtio pistää.

Vierailija
12/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään puolet seksin nautinnosta syntyy siitä, kun voi hieroa kiimalimaista kaluaan märkien häpyhuulien väliin ja antaa sen välillä solahtaa niiden välistä sisään asti.

Vierailija
13/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M21

Kyllä sinä saat elareita maksaa :) jos et suostu isyystestiin niin valtio pistää.

Etkö osaa lukea vai voivatko miehet tulla raskaaksi nykyään? :)

Vierailija
14/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pelätä että seisokki katoaa kumin kanssa sählätessä, tunto hieman parempi ja on kiihottavan slutahtavaa kun muutoin niin kunnollinen, fiksu ja vaimomatskua oleva nainen antaa kiimoissaan panna paljaalla.

Vierailija
15/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille, että sulla on klamydia, niin luulis kumin käyttö kiinnostavan.

Vierailija
16/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla laskee kaikki himot semmosista roskamunista, hyi. Ei oo mun mielestä ihan järki tallella ihmisillä, jotka vetelee paljaalla ja harradtaa suuseksiä ottaen riskin omasta terveydestään ja valmiina riskeeraamaan toisenkin terveyden! Ällöttävää kerrassaan.

Seksissä on riski taudeista aina. Jopa suudellessakin.

Vierailija
17/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M21

Entäs taudit?

Vierailija
18/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksissä on riski taudeista aina. Jopa suudellessakin.

Niin on. Ja kondomi vähentää tautiriskiä huomattavasti.

Vierailija
19/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M21

Entäs taudit?

Vau, en tiennyt että kaksi puhdasta osapuolta luovat sukupuolitauteja yhdynnässä. Lähde? :)

Vierailija
20/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on on ollut klamydia ja kondylooma on piilevänä. Miehet silti haluavat painaa paljaalla, vaikka kerron tämän ihan ruoraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme