Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa vaadittu, että äiti ei oli harhainen, vaan ymmärtäisi tosiasioita?

Vierailija
25.12.2017 |

Siis jos oma äiti uskoo omiin päänsisäisiin kuvitelmiinsa, ja sen seurauksena ei tue tai lohduta, kun sitä kaipaisin, niin onko se syy hylätä äiti? Kun siis vielä haluaisin saada hänet ymmärtämään asian oikean laidan, niin hän suuttuu siitä minulle, että yritän saada hänet ymmärtämään asian, niin kuin se oli, eikä uskomaan omiin valheajatuksiinsa.
En halua seurustella valehtelijoiden kanssa, mutta "kivaa", kun tämä tyyppi on oma äiti, jolta kaipaisi tukea ja ymmärtämistä. Mutta ei, aina se syyttää minua kaikesta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en tiedä että miten tästä tilanteesta pääsee yhtään minnekään, eteenpäin. En silti ole saanut tukea siihen. Mieheni väitti lapselleni, että kiusaan lasta, vaikkei mies kuullut edes koko keskustelua, vain sen, että lapsi itki mulle puhelimeen.

ap

Vierailija
2/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu. Ei nämä sun harhat kiinnosta ketään. Laita vaikka 100 yksinpuheluviestiä. Tyhmyytesi vetää vertoja pahuudellesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu! Sinun ajatuksesi ovat harhaisia, koko sukunne kärsii tästä. Edes jouluna voisit luopua halustasi kiusata muita. Olet häpeäksi kaikille naisille.

Vierailija
4/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies meni sanomaan lapselleni, että kiusaan lasta, vaikka lohdutin ja siis kaipa lapsi ymmärtää, etten kiusannut, mutta siis HIUKAN häiritsee, etten voi luottaa mieheenikään.

ap

Vierailija
5/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!

Vierailija
6/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu! Sinun ajatuksesi ovat harhaisia, koko sukunne kärsii tästä. Edes jouluna voisit luopua halustasi kiusata muita. Olet häpeäksi kaikille naisille.

Tää on hyvä kommentti, kertoo sen, etten ole ainoa laatuani :)

ap

Vierailija
7/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

salami666 kirjoitti:

Jätä se sika!!!

Niin no niin, mieluummin selvittäisin asian. Ehkä saan siitä vielä miehen kanssa puhuttuakin, mutta en toisaalta jaksaisi käyttää rajallisia voimavarojani vakuuttakseni miehelle, että en kiusaa lasta puhelimessa, vaikka lapsi itkeekin, lapsi itkee koska on surullinen ja koitan lohduttaa. Olen kiukutellut ja purkanut negatiivisia tunnetiloja perheeseen (mistä en ole ylpeä lainkaan, se oli väärin) asuessani kotona, mutta nuo ovat aivan eri tilanne.

ap

Vierailija
8/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olispa taas arki ja pääsis töihin :(

ap

Vierailija
9/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se näköjään liikaa vaadittu, lapsillasi on harhainen äiti. 

Vierailija
10/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millälailla sinun mielestäsi olen harhainen?

ap

Vierailija
11/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihan normaalia ihmissuhteisiin kuuluvaa, että asiat selvitetään. Ettei kellekään jäisi paha mieli. Jos se, jolle tuli paha mieli haluaa selvittää asian, niin mitä vittua ne muut siitä venkoilee? Ei ymmärrä.

ap

Vierailija
12/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuvittelet, että sinussa ei ole mitään vikaa vaan kaikki on muitten syytä, jopa niiden lastesi. 

Vierailija
13/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko yhdessä ketjussa pidättäytyä tuolta kamalalta kielenkäytöltä? 

Vierailija
14/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, olipa kaunis pyyntö :) Yritän :)) Mutta en lupaa onnistuvani, mutta mietin todella tarkkaan, jos sanoisin rumasti. Että sanoisinko ilman kirosanoja saman asian. Okei.

ap

Vierailija
15/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuvittelet, että sinussa ei ole mitään vikaa vaan kaikki on muitten syytä, jopa niiden lastesi. 

En minä kuvittele, että kaikki on muiden syytä, vaan sanon muiden viat. Minustakin väitetään nyt jopa vikoja, joita minussa ei ole.

ap

Vierailija
16/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, olipa kaunis pyyntö :) Yritän :)) Mutta en lupaa onnistuvani, mutta mietin todella tarkkaan, jos sanoisin rumasti. Että sanoisinko ilman kirosanoja saman asian. Okei.

ap

Kiitos, juttelisin mielelläni kanssasi, mutta niitä kirosanaryppäitä en halua lukea. Meillä on ollut välillä nuorten kanssa perheessä taistelua siitä, miten ihmisten kanssa voi puhua eikä ole mukava aikuisen ihmisen kanssa jutellessa törmätä vastaavaan saastakieleen. 

Vierailija
17/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mä en varsinaisesti muista, että mieheni olisi koskaan koittanut osoitella mun vikojani. Ja siis ei se mitään hyödyttäisi, koska se, mikä ilmenee minussa vikana, on aina asia, josta minä itse olen sanut äitini takia kärsiä, ja josta en olisi halunnut joutua kärsimään, mutta koska en voinut valita minusta tuli sen vian mukainen. Korjaisin sen heti, mikäli osaisin, mutta sitä vikaa tuskin olisi ikinä syntynytkään, jos osaisin valita miten toimia tai ratkaista asian, hoitaa ongelman.

ap

Vierailija
18/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiitos, juttelisin mielelläni kanssasi, mutta niitä kirosanaryppäitä en halua lukea. Meillä on ollut välillä nuorten kanssa perheessä taistelua siitä, miten ihmisten kanssa voi puhua eikä ole mukava aikuisen ihmisen kanssa jutellessa törmätä vastaavaan saastakieleen. 

Joo, no mä en kiroillut lapsena ja nuorena ollenkaan, mutta sen myötä kun olen alkanut löytää jalansijaa tunteilleni elämässäni olen alkanut kiroilemaan. Se ei oikeastaan ole ydintä minääni.

ap

Vierailija
19/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mä en varsinaisesti muista, että mieheni olisi koskaan koittanut osoitella mun vikojani. Ja siis ei se mitään hyödyttäisi, koska se, mikä ilmenee minussa vikana, on aina asia, josta minä itse olen sanut äitini takia kärsiä, ja josta en olisi halunnut joutua kärsimään, mutta koska en voinut valita minusta tuli sen vian mukainen. Korjaisin sen heti, mikäli osaisin, mutta sitä vikaa tuskin olisi ikinä syntynytkään, jos osaisin valita miten toimia tai ratkaista asian, hoitaa ongelman.

ap

Että mietin vain, että vähän vaikea työstää vikojaan, jos toiset ovat niistä hiljaa.

ap

Vierailija
20/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ja jos mies syyttäisi minua mun vioistani, niin hän ei oikeasti ymmärtäisi, että syyttää väärää puuta. En mä ole niihin syypää, vaan kasvatukseni. Äitini koitti sitäpaitsi korjata minun persoonallisuuttani koko lapsuuteni, luulen, että se on tehnyt pahimmat haavat. Tajusin tämän, kun pojallamme epäiltiin add:tä, ja lääkäri sanoi, että sitten mennään eteenpäin ja katsotaan tulevaisuuteen ja miten lasta voidaan auttaa, mikäli hänellä on add. Tajusin siinä samassa, että jos äitini istuisi siinä lääkärin tuolilla hän kieltäisi poikaa elämästä, ennen kuin add on korjattu, eli vaatii täysin mahdottomia ja samalla estää lasta elämästä, tällä ei olisi oikeutta elää, koska hänessä on vikaa. Näin hän suhtautui minuun. Tosin sitten selvisi, ettei lapsella ole add:tä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän