Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapää haisee hyvälle kalaruoalle onko vaginoosi?

Vierailija
21.11.2025 |

Tää kuulostaa ihan provolta, mutta ei ole sitä vaan ihan oikea asia. En kehtaa asiaa kysyä keltään ettei mulle naureta. 

Tiedän että jos alapäästä tulee " paha kalamainen haju " niin kyseessä on vaginoosi. 

Nyt oon huomannut että välillä mun alapäästä tulee hyvä kalamainen haju. Vähän niin kuin paistetut kalapuikot, mutta mieto. Jopa niin hyvä, että alkaa ajatella, että pitäiskö tehdä kalapuikkoja. Se tuoksu ei voi tulla muualta, koska en ole tehnyt aikoihin kalaruokia. 

Muita oireita ei ole ja haju lähtee pesemällä, mutta palaa aina välillä. Muita oireita ei ole, ei kutinaa, ei kirvelyä tms. 

En viittis turhan takia ostaa kalliita vaginoosivoiteita niin siksi kysyn että onko kellään kokemusta tällaisesta? 

Mietin että jos jättää hoitamatta, mutta pitäiskin hoitaa versus että ei ole mitään. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä se että jos jonkun kuurin käy turhaan niin onko siitä muuta haittaa kuin rahanmeno?

Vierailija
2/4 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikoille haisee? Tä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee pesemällä niin kai sitten peset aamuin illoin ja nukut ilman alkkareita? Juo ananasmehua joka päivä. Sperma saa toisilla toosan haisemaan. Mutta jos itse haistat oman hajusi niin se jo kertoo että kaikki ei ole ok. 

Vierailija
4/4 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalapuikoille haisee? Tä?

Niin sellainen tuoksu joka on vaikka keittiössä kun siellä on paistettu kalapuikkoja mutta miedompi. Eli sen paistetun leivityksen ja miedon kalan tuoksu niin että paistaminen ja ehkä syöminenkin on loppu jo, mutta vielä voi haistaa että täällä on äsken syöty kalapuikkoja. 

Etkö tiedä miltä kalapuikot tuoksuu? En osaa paremmin selittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi