Monenko ihmisen kanssa olet samassa asunnossa nyt?
Moniko heistä on hereillä?
Minä olen kolmen. Muut nukkuvat.
Kommentit (23)
16. En tiedä, kuinka moni on hereillä, kun en ole noussut vielä.
Vierailija kirjoitti:
Töissä on nyt samassa rakennuksessa 2 muuta ohjaajaa ja 1 asiakas.
Arkena täällä on yleensä 4-12 ohjaajaa ja 20-25 asiakasta.
Mä tulin nyt uteliaaksi. Miksi teitä niin moni joutui ( vai pääsi?)töihin yhden asukkaan vuoksi?
Mutta teet siis varmaan hoitotyötä, sisareni asuu tuontapaisessa paikassa mutta on nyt kotona.
3 nukkuu, yksi hereillä minun lisäksi.
Itseni lisäksi asunnossa on kolme elukkaa.
hakkarainen ja sipilä ne vielä nukkuvat lusikassa sängyssä. ite heräsin aikaisemmin, kun persettä jomotti niin paljon. sain eilen oikein kunnolla, vieläkin on sperman ja aktiivimallin jämiä perseessä.
Itseni lisäksi yhden ihmisen ja kahden kissan. Lapsi katsoo lastenohjelmia ja kissat loikoo kiipeilypuussa.
Kahden. Mies nukkuu ja vauva on hereillä.
Viisi ihmistä, kaksi koiraa ja neljä kissaa eri talouksista yhdessä juhlimassa.
Minä en tiedä ketkä muut on hereillä paitsi minä, siskoni ja kissani. Ollaan samassa vierashuoneessa.
Yksin <3
Mutta kohta lähdemme sukuloimaan perheeni luo 400 km päähän :-( Mikä olisikaan mukavampaa kuin nukkua lattialla seuraavat päivät :D
Vierailija kirjoitti:
Yksin <3
Mutta kohta lähdemme sukuloimaan perheeni luo 400 km päähän :-( Mikä olisikaan mukavampaa kuin nukkua lattialla seuraavat päivät :D
Mukavaa reissua lattiapaikasta huolimatta🤗
Meitä on vanhempieni talossa kyläilemässä 13 henkeä (Vanhempani, ja sisarukseni perheineen). Tiivis ja hyvä tunnelma. Mutta ennenkaikkea tiivis :D
Vierailija kirjoitti:
Moniko heistä on hereillä?
Minä olen kolmen. Muut nukkuvat.
Kolmen, kaikki hereillä. Mies ja tytär paistavat keittiössä vohveleita, minä ja poika pötkötellään sohvalla.
Kolme itseni lisäksi. Minä yksin hereillä juomassa kiireetöntä aamukahvia. Ihana aamu!
Neljä ihmistä ja kaksi koiraa. Muut ihmiset nukkuvat, koirien kanssa tehtiin aamulenkki. Nyt kahvia.
Töissä on nyt samassa rakennuksessa 2 muuta ohjaajaa ja 1 asiakas.
Arkena täällä on yleensä 4-12 ohjaajaa ja 20-25 asiakasta.