Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä ovat olleet parhaat saamasi joululahjat ikinä?

Vierailija
24.12.2017 |

Itse laitan ykköseksi mustan collegepuvun, kun olin 11 v. Elettiin 80-lukua ja tytöillä oli punaista, liilaa, muita räikeitä värejä ja kuvia. Kummi oli joutunut tilaamaan mustan collegeasun ulkomailta, ja siinä oli jokin rock-henkinen kuva puserossa. Toiseksi paras on ollut miehen antama kaulakoru, juuri minun tyyliseksi hopeaa ja kimallusta. Kolmanneksi tulee mieleen commadore-tietokone lapsena, ehkä 12 v. Mikä on ollut sinulle paras juttu tai parhaiten mieleen jääneet lahjat?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sen sain ja se on lippu Leevi And the leavingsin muistokonserttiin <3

Vierailija
2/23 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolstoin Anna Karenina. Muutenkin hyvät kirjat ovat olleet aina parhaita lahjoja.

Exä lahjoi koruilla. Arvostin kovasti hänen panostustaan, mutta ikävä kyllä hän oli tuloton ja minä tienasin - joten tiesin itse kalliit korut maksaneeni (koska meillä yhteinen tili).  Toisekseen hänen makunsa ei mitenkään aina vastannut omaani.

Ja ne silkkiyöpaidat ja teddyt olis kyllä saaneet jäädä ostamatta. En vaan ole sitä tyyppiä. Mun mielestä yö nukutaan mukavasti ja seksi on parhaimmillaan alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies menneisyydestä osasi ostaa hyviä joululahjoja minulle. Suhde ei sitten jatkunut, mutta joululahjoja hän kyllä osasi ostaa.

Sain useita kirjoja, niistä pidän. Kauniita joulukuusenkoristeita, lasisia yms. Hajuvettä, alusvaatteita. Kauniin paidan.

Ne kirjat ainakin kertoivat, että oli ajatellut toiveitani.

Toivottavasti on löytänyt unelmiensa naisen ja osaa hänellekkin ostaa hyviä lahjoja.

Me emme muuten olleet sopivia toisillemme.

Vierailija
4/23 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies menneisyydestä osasi ostaa hyviä joululahjoja minulle. Suhde ei sitten jatkunut, mutta joululahjoja hän kyllä osasi ostaa.

Sain useita kirjoja, niistä pidän. Kauniita joulukuusenkoristeita, lasisia yms. Hajuvettä, alusvaatteita. Kauniin paidan.

Toivottavasti on löytänyt unelmiensa naisen ja osaa hänellekkin ostaa hyviä lahjoja.

Mulla sama. Mies ei ollut tarpeeks jännä/rikas. Emme sopineet tosiillemme.

Vierailija
5/23 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin lapsena saamani prinsessapeilipöytä. 😊 Siellä lipaston sisällä oli vielä ihania pinnejäkin. <3 En ikinä unohda sitä! Toinen ihana oli siskon ja minun yhteiseksi saama lelupakkaus, jossa oli iglu, jääkarhuja, koiria, reki ja pari nukkea. Se oli upea!

Vierailija
6/23 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolstoin Anna Karenina. Muutenkin hyvät kirjat ovat olleet aina parhaita lahjoja.

Exä lahjoi koruilla. Arvostin kovasti hänen panostustaan, mutta ikävä kyllä hän oli tuloton ja minä tienasin - joten tiesin itse kalliit korut maksaneeni (koska meillä yhteinen tili).  Toisekseen hänen makunsa ei mitenkään aina vastannut omaani.

Ja ne silkkiyöpaidat ja teddyt olis kyllä saaneet jäädä ostamatta. En vaan ole sitä tyyppiä. Mun mielestä yö nukutaan mukavasti ja seksi on parhaimmillaan alasti.

Otsikossa ei kysytty, mistä kaikesta et ole tykännyt. Ärsyttää, kun kerrankin on joku hyvän mielen aloitus ainaisen valittamisen sijaan ja tähänkin tulee joku valittamaan, mistä kaikesta ei ole pitänyt. Mieti vähän omaa jouluasennettasi... Minulle paras joululahja on ollut lippu oopperaan. Yritän aina olla avoin lahjoille. Hyvä kun joku joskus muistaa jotenkin.

-suurperheen äiti

Vierailija
7/23 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ehkä tylsä tyyppi kun olen ilahtunut kaikista muista lahjoista paitsi jelly jortikasta.

Vierailija
8/23 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitädin 1982 antama lempipussilakana on tuolla kaapissa edelleen täysin ehjänä. Nykyään vieraskäytössä, kun meillä on tulpapeitto miehen kanssa.

Vierailija
9/23 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummitädin 1982 antama lempipussilakana on tuolla kaapissa edelleen täysin ehjänä. Nykyään vieraskäytössä, kun meillä on tulpapeitto miehen kanssa.

Mikä se tulppapeitto sitten on? Never heard. Minun yksi parhaista joululahjoista on ollut untuvatäkki aidoista ankanuntuvista. Oli käytössä varmaan 10 vuotta, oli pehmeä, erittäin lämmin ja sopivan raskas. Minua hiostaa tekokuidut, niin kunnon peitto on tärkeä.

Vierailija
10/23 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät kuulat. Niiden mukana tulee aimo annos rakkautta!

Vierailija
11/23 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin samaa tänään 17v tytöltäni, hänen paras lahjansa ikinä oli 4v saatu muovinen keittoastiasto (pannuja, patoja, kulhoja). Olin ihan järkyttynyt, minä vastustin tuota rihkamalahjaa pitkään koska muovikipot eivät ollenkaan sovi minun maailmankuvaani :D

Mutta armeliaasti tyttö kyllä sitten mainitsi muutaman minun mieleni mukaan tehdyn superyllätyksen ja sanoi että parhaat lahjat tulevat aina Äidiltä. :)

Omaa parasta lahjaani en osaa sanoa, ehkä Blytonin Seikkailu- sarja lapsena. Paljon luettavaa ja monta kirjaa. Tai tädin kutoma villapaita ja trendikäs pipohuivi kun olin teini. 

Vierailija
12/23 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena barbitalo. Teininä sain silloiselta poikaystävältä hänen koulussa tekemänsä puurasian, johon oli poltettu nimikirjaimeni ja päivämäärä, ja siellä sisällä korvikset. Rasia on edelleen tallella, vaikka seurustelu loppui ennen seuraavaa joulua. Näiden kahden väliltä en osaa sanoa kumpi on parempi, joten vastaan molemmat.

Vierailija
13/23 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se tulppapeitto sitten on? Never heard. Minun yksi parhaista joululahjoista on ollut untuvatäkki aidoista ankanuntuvista. Oli käytössä varmaan 10 vuotta, oli pehmeä, erittäin lämmin ja sopivan raskas. Minua hiostaa tekokuidut, niin kunnon peitto on tärkeä.

Kunnon unet nyt yleensäkin on aikas tärkeä juttu. Meillä penskat yleensä saa pyjamat, tyynyt ja peitot joululahjaksi. Paitsi viime vuonna kun pukki toi ennakkoon lahjaksi 2 viikon loman Kanarialla. Oli paras joulu ikinä. Kun saadaan taas kerättyä 6500€, toteutetaan sama ylläri uudestaan.

Vierailija
14/23 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto

Vierailija
15/23 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiipijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Mies ei ollut tarpeeks jännä/rikas. Emme sopineet tosiillemme.

Meillä niin, että olin liian jännä ja liian vähän kiinnostunut ruuanlaitosta ja tälläisestä, siksi ei onnistunut.

Vierailija
16/23 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto

Aika köyhää. Meillä sitä tapahtuu joka viikko, ei tarvitse jouluaattoa odottaa.

Vierailija
17/23 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni Merenneito-dvd, lapsuuden lempielokuva, joka oli siihen aikaan loppu kaupoista.Sydäntä lämmitti, kun veljeni kertoi kuinka oli taistellut leffasta tori.fi:ssä.

Vierailija
18/23 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto

Aika köyhää. Meillä sitä tapahtuu joka viikko, ei tarvitse jouluaattoa odottaa.

Olet onnekas! Vai turtuuko siihenkin?

Vierailija
19/23 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin lomamatka. Sain mieheltäni lahjaksi matkan Kap Verdelle.

Vierailija
20/23 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se tulppapeitto sitten on? Never heard.

Parisänkyyn tarkoitettu leveä peitto.