Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisitte tähän? 32 vuotias mies..

Passionfruit
24.12.2017 |

Eli vähän vanhemmille, miksei nuoremmille sama kysymys. Eikö yli 30-vuotias ole jo vähän liian vanha käyttäytymään kuin teini?

Tunnen miehen joka pukeutuu löysiin housuihin, luukuttaa hiphoppia, postailee teinityyliin kuvia itsestään facebookiin...Ei saisi arvostella, kun erilaisuutta pitäisi kunnioittaa.

En vain saa mielestäni pois ajatusta siitä, että mies on juuttunut teinin tasolle, ja välillä mieleeni puskee ajatukset kuinka hän tekee itsestään naurettavan. Eihän tällaista miestä voi ottaa tosissaan. Onko muilla tullut vastaan tällaisia ihmistyyppejä? Kaikenlisäksi mies on eronnut, ja kertoo omat asiansa eksälleen, ilmeisesti kaiken mitä tapahtuu. Naisena näen outona yhtälön miehen, joka ei eron jälkeen pyri rakentamaan omaa elämää, ja kun kohtaa uuden naisen niin eksä on ensimmäinen jolle kaikki omat tunteet kerrotaan, wtf?? Itse en edes haluaisi kertoa omia asioitaan liian tarkkaan entiselleni, vaan ne ovat yksityisiä asioita jos lähden rakentamaan uutta suhdetta jonkun kanssa. Tuntuu oudolta, että aikuinen mies turvautuu entisensä naisasioissa eikä osaa itse niitä hoitaa.

Näen asian myös näinkin, että miehen pitää haluta eron jälkeen oma itsenäisyytensä takaisin ja entisen kanssa liian läheiset välit, voivat jatkossa haitata uuden suhteen syntymistä. Tapasin tällaisen miehen jokin aika sitten, ja päätin jutun heti alkuun.

Mies kertoo eksälleen kaiken, olenko ainut joka ajattelee tällaisen toiminnan jotenkin avuttomana....mies kertoo eksälleen jos kokee vääryyttä ja eksä antaa tähän sympatiaa....Eli jos olisin aloittanut jonkun suhteen tähän mieheen, niin kaikki mistä mies ei olisi pitänyt, niin kertoisi eksälleen.

Mitäs te muut mietitty tällaisesta kuviosta? Itse pidän epäterveenä, kun itse jos olen eronnut, niin näkisin liian lähellä hilluvat eksät vain haittana, ja enkä kyllä kerro omia mieskuvioita heille, kun se ei heille kuulu, ja haluan pitää ne omana tietonani.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla