Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nythän sen jo tietää, miten joulu meni. Miten joulu meni?

Vierailija
24.12.2017 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tässä, viisaudenhammas revittiin to pois, joutui pari päivää syömään sosekeittoja..ei siinä muuten mitään, mutta perjantaista podettu enterorokkoa...ei voi vielä syömistä ajatellakkaan...

Vierailija
22/34 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tässä, viisaudenhammas revittiin to pois, joutui pari päivää syömään sosekeittoja..ei siinä muuten mitään, mutta perjantaista podettu enterorokkoa...ei voi vielä syömistä ajatellakkaan...

No vau 😃. Tästä on vaikea panna paremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Aamulla esiteini istui rauhassa sylkyssä katsomassa tv:tä, lounas kylässä meni hyvin. Joulukirkko oli lyhyempi kuin aiempina vuosina ja siellä oli söpö vauva, jota tuijottelin. Illallinen sukulaisilla oli hyvä ja lahjat kivoja. Kaunis sää kävellä kotiin, ei satanut, päivälläkin paistoi aurinko. Vielä otetaan jouluseksiä miehen kanssa, kun lapsi joskus aikanaan nukahtaa.

Vierailija
24/34 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumatisoiduin siitä miten rankka rutistus. Vieraat lähti kotiin juuri, tankki täysin tyhjä. Takana kolme päivää raatamista. En pysty rauhoittumaan ees nauttimaan lahjoistani koska oon niin poikki että tekis mieli vaan itkeä 😃. Naurettavaa!

Vierailija
25/34 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Traumatisoiduin siitä miten rankka rutistus. Vieraat lähti kotiin juuri, tankki täysin tyhjä. Takana kolme päivää raatamista. En pysty rauhoittumaan ees nauttimaan lahjoistani koska oon niin poikki että tekis mieli vaan itkeä 😃. Naurettavaa!

Meillä taas ensimäinen oikeasti rauhallinen ja stressitön joulu. Ensimäinen kunnolla aikuisten joulu, kun kuopuskin on jo päässyt joulutäpinästään. Vieraitakaan ei ollut, joten omalla porukalla ollaan  vietetty päivää rauhassa.

No jos jotain valitan, niin söin ihan liikaa ja olo on kuin valaalla sohvalla maatessa. Oikein kunnon ryhävalas.

Hyvää joulua kuitenkin sinulle. Ensi yön nukut ja huomenna nautit, kun stressi on ohi. Otat omaa aikaa ja tiukasti sanot muille, että nyt on äidin joulu ja äiti lepää.

Vierailija
26/34 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt tähän asti. Mies heräsi jo klo 08 ja pissatti koiran. Nukuin puoleenpäivään, juotiin kahvit ja luettiin lehdet. Pelattiin monopolia. Tein sienisalaattia ja käytiin porukalla kävelyllä koira lenkittämässä. Syötiin ja jaettiin lahjat, teinit oli tyytyväisiä. Käytiin hautuumaalla. Kateltiin Samu Sirkka. Juotiin joulukahvit. Pelattiin korttia. Mies hävisi. Katellaan Pohjantähden alla. Itse punavangin jälkeläinen.

Huomenna sukulaisiin ja tapanina anoppi tulee kylään.

Jos teinit simahtaa, ajattelin tehdä miehelle ehdotuksia...

Vierailija
27/34 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui :o Tuosta tilasta ei voi kuin mennä parempaa kohti! Toivon kaikkea hyvää ja parane pian!

Vierailija
28/34 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jouluhan on huomenna, nyt vasta aatto. Hyvin mennyt aatto onkin.

Vierailija
29/34 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella ihana joulu. Aamupäivällä mentiin miesystävän kanssa mun pikkuveljen luo. Siellä oli myös äitini. Äiti kävi ekana saunassa, sitten miesystäväni ja veljeni yhdessä. Itse en tykkää saunoa, joten olin ensin kotona peseytynyt ja laittautunut. (Oli muuten ihana kuulla mieheltä aamulla "oot tosi kaunis", kun tulin olkkariin uusi mekko päällä:))

Saunomisten jälkeen lähdettiin meidän äidille ja sinne tuli toinen pikkuveljeni tyttöystävineen. Ensin pelailtiin pleikkaa, jauhettiin P.tä yms. ja sitten syötiin. Aterian jälkeen jaettiin paketit ja auottiin ne. Sitten niitä tutkisteltiin ja juteltiin, keiteltiin kahvit ja teet, syötiin vähän maustekakkua ja pipareita ja oli tosi kivaa.

Mun veljet alkoi tehdä lähtöä isänsä ja sen suvun luo käymään ja veivät mut ja mieheni samalla reissulla kotiin. Toisen veljen tyttöystävä jäi äitini kanssa lepäilemään siksi aikaa.

Kotiin tultua valmistelin meillä kinkun ja miehen veli tuli meille syömään ja iltaa viettämään. Vähän myöhemmin tuli myös kaveri tyttöystävineen ja vietettiin hemmetin hauska ilta viidestään vähän alkomaholin ja lautapelien merkeissä.:) Todella mahtava joulu! Vähän haikea fiilis, kun se oli siinä taas..:)

Vierailija
30/34 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti on täällä töissä mennyt.

Pyhien tuplapalkat ja 40 pinnan yölisät jyskyttelee ja osasto asiakkaista tyhjä joten aika kovalla palkalla on netflix huutanut jo kolmatta vuoroa.

Klo 15 pihalle ja suoraan baariin.

Vierailija
31/34 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana joulu! Aatto oltiin isäni luona. Odotin sitä kovasti, mutta vähän jännitinkin kun mieheni ja isäni eivät ole viimeaikoina tulleet toimeen. Mutta kaikki meni hyvin ja ihanasti... paras joulu!

Vierailija
32/34 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä vielä. Meidän joulun päätapahtuma on tänään.

Vierailija
33/34 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli todella ihana joulu. Aamupäivällä mentiin miesystävän kanssa mun pikkuveljen luo. Siellä oli myös äitini. Äiti kävi ekana saunassa, sitten miesystäväni ja veljeni yhdessä. Itse en tykkää saunoa, joten olin ensin kotona peseytynyt ja laittautunut. (Oli muuten ihana kuulla mieheltä aamulla "oot tosi kaunis", kun tulin olkkariin uusi mekko päällä:))

Saunomisten jälkeen lähdettiin meidän äidille ja sinne tuli toinen pikkuveljeni tyttöystävineen. Ensin pelailtiin pleikkaa, jauhettiin P.tä yms. ja sitten syötiin. Aterian jälkeen jaettiin paketit ja auottiin ne. Sitten niitä tutkisteltiin ja juteltiin, keiteltiin kahvit ja teet, syötiin vähän maustekakkua ja pipareita ja oli tosi kivaa.

Mun veljet alkoi tehdä lähtöä isänsä ja sen suvun luo käymään ja veivät mut ja mieheni samalla reissulla kotiin. Toisen veljen tyttöystävä jäi äitini kanssa lepäilemään siksi aikaa.

Kotiin tultua valmistelin meillä kinkun ja miehen veli tuli meille syömään ja iltaa viettämään. Vähän myöhemmin tuli myös kaveri tyttöystävineen ja vietettiin hemmetin hauska ilta viidestään vähän alkomaholin ja lautapelien merkeissä.:) Todella mahtava joulu! Vähän haikea fiilis, kun se oli siinä taas..:)

Sori, tälläistä kyselemistä en harrasta normaalisti, mutta miksi alapeukut?o.O Meillä oli oikeasti ihana aatto, miksi alapeukuttaa?

Vierailija
34/34 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt. Ekaa kertaa oikeastaan koskaan on stressi minimoitu. Istun tässä, lapset rakentaa legoja, aamiainen odottaa pöydässä. Miesystävä nukkuu sängyssä.

Tiiättekö mikä on hienoa? Kerrankin joku joka aidosti hyväksyy minut epätäydellisenä itsenäni, tuo ihminen tuolla nukkumassa. Omiaan vähentämään kaikkia jännitteitä.

Rauhaa ja rakkautta kaikille. ❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi