Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on hirveen ikävä yhtä poikaa :(

24.12.2017 |

Se käyttää aina sen äitin tekemää villapaitaa ja kertoo herttasia vitsejä. Se on huippu pianisti, ja sitä on mukava halata. Me kumminkin voidaan vaan olla ystäviä, koska se on lestadiolainen ja mä en, vaikka uskonki Jumalaan hieman. Siitä huolimatta se halaa mua pitkään, painaa pään mun päätä vasten, ja kertoo että sille tulee ikävä mua. Se tuli mun luokse sillon ku mun elämä oli vaan tyhjä kuoppa. Mulla on nytki sen antama nalle kainalossa. Mä tarviin sen tänne. Mun ainoan ystävän.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusts tämä oli kaunista. Hae se poika!

Vierailija
2/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Vetis, sitä se loppuelämä on. Saa sen jota ei halua ja aina kaipaa sitä jonka haluaisi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selvä tapaus. Nouda!

4/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusts tämä oli kaunista. Hae se poika!

Oon lomilla kotona (asun lastenkodissa) niin täältä on sen luokse noin 90km :D

5/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Vetis, sitä se loppuelämä on. Saa sen jota ei halua ja aina kaipaa sitä jonka haluaisi :(

Otan sen jonka haluan tai oon yksin. Helppoa.

6/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki ihmettelen miksei tänne oo tullu yhtään ilkeetä kommenttia. No ehkä se on joulun taikaa tai jotain.

Vierailija
7/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 15v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenki ihmettelen miksei tänne oo tullu yhtään ilkeetä kommenttia. No ehkä se on joulun taikaa tai jotain.

Nuori rakkaus on tuossa vaiheessa maailman kaunein asia. Ihminen, joka tuon kokee tulee olemaan onnellinen. Ihanaa aloittaja, että jaoit tämän.

8/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 15v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori rakkaus on tuossa vaiheessa maailman kaunein asia. Ihminen, joka tuon kokee tulee olemaan onnellinen. Ihanaa aloittaja, että jaoit tämän.

En mä rakasta sitä varmaan, koska välillä mulla on vaan pelkkiä kaverillisia tunteita sitä kohtaan. Oikeestaan koulussa pääasiassa. Mutta koulun ulkopuolella se muuttuu ehkä ihastumiseksi. Joskus mun sydämessä tuntuu kyllä hassulta ku meen ruokalaan ja tiiän että se on siellä.

9/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

10/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoo sitte mun lastenkodissa oli pikkujoulut, ja se tuli sinne. Me oltiin "peukkutappelua" sen kanssa. Mä en tiiä mitä se oli, mutta yhtäkkiä mulle vaan tuli hirveen lämmin olo kun sain hiplata sen kättä rauhassa. Seki vaan kysy että miksen keskity. :D mitä se voi olla?

11/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle :(

Vierailija
12/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on kumminki se että pärjäät paremmin ilman sekopää lestaadiolaisia

13/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on kumminki se että pärjäät paremmin ilman sekopää lestaadiolaisia

Älä puhu siitä enää koskaan noin. Se on ihanin ja fiksuin poika jonka oon koskaan tavannu. Sitä paitsi pärjään paljon paremmin sen kanssa ku yksin.

Vierailija
14/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla kauhee ikävä yhtä miestä ;/ antaisin mitä tahansa jos saisin hänet omakseni. huomista soittoa odotan...ehkä joskus....yhdessä. Se hartain toiveeni.

15/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla kauhee ikävä yhtä miestä ;/ antaisin mitä tahansa jos saisin hänet omakseni. huomista soittoa odotan...ehkä joskus....yhdessä. Se hartain toiveeni.

Kyllä se siitä.

Vierailija
16/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse samanikäinen poika. Ihanaa, oikein mieltä lämmitti näin jouluna. Kiitos sinulle. Kaikkea hyvää ja Jumalan siunausta.

Vierailija
17/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko sä olet siellä lastenkodissa? Onko tiedossa? Kiva et sulla on hyvä kaveri. Mut mitään suhdettahan tuosta ei voi ikinä tulla, ellei poika jätä lahkoa, lessujen ja ei-lessujen jutuista ei tule mitään. Sori, karu totuus.

18/21 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse samanikäinen poika. Ihanaa, oikein mieltä lämmitti näin jouluna. Kiitos sinulle. Kaikkea hyvää ja Jumalan siunausta.

Kiva kuulla ja samoin :)

19/21 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko sä olet siellä lastenkodissa? Onko tiedossa? Kiva et sulla on hyvä kaveri. Mut mitään suhdettahan tuosta ei voi ikinä tulla, ellei poika jätä lahkoa, lessujen ja ei-lessujen jutuista ei tule mitään. Sori, karu totuus.

Vaan puoli vuotta enää. Otan ite sitten sen uskonnon, jos tarvii.

20/21 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kattoo mua aina välillä söpösti silleen pää kallellaan, ja sit ku kysyn et miks se silleen tekee niin se vastaa että mä kuulemma näytän sen mielestä niin kivalta. ':D

Viimeksi kun se kävi laitoksessa missä asun ja kerto että me voidaan olla vaan ystäviä, niin mä tulin siitä pettyneeksi. Sitten se yhtäkkiä vaan tuli halaamaan mua. En ees työntäny sitä pois vaikka mua vähän ketutti. Se oli eka halaus xD

Kiinnostaako teitä ees mun tarinat? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan