Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ihan normaalia avioliitossa?

Vierailija
24.12.2017 |

Esimerkiksi kun lähdetään joulunviettoon.
Äiti herää lasten kanssa, huolehtii aamiaisesta yms. Avataan ekat lahjat kuusen alta. Lapset miettii meinaako iskä nousta, käyvät herättämässä.
Isä keittää itselleen kahvit, käy suihkussa. Istuu omassa rauhassa koneen edessä.
Äiti katsoo lapsille vaatteet ja varavaatteet mukaan, pakkaa kasaan kaikkea mitä mukaan tarvitaan. (Syötävät yms. mitkä äiti valmistanut samalla kun mukauttamista pyörii jaloissa koska isä ei saa millään niitä pidettyä pois keittiöstä.)
Isä on valmis, alkaa hoputtamaan että mennään jo. Äidillä vielä pyjama päällä.
Isä pukee jo ekaa muksua ja lähtee hakemaan autoa, vie vähän tavaroita samalla. Tulee hetken päästä ihmettelemään mikä kestää, äiti saanut itselleen vaatteet päälle mutta hiukset ja naama laittamatta. Lapset sentään valmiit.
Viiden minuutin pikaehostus niin äitikin näyttää vähän ihmiseltä, päästään lähtemään.
Perillä ilmenee pari pientä unohtunutta asiaa, mies kuittailee niistä.
Olenko kamala ihminen siitä että tuli sanottua että ei hän voi vaatia että muistan kaiken jos hän huolehtii itsestään ja minä kaikesta muusta?
Kuuluuko tällaista vain sietää?
Hyväksyä että miehet vain on tällaisia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi on todella rikas ja käyttörahasi käytännössä rajaton, niin tuo pitää hyväksyä.

Samaa mieltä! Paitsi että lahjoja ei todellakaan availla aamulla! Kuusen alle kurkitaan vasta klo 18! Ei ehkä ihme jos ei auktoriteettiä ole.. Ei sitä mieskään silloin arvosta. Panosta tähän!

Meillä sai avata pikkuisena yhdet lahjat aiemmin päivällä (jos olivat kuusen alla). Se tasoitti pahinta malttamattomuutta ja iltaan painottuvaa odotusta (lahjojen avaaminen). Toimiva sapluuna sekä perheen pienimmille että vanhemmille.

On se helppoa, kun joulupukki tuo lahjat. Ei availla aamulla, vaan vasta sitten kun pukki ne tuo.

Vierailija
22/29 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti herää lasten kanssa, huolehtii aamiaisesta yms. Avataan ekat lahjat kuusen alta. Lapset miettii meinaako iskä nousta, käyvät herättämässä.

Isä keittää itselleen kahvit, käy suihkussa. Istuu omassa rauhassa koneen edessä.

Äiti katsoo lapsille vaatteet ja varavaatteet mukaan, pakkaa kasaan kaikkea mitä mukaan tarvitaan. (Syötävät yms. mitkä äiti valmistanut samalla kun mukauttamista pyörii jaloissa koska isä ei saa millään niitä pidettyä pois keittiöstä.)

Isä pukee jo ekaa muksua ja lähtee hakemaan autoa, vie vähän tavaroita samalla. Tulee hetken päästä ihmettelemään mikä kestää, äiti saanut itselleen vaatteet päälle mutta hiukset ja naama laittamatta. Lapset sentään valmiit.

Viiden minuutin pikaehostus niin äitikin näyttää vähän ihmiseltä, päästään lähtemään.

Olenko kamala ihminen siitä että tuli sanottua että ei hän voi vaatia että muistan kaiken jos hän huolehtii itsestään ja minä kaikesta muusta?

Meillä ihan sama. Monesti istuvat jo autossa ja minä vielä yöasussa. Niin tuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi on todella rikas ja käyttörahasi käytännössä rajaton, niin tuo pitää hyväksyä.

Samaa mieltä! Paitsi että lahjoja ei todellakaan availla aamulla! Kuusen alle kurkitaan vasta klo 18! Ei ehkä ihme jos ei auktoriteettiä ole.. Ei sitä mieskään silloin arvosta. Panosta tähän!

Meillä sai avata pikkuisena yhdet lahjat aiemmin päivällä (jos olivat kuusen alla). Se tasoitti pahinta malttamattomuutta ja iltaan painottuvaa odotusta (lahjojen avaaminen). Toimiva sapluuna sekä perheen pienimmille että vanhemmille.

On se helppoa, kun joulupukki tuo lahjat. Ei availla aamulla, vaan vasta sitten kun pukki ne tuo.

Niin, taisin mainita, että JOS olivat kuusen alla. Ja jos vanhemmat haluaisivat, niin olisi helposti järkättävissä myös silloin, vaikka joulupukki toisi lahjat. Lapsille pystyy millä verukkeella tahansa antamaan aamupäivästä/alkuiltapäivästä yhdet lahjat, jos haluaa rauhoittaa pikkuisen tilannetta. Toki nää on ihan makuasioita, mut joskus otettiin toi käyttöön, jotta jaksettiin odottaa vähän paremmin iltaan asti. 

Vierailija
24/29 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Viiden minuutin pikaehostus niin äitikin näyttää vähän ihmiseltä, päästään lähtemään.'

Tämän takia pidät pääsi kiinni, olisit onnellinen että joku on ottanut ruman naisen vaivoikseen!

Vierailija
25/29 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme sääntöjä... Missä Jouluaaton kultaisessa kirjassa sanotaan, että lahjat pitää avaaman vasta klo 18 ?

Vierailija
26/29 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä olet tolla tyylillä mennyt, niin se on sun valinta. - Minä en tuollaista menoa katselisi päivääkään, mutta olenkin onnellisesti naimisissa - ollut jo 38 vuotta.

Vierailija
27/29 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ajoi tänne, minä kotiin.

Mies ei tienaa enemmän kuin minä.

Mies on jossain vaiheessa muuttanut omaan kuplaan, perheessämme on hän ja me muut erikseen. Hän touhuaa lasten kanssa kun jaksaa/viitsii/haluaa. Herää hyvässä lykyssä kerran viikossa lasten kanssa, muuten herää vasta niin että ehtii suihkuun ja kahvit juoda ennen kuin pitää lähteä.

Olen yrittänyt puhua.

Jos vielä yrittäisi parisuhdetarpiaa, jos ei suostu siihen niin kannattaisi varmaan erota jos tää ei tuu ikinä muuttumaan.

Voihan se niinkin olla, että miehesi on niin tehnyt, mutta jotain sä olet pahasti ryssinyt tossa hommassa kyllä. Eikö sussa ole yhtään selkärankaa? Oletko sä vetelä olmi, joka elämä heittelee tuosta vain? Missä on se ihminen, joka kerran olit - ennen kuin orjauduit? Terapia ei sinua auta, jos et itse reipastu.

Vierailija
28/29 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan uudenlaista toimintamallia. Laita ensi kerralla itsellesi kello soimaan vaikka neljältä aamulla. Käy suihkussa, laita hiukset, meikkaa ja pukeudu. Mene takaisin sänkyyn tai vaikka sohvalle ja ota nokkaunet ihan rauhassa. Huopa jaloille ja selälleen maate, niin ei naama ja hiukset sotkeudu. Nuku ihan rauhassa siihen asti, kunnes muut ovat valmiit lähtemään.

Vierailija
29/29 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saalistan rafloista eronneita.. helppoja. kerron mitä haluaa kuulla ja ymmärrän kun ne haukkuu miehiään. Olen aina vastakohta kaikelle. Sit paukutan niitä yön..... Voi alapeukuttaa, mutta noin sataa eronnutta tai muuten vaan suhteessa ongelmaista ajellu. saatte alapeukuttaa, mutta niin te toimitte ja haluatte. Läskit alapeukuttaa, koska niitä en edes nusase.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän