Sinkki ja iho
Menikö teillä iho ensin huonompaan kuntoon? Vähän yli viikon olen nyt syönyt. Aluksi toimi hyvin ja vanhat finnit tasoittuivat, mutta nyt iho on taas alkanut puskea finnejä. Luulisin tämän olevan normaalia, mutta haluan kuulla muidenkin kokemuksia!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kuukauden sinkkikuurin jälkeen tuli viikset ja nenäkarvat. Olen siis nainen. Kattelin netistä ja huomasin, etten ollut asian kanssa yksin. Nostaa testosteronitasoja.
Huomaan, että neljä ns alapeukuttajaa ei ole netistä näitä katellut. Jos asia kiinnostaa siitä löytyy tietoa netistä. Tiedä sitten minkä verran itse kutakin viikset haittaavat, mutta itse säikähdin aika pahasti ja siihen jäi sinkki omalla kohdallani. Emmehän me kaikki samoja päätöksiä tee, mutta tämä oli minun.
Kävin nyt hakemassa netistä jotain tietoa asiasta. Ihan tällä samaisella palstalla asiaa käsitelty.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3884256/ketju/sain_tietaa_miksi_mulla_k…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kuukauden sinkkikuurin jälkeen tuli viikset ja nenäkarvat. Olen siis nainen. Kattelin netistä ja huomasin, etten ollut asian kanssa yksin. Nostaa testosteronitasoja.
Huomaan, että neljä ns alapeukuttajaa ei ole netistä näitä katellut. Jos asia kiinnostaa siitä löytyy tietoa netistä. Tiedä sitten minkä verran itse kutakin viikset haittaavat, mutta itse säikähdin aika pahasti ja siihen jäi sinkki omalla kohdallani. Emmehän me kaikki samoja päätöksiä tee, mutta tämä oli minun.
Kävin nyt hakemassa netistä jotain tietoa asiasta. Ihan tällä samaisella palstalla asiaa käsitelty.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3884256/ketju/sain_tietaa_miksi_mulla_k…
Noh, eipä ole ainakaan vielä kasvanut ylimääräisiä karvoja. :D
- ap