Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää miksi mulla kasvaa viikset (olen siis nainen)

Vierailija
08.11.2013 |

Kävin ostamassa luontaistuotekaupasta sinkkiä kun sitä syön näin talvella flunnsa kaudella. No myyjä sitten sanoi, että naisille suositellaan tuota toista sinkkiä kun se mikä purkki mulla oli kädessä... olen tätä sinkkiä syönyt nyt 2 talvea...

Kysyin että mitä eroa näillä sitten on? Tämä sinkki jota olen syönyt saattaa noistaa naisen testosteroni tasoa... no ilmankos on tummia viiksikarvoja saanut nyppiä naamasta....

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas taidetaan olla tarua vai totta osastolla.

Onko oikeasti joku sinkki tai ylipäätänsä mikään, mikä aiheuttaa karvankasvua?

Ja oikeasti laihtuminen vähentää karvan kasvua?

Vierailija
2/17 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou shit? Ihanks tosi :) Miä kans joudun nyppiin..mut että sinkki..tulee kyl syötyy noita vitaepro ym robinhoodin vitamiiniseoksia..noh tsekkaas leuka myös jos sul viiksiäkin..salilla käyny 1,5v ja samal käyttäny vitamiineja niin kyl noi karvat tuntuu kasvavan vähän liianki tehokkaasti naiseks :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sit viitsinyt kertoa meille muillekin että mitä sinkkiä olet syönyt ja mitä kannattaisi syödä että ei tarvitsisi niitä viiksiä nyppiä

Vierailija
4/17 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin joudun nyppimään varsinkin leuasta mustia karvoja, viiksiä en aja pois kun jotenkin luulen et kasvavat entistä pahempana takas. Syön jotain lidlin monivitamiinia, onkohan siinä pahaa sinkkiä?

Vierailija
5/17 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa se siitä johtuu kuitenkaan... Veikkaan ettei viiksenkasvusi muutu miksikään sinkkilisän vaihdolla. T. perinnöllisistä syistä viiksekäs nainen, joka ei syö mitään ravinnelisiä

Vierailija
6/17 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

e-pillerit kasvattaa viiksiä

Vierailija
7/17 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ja kilpirauhasongelmathan kans provosoi tota karvan kasvua.

Vierailija
8/17 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskaustestin tehtyäni, sanoin miehelleni, että meille tulee "taas" poika.(todellinen ylläri, jos on tyttö) Leuan alus puskee mustaa karvaa. :( Loppuu kun vauveli syntyy. Neljästä jo kokemusta ja aina raskaana ollessa parta kasvaa.....

Vierailija
9/17 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 10:42"]

[/quote]

lakkaako karvankasvu, jos laihtuu?

Vierailija
10/17 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 10:42"]

[/quote]

lakkaako karvankasvu, jos laihtuu?

[/quote]

No ainakin hidastuu huomattavasti! olen nyt laihtunut 10 kg, olen siis päässyt BMI 24! Ennen jouduin sheivaamaan päivittäin, ihan siis niin jos aamulla sheivasin niin illalla pukkas jo sänkeä. Nyt sheivailen 2 kertaa viikossa!!!!! Mitään muuta selitystä en keksi kuin laihtumisen!

Vierailija
11/17 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos näistä vinkeistä... mutta kyllä musta on muutenkin tuntunut että testosteroni tasoni on noussut... olen siis syönyt näitä

http://www.luontaisvoima.fi/sinkkisitraatti_30mg____100_tabl

ap

Vierailija
12/17 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin iltasanomista jonkun lääkärin kirjoittamana että syynä saattaa olla myös jokin sairaus ja siinä sanottiin myös että kannattaa käydä lääkärillä jos karvaa kasvaa "miesmäisesti"

Vierailija
13/17 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 10:58"]Ennen raskaustestin tehtyäni, sanoin miehelleni, että meille tulee "taas" poika.(todellinen ylläri, jos on tyttö) Leuan alus puskee mustaa karvaa. :( Loppuu kun vauveli syntyy. Neljästä jo kokemusta ja aina raskaana ollessa parta kasvaa.....
[/quote]no onko kokemusta tytöstä?

Vierailija
14/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:57"]

Luin iltasanomista jonkun lääkärin kirjoittamana että syynä saattaa olla myös jokin sairaus ja siinä sanottiin myös että kannattaa käydä lääkärillä jos karvaa kasvaa "miesmäisesti"

[/quote]

PCOS

Vierailija
15/17 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 10:42"]Ylipaino ja kilpirauhasongelmathan kans provosoi tota karvan kasvua.
[/quote] Lisaisin tuohon etta myos liiallinen laihuus ja kestavyysurheilu pahentavat viiksien kasvamista! Kokemusta on.

Vierailija
16/17 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/17 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida johtua sinkistä. Mene gynelle, sinulla on luultavasti pco eli polykystiset ovariot eli munasarjojen monirakkulatauti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi