En tajua ihmisiä jotka syö aamupalaa
Siis oksettavaa syödä aamulla ei ole nälkä yhtään. Janne jokinenkaan ei syö.se on kahvi ja ehkä mandariini ja klo 12 lounas ja illalla jotain päälle
Kommentit (20)
Et varmaan tajua montaa muutakaan asiaa.
Se jos sinä et tajua jotain asia ei ole meidän muiden ongelma.
Nyt annat ap tän kännykän takain äidille ja syöt puurosi loppuun. Pukki tulee sitten illalla.
Ap taitaa olla iltavirkku, ne harvemmin kaipaa aamupalaa, aamuvirkut taas ei voi olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Nyt annat ap tän kännykän takain äidille ja syöt puurosi loppuun. Pukki tulee sitten illalla.
Ja saa ottaa sitten yhden vihreän kuulan, kun puuro on syöty.
Ap ei ole ikinä harrastanut urheilua.
Itse onneksi ymmärsin aamupalan tärkeyden jo lapsena, vaikkei se aina maistunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse onneksi ymmärsin aamupalan tärkeyden jo lapsena, vaikkei se aina maistunutkaan.
Mikähän se tärkeys mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla iltavirkku, ne harvemmin kaipaa aamupalaa, aamuvirkut taas ei voi olla ilman.
Omituinen jaottelu, mikä on sulla ajatus tuossa? Itse olen aamuvirkku enkä syö aamupalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se tärkeys mahtaa olla?
No varmaan toi terveys ja se, ettei verensokeri laske liian alas, kun on viimeksi syönyt reilusti yli puoli vuorokautta aiemmin.
Usein vanhemmat äijät ei syö päivällä yhtään mitään ja sit illalla syödäänki valtavasti. Siitä syystä se maha kasvaakin palloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen jaottelu, mikä on sulla ajatus tuossa? Itse olen aamuvirkku enkä syö aamupalaa.
Mä taas olen iltavirkku ja todellakin syön aina aamupalaa.
Käyn 5 kertaa viikossa salilla. Silti ei aamupalaa. Mutta kauhee nälkä iskee 11..12 maissa
Ap
Kannattaa herätä niin aikaisin että heräämisen ja aamupalan väliin voi jättää tunnin tai pari ka välissä vaikka aamulenkki, kyllä maistuu
Ymmärrän kyllä ihnisiä jotka syö aamupalaa. Mulla aamuisin yleensä herätessä ihan karmiva nälkä. Harmi vaan että saan koko asmupäivän kestävät vatsakivut jos syön mitään mehua vahvempaa aamulla. Siksi yleensä päivän eka ruoka vasta lounasaikaan.
Vierailija kirjoitti:
En tajua kuka on Janne Jokinen.
Alfons Jokisen sukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa herätä niin aikaisin että heräämisen ja aamupalan väliin voi jättää tunnin tai pari ka välissä vaikka aamulenkki, kyllä maistuu
Olihan älynväläys :D
Kiitos tästä tiedosta.
Hyvää joulua