Lapset sain juuri nukkumaan ja muistiini palautuikin lapsuuden joulut
Muistan miten äitini aina kohteli minua niin paskasti. Hän ei koskaan välittänyt minusta tai linun tunteistani. Oma etu tuntui hänen toiminnassaan painavan ja minun tunteeni eivät siinä merkitse.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapia auttaa viina ei kirjoitti:
Älä tee samallain lapsilles miten äitis sulle teki. Taas on syy jouda ja mököttää pahaan oloon kun yhtäkkiä mieleeni juolahti tämäkin ahdistava asia. Älä lasten joulua pilaa.
Mä en voi mitään jos niiden joulu on pilalla. Vaikka yritän niin en pysty unohtaaman mitä mulle on tehty. Miksi mun lapsilla olisi oikeus selvitä liian helpilla ja olla tajumatta elämän epäreiluutta? Minä olen kokenut sen liin rajusti.
ap
Jos ajattelet noin, niin miksi hevonvi**ssa sinun piti mennä lapsia ylipäänsä tekemään?
Eikö minulla ole oikeutta perheeseen? Koska äitini kohteli minua paskasti niin hän varmaan yritti jätättää minut katkeraksi lapsettomaksi? Ei tarvita kun anteeksipyyntö hänen vääryyksistäån niin asiat parantuisivat. Älä ala minun äidintaitojani haukkumaan vaan äitini kohteli minua ilkeästi joka vaikuttaa lapsiini.
ap
Mitä äitisi ylipäätään teki? Olen nähnyt paljon näitä keskusteluja, joissa toistuu teema "äitini teki väärin ja sen takia olen tällainen", mutta IKINÄ en ole nähnyt kerrottavan MITÄ SE ÄITI OIKEASTI TEKI. Hakkasi, ryyppäsi? Kuvaukseksi ei riitä "pahoinpiteli henkisesti, käyttäytyi ikävästi", vaan nyt niitä OIKEITA ESIMERKKEJÄ. Ehkä ongelmasi löytäisi enemmän ymmärrystä, jos oikeasti tietäisimme mistä on edes kyse...
Jos ajattelet noin, niin miksi hevonvi**ssa sinun piti mennä lapsia ylipäänsä tekemään?