Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Saako" itselleen ostaa lahjoja?

plöp
23.12.2017 |

Joka vuosi tekisi mieli ostaa itselle jokin mielekäs lahja kun tiedossa on, että mies ostaa ne tohvelit tai jonkun kaavun yöksi käytettäväksi..
Ostaako kukaan itselleen lahjoja?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saa" ostaa.

Vierailija
2/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ostaa! Sukulaiset ja sisaret tuovat kaikkea tarpeetonta pa**aa, joten tänä vuonna ostin itselleni lahjaksi tonnilla uusia välineitä keittiöön.

Sinkkumies

Vierailija
4/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa!

Vierailija
5/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketoitteko omat lahjanne ja saatte sitten vasta jouluna? 😊

Ap.

Vierailija
6/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi mieheltä kysyä koska sitä nyt ei oo. Käytän omat rahat miten huvittaa.

Vierailija
7/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa ostaa, itse ostan joka vuosi. Tietää ainakin että saa just sellaisia lahjoja kuin on toivonut. :)

Vierailija
8/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, jos on ollut kiltti.

Vierailija
9/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Tottakai.

Vierailija
10/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Tilasin saksalaisesta verkkokaupasta painekattilan ja sen sai halutessaan pakettiin, joten otin sen paperoituna. Voi mies olla hieman ihmeissään vieraan paketin ilmestyessä kuusen alle...

Vierailija
11/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi ostaa. Mutta: Miksi aikuiset ihmiset eivät voi kertoa toisilleen lahjatoiveitaan etukäteen? Miksi tyydytte joka vuosi niihin ruumiin yöpukuihin, tohveleihin tai halpakosmetiikkaan? Tätä en opi varmaan koskaan ymmärtämään, vaikka ikää on jo 45+.

Oman miehen kanssa on aina kerrottu lahjatoiveita ennen joulua, ja jos ei mitään ole alkanut kuulua, voi kysyä suoraan, että olisiko jotain joululahjatoiveita. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
12/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ostaa! Sukulaiset ja sisaret tuovat kaikkea tarpeetonta pa**aa, joten tänä vuonna ostin itselleni lahjaksi tonnilla uusia välineitä keittiöön.

Sinkkumies

Vain tonnilla? Meillä meni  3000 e, enemmänkin saisi heittämällä laitettua. Itse haaveilen 7000  e maksavasta jääkaappi-viinikaappiyhdistelmästä ja mietin raaskisinko käyttää ensi vuoden osingot sellaiseen.

Vierailija
13/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Vain tonnilla? Meillä meni  3000 e, enemmänkin saisi heittämällä laitettua. Itse haaveilen 7000  e maksavasta jääkaappi-viinikaappiyhdistelmästä ja mietin raaskisinko käyttää ensi vuoden osingot sellaiseen.

Nämä ovatkin vain pelkät peruskattilat jotka nyt uusin.

Sinkkumies

Vierailija
14/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voi ostaa. Mutta: Miksi aikuiset ihmiset eivät voi kertoa toisilleen lahjatoiveitaan etukäteen? Miksi tyydytte joka vuosi niihin ruumiin yöpukuihin, tohveleihin tai halpakosmetiikkaan? Tätä en opi varmaan koskaan ymmärtämään, vaikka ikää on jo 45+.

Oman miehen kanssa on aina kerrottu lahjatoiveita ennen joulua, ja jos ei mitään ole alkanut kuulua, voi kysyä suoraan, että olisiko jotain joululahjatoiveita. Ei ole vaikeaa.

Jos vaikka toivon uutta neuletta, niin miehelle pitää kertoa tarkka malli, koko ja ostopaikka. Sama kosmetiikan kanssa, tai vaikka laukun. Minusta on silloin ihan sama käydä ne itse ostamassa. Mitä lisäarvoa se mies siinä välissä tuo.

Vierailija
15/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit, oon ihan unohtanut ostaa itselleni lahjan täksi jouluksi!

Asun nykyään yksin ja oon keski-ikäinen. Lapsi ei osta, eikä vanhemmat enää.

Miestä ei nyt just oo.

Pakkohan se on itse ostaa.

Vierailija
16/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Joo :D

Vierailija
17/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni pitkin vuotta tarvitsemiani ja haluamiani asioita. Joulun aikaan sattuu tänäkin vuonna museokortin uusiminen. Olkoon se joululahjani vaikka sitten. En todellakaan paketoi sitä.

Vierailija
18/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni lahjan. Itse asiassa lahjakortin, joka tuli nätissä paketissa. En kyllä ajatellut sitä kuusen alle laittaa vaan pitää omana tietonani. Mies ostaa paskoja lahjoja, vaikka kertoisin suoraan mitä toivon.

Vierailija
19/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ketään joka mulle ostaisi lahjoja, niinpä ostan sitten itse ja yleensä melko lailla saman määrän kuin lapsellekin + yhteiset. 

Vierailija
20/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon näköjään poikkeus täällä kun en osta itselleni lahjoja.

Mutta niin, mikäpä estää itselle niitä ostamasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi