ABREUN "huumori"
https://www.is.fi/viihde/art-2000005499050.html
Onko tuo nainen ihan seonnut? Mitä hauskaa tuossa kuvassa nyt on olevinaan. Muokannut Alman pään yhteiseen lomakuvaan laihaan bikinivartaloon vaikka eivät ole eivätkä ole menossa edes lomalle mihinkään yhdessä. Oma kuva tietenkin muokattu paremmin kuin Alman. Kun ei itselle menestystä tule niin muokkaillaan sitten muka hasunhauskoja meemejä omaan Instagramiin. Voi raukkaa.
Kommentit (52)
Oon Annan ikäinen, ja aikoinaan katselin häntä ihaillen. Nyt kun näen hänet tuossa sen uudessa seksiluukissa laulamassa muka-tuhmia panojuttuja mietin mitä hänelle on tapahtunut. On kuin mikäkin teinilissu. Anna haloo, ymmärrätkö että olemme kohta kolmenkymmenissä?!
Vierailija kirjoitti:
Oon Annan ikäinen, ja aikoinaan katselin häntä ihaillen. Nyt kun näen hänet tuossa sen uudessa seksiluukissa laulamassa muka-tuhmia panojuttuja mietin mitä hänelle on tapahtunut. On kuin mikäkin teinilissu. Anna haloo, ymmärrätkö että olemme kohta kolmenkymmenissä?!
Abreusta voi sanoa, että vanheneminen ei ole yhtä kuin kypsyminen. Tuntuu pikemminkin taantuneen iän myötä. Tämä kehitys kuuluu hänen musiikissaankin. Kaksi hänen ekaa levyään olivat hyvällä maulla tehtyjä ja Abreu tulkitsi yllättävän kypsästi ikäisekseen. Tämä nykyinen korvasaaste taas on silkkaa huomionhakua, johon ei ole panostettu yhtään. Toivottavasti Tippa-T ei ole taas mukana tulevalla levyllä.
Itseasiassa se kuvien muokkaaja tais olla Alma eikä Abreu, koska Almalla oli instastoorissa ekana se kuva mikä oli Abreulla. Almalla on muuten nytkin joku "shokkiuutinen Anna merihädässä" muokkaus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abreusta voi sanoa, että vanheneminen ei ole yhtä kuin kypsyminen. Tuntuu pikemminkin taantuneen iän myötä. Tämä kehitys kuuluu hänen musiikissaankin. Kaksi hänen ekaa levyään olivat hyvällä maulla tehtyjä ja Abreu tulkitsi yllättävän kypsästi ikäisekseen. Tämä nykyinen korvasaaste taas on silkkaa huomionhakua, johon ei ole panostettu yhtään. Toivottavasti Tippa-T ei ole taas mukana tulevalla levyllä.
Mutta onneksi edes hän itse tykkää. Anna: "Soo Soo kuvastaa tosi paljon sitä kuka mä olen"
Voi myötähäpeä.
Abreun uudesta tulemisesta haiskahtaa vahvasti se, että yritettiin tehdä Antti Tuiskut ja saada suosiota. Valitettavasti se ei vaan lähteny ihan odotetusti.
Soo soo on hirveä biisi. Mihin on kadonnut se Anna, joka esitti kansainvälistä laadukasta poppia. Ivory tower, vinegar, End of love ja Music everywhere olivat oikeesti hyviä biisejä. Sitten ilmestyi se ratatataa-hirvitys ja nyt sitten tämä soo soo. Instagrammilla haetaan huomiota poistamalla kaikki kuvat ym. kun musiikin taso on laskenut huonolla tasolle. Voi, voi. Annassa olisi ollut potentiaalia.
Sipilän hallitus taas harhauttaa kansaa.
Saadaan halpaa viihdettä samaan aikaan kun saunan takana paukkuu.
2014 "Anna Abreu: "Englanninkielinen musiikki on ollut aina oikea tie"
Vierailija kirjoitti:
MissäEntinenAnna kirjoitti:
Tekeekö Anna enää musiikkia ollenkaan. Vaan keskittyykö vain nykyään Instagram bikinikuviin, matkailuun ja näihin höpöhöpö-kuva muokkauksiin?
Julkaisi juuri ripulioksennusta muistuttavan sinkun Soo Soo jossa kerrotaan miten k*rpä menee p*lluun ja "kastelee mun orkidean". Ei oikein menestynyt, joten seurauksena nämä huomionhakuiset fotosopit Alman kustannuksella.
Ehkä levy-yhtiön pomo halusi tommosen tuhman levyn, kansalle ja omaan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa se kuvien muokkaaja tais olla Alma eikä Abreu, koska Almalla oli instastoorissa ekana se kuva mikä oli Abreulla. Almalla on muuten nytkin joku "shokkiuutinen Anna merihädässä" muokkaus :D
Älä nyt tuo totuutta esiin, kun palstan kiusaajaämmät on saaneet Annan hampaisiinsa ja päättäneet, että kaikki mitä Anna tekee on p*skaa ja väärin. Jos Alma onkin sen kuvamuokkauksen tehnyt, niin sittenhän se on tosi hauska palstan mukaan.
HuonoMusiikki kirjoitti:
Soo soo on hirveä biisi. Mihin on kadonnut se Anna, joka esitti kansainvälistä laadukasta poppia. Ivory tower, vinegar, End of love ja Music everywhere olivat oikeesti hyviä biisejä. Sitten ilmestyi se ratatataa-hirvitys ja nyt sitten tämä soo soo. Instagrammilla haetaan huomiota poistamalla kaikki kuvat ym. kun musiikin taso on laskenut huonolla tasolle. Voi, voi. Annassa olisi ollut potentiaalia.
On sanonut haastattelussa kuinka ennen joutui miettimään liikaa "millainen artisti Anna Abreun pitäisi olla" mutta NYT hän on kehittynyt sinne omaan suuntaan ja on sitä mitä haluaakin.
Niinkun... Ihana tarina ja jos olisit kuitenkin jatkanut sitä miettimistä :D
Miksi kaikki nykyään repeää? Yksikin kun kommentoi jostain, että hehheh, niin koko Suomi repesi.