Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ABREUN "huumori"

Vierailija
23.12.2017 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005499050.html

Onko tuo nainen ihan seonnut? Mitä hauskaa tuossa kuvassa nyt on olevinaan. Muokannut Alman pään yhteiseen lomakuvaan laihaan bikinivartaloon vaikka eivät ole eivätkä ole menossa edes lomalle mihinkään yhdessä. Oma kuva tietenkin muokattu paremmin kuin Alman. Kun ei itselle menestystä tule niin muokkaillaan sitten muka hasunhauskoja meemejä omaan Instagramiin. Voi raukkaa.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nää tossa kuvassa mitään hassua, aika typerä on. Maikkarikin uutisoi tota kuvaa, että ”fanit tikahtuvat naurusta”. Oikeesti, ketä naurattaa muka?

Vierailija
22/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kahta naista tuskin kiinnostaa sentin vertaa, ymmärtääkö av-mammat kuvaa vai ei. Ihmehän se olisi, jos ulkopuoliset tajuais.

No miksi se kuva-askartelu piti nostaa iltasanomiin? Eikö mimmeistä saatu muuten muokattua julkaisukelpoista matskua? 

Kysy vaikka sieltä iltasanomista. Oikeastiko te luulette, että nämä itse lähettelevät näitä juttuja lehtiin? :D Ei ole kyllä tyhmyydellä rajaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi oli ihan hauska sivallus medialle. Annastakin kun on oikeasti ollut niitä "bikineissä rannalla" -uutisia. Mutta olenkin vaan tällainen yliopiston käynyt lähiön kasvatti.

Sitä en ihan tajunnut miksi Alma piti vetää tohon mukaan. Haiskahtaa vähän että haluaa näkyvyyttä Alman kautta. Voivat toki olla oikeastikin ystäviä, jolloin lienee sisäpiirivitsi. Tuskin Suomen musaskene niin suuri on, etteivätkö olisi työn kautta voineet tutustua ja ystävystyä.

Vierailija
24/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nää tossa kuvassa mitään hassua, aika typerä on. Maikkarikin uutisoi tota kuvaa, että ”fanit tikahtuvat naurusta”. Oikeesti, ketä naurattaa muka?

Onko abreulla faneja? :o

Vierailija
25/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kahta naista tuskin kiinnostaa sentin vertaa, ymmärtääkö av-mammat kuvaa vai ei. Ihmehän se olisi, jos ulkopuoliset tajuais.

No miksi se kuva-askartelu piti nostaa iltasanomiin? Eikö mimmeistä saatu muuten muokattua julkaisukelpoista matskua? 

Kysy vaikka sieltä iltasanomista. Oikeastiko te luulette, että nämä itse lähettelevät näitä juttuja lehtiin? :D Ei ole kyllä tyhmyydellä rajaa. 

Tämä on sanoman palsta. Mode vois juosta kysymään toimituksesta.

Vierailija
26/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chill out mammas, christmas is coming! Kaikki haluu saada nyt palasen Almasta, sellast se on... Älkää sotkeko läslitraumojanne tähän.

Vierailija
27/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä näin ulkopuolisesta vaikuttaa tilanteelta, jonka voisi kuitata klassisella sanonnalla: jos on Abreun kaltaisia ystäviä, mihin tarvitaan vihollisia? Sisäpiirin jutut voisi paremmin hoitaa jossain oman piirin ryhmissä, tämä oli koko kansan tietoisuuteen tarkoitettu.

Vierailija
28/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti kyllä paljonkin asianyhteydessä käyty keskustelu, mihin Anna on menossa lomalle..

Ei voi sanoa ääneen, kun oon niin iso stara, että kaikki seuraa häntä.

Vierailija
29/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaa vaikuttaa tämän hetken trendikkäimmän artistin kaverilta, josko sitä itsekin näyttäisi coolilta sitten

Vierailija
30/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abreu teki julkisesti pilaa paksukaisesta

Olispa kiva nähdä Alman bikinikuvat :D, vaikka vähän tissiä ja tussuakin.

Vierailija
31/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö Anna enää musiikkia ollenkaan. Vaan keskittyykö vain nykyään Instagram bikinikuviin, matkailuun ja näihin höpöhöpö-kuva muokkauksiin? 

Vierailija
32/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kyseli Abreulta, minne tämä on lähdössä"

Eli Almalla ei tainnut olla mitään käryä mistään Abreun matkoista eikä photoshoppaustaidoista ennen kuvan julkaisua. Tuli vaan niin paljon ihmisiltä kyselyitä kuvasta, että oli pakko lähteä ns. leikkiin mukaan. Mitä tuossa muutakaan. Tilannetajua löytyy. Ihan samaa ei voi sanoa Abreusta.

Vierailija
33/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kyllä lähettelee kun on pakko pysyä otsikoissa, vaikka väkisin Alman maineella ratsastaen.

Vierailija
34/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nauratti kyllä paljonkin asianyhteydessä käyty keskustelu, mihin Anna on menossa lomalle..

Ei voi sanoa ääneen, kun oon niin iso stara, että kaikki seuraa häntä.

Juu, Abreu pelkää että 100 000 kiihkofania änkeää lentokentälle ja lomakohteeseen vain nähdäkseen vilauksen jumalattarestaan. Siksi Abreu käy myös lähi-Siwassa aurinkolasit ja huppu päässä kesällä ja talvella.

Vierailija
35/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MissäEntinenAnna kirjoitti:

Tekeekö Anna enää musiikkia ollenkaan. Vaan keskittyykö vain nykyään Instagram bikinikuviin, matkailuun ja näihin höpöhöpö-kuva muokkauksiin? 

Julkaisi juuri ripulioksennusta muistuttavan sinkun Soo Soo jossa kerrotaan miten k*rpä menee p*lluun ja "kastelee mun orkidean". Ei oikein menestynyt, joten seurauksena nämä huomionhakuiset fotosopit Alman kustannuksella. 

Vierailija
36/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen ikiteini!

Vierailija
37/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alma on tuhat kertaa seksikkäämpi aidompi ja rauhallisempi kuin tuo virolainen p a s k a p i l l u.

M33

Nyt sekoitat Anu Saagimiin. Abreu on puoliksi portugalilainen p*skap*llu.

Vierailija
38/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa asia mitä te Abreulta haluatte on paljas persereikä. Menkää sairaat homot hoitoon. Naurattaa katsella kun kenkänne lyö suteria Helsingin kaduilla ja käytte baarin jälkeen humnlassa sopertamassa nakkikioskilla, että :"Löytyiskö mulle jotain missä on paljon rasvaa, että voisin kotona perseraiskata itseni uneen?"

Häh?

Mikäs sulle tuli?

Vierailija
39/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättipäätaapero on teinin tasolle jämähtänyt, vaikka ikää kai pian 30 v.

Vierailija
40/52 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä on niin vähän hyviä naiskoomikkoja.

Ai abreuko heidän toimintaansa rajoittaa? Aikamoinen vitsimafioso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi