Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi miekkonen

Vierailija
23.12.2017 |

Saamarin saamarin saamarin saamari. HETI ALKUUN: miekkonen on koko juttelumme ajan ollut hieman hitaanpuoleinen vastaamistensa kanssa + unohtanut vastata puoliin kysymyksistäni. Kirjoitan aika pitkästi ja ymmärrän kyllä että kysymykset unohtuvat.

Mutta voi saakeli kun sama meno toistuu ja toistuu ja toistuu... kaikkien kanssa. AINA & FOEVA.

Tapasimme spontaanisti livenä. Aikaisin (!) aamulla XD Se oli hauskan omituista. Miekkonen hymyili koko ajan ja oli ujohko. Sellainen rauhallisen mukava, katsoi silmiin. No siitä sitten lähdimme melko nopeasti kotiin nukkumaan.

Päätin kysäistä heti, että millä mielellä miekkonen on minun suhteeni. Olen tottunut nääs siihen, että ihmiset "eivät kehtaa" ja "ajattelevat että minä sitä ja minä tätä..." siis ovat aivan liian arkoja ottamaan yhteyttä, vaikka olen maailman helpoiten lähestyttävä nainen.

No miekkonenpa siihen vastasi, ettei aio enää sievistellä vaan kertoo suoraan, että näytin hyvältä. Hih :) No kiitos! Mutta no, enpä yllättynyt lainkaan, kun ei tule yhteydenpidosta näköjään mitään. Miekkonen ei ole kuulemma jouluihminen (kysyin), joten ei hän joulun takia ainakaan ole jossain horrostilassa toisessa ulottuvuudessa.

Ymmärrän, että myös miekkoset ovat epävarmoja. Siis jotkut. Mutta voi perhana kun haluaisin niin olla nainen, jota hurmataan. En todellakaan voi seurustella miekkosen kanssa, joka ei osaa pitää yhteyttä. Voihan tämä olla vain alkujännitystä, mutta tuskinpa tästäkään mitään tulee.

Miekkoset eivät vain uskalla tehdä mitään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuulostaa ihan siltä yhdeltä vakipalstailijalta... Oliko sen nimimerkki joku kahvimonsteri?

Vierailija
22/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kuulostaa ihan siltä yhdeltä vakipalstailijalta... Oliko sen nimimerkki joku kahvimonsteri?

Onko se sama, joka antoi itselleen lempinimen Suklis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD En ole mikään monsteri tai suklis.

Vierailija
24/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUHUIMME ASIASTA MIEKKOSEN KANSSA XD. KAIKKI OK. AP