Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi miekkonen

Vierailija
23.12.2017 |

Saamarin saamarin saamarin saamari. HETI ALKUUN: miekkonen on koko juttelumme ajan ollut hieman hitaanpuoleinen vastaamistensa kanssa + unohtanut vastata puoliin kysymyksistäni. Kirjoitan aika pitkästi ja ymmärrän kyllä että kysymykset unohtuvat.

Mutta voi saakeli kun sama meno toistuu ja toistuu ja toistuu... kaikkien kanssa. AINA & FOEVA.

Tapasimme spontaanisti livenä. Aikaisin (!) aamulla XD Se oli hauskan omituista. Miekkonen hymyili koko ajan ja oli ujohko. Sellainen rauhallisen mukava, katsoi silmiin. No siitä sitten lähdimme melko nopeasti kotiin nukkumaan.

Päätin kysäistä heti, että millä mielellä miekkonen on minun suhteeni. Olen tottunut nääs siihen, että ihmiset "eivät kehtaa" ja "ajattelevat että minä sitä ja minä tätä..." siis ovat aivan liian arkoja ottamaan yhteyttä, vaikka olen maailman helpoiten lähestyttävä nainen.

No miekkonenpa siihen vastasi, ettei aio enää sievistellä vaan kertoo suoraan, että näytin hyvältä. Hih :) No kiitos! Mutta no, enpä yllättynyt lainkaan, kun ei tule yhteydenpidosta näköjään mitään. Miekkonen ei ole kuulemma jouluihminen (kysyin), joten ei hän joulun takia ainakaan ole jossain horrostilassa toisessa ulottuvuudessa.

Ymmärrän, että myös miekkoset ovat epävarmoja. Siis jotkut. Mutta voi perhana kun haluaisin niin olla nainen, jota hurmataan. En todellakaan voi seurustella miekkosen kanssa, joka ei osaa pitää yhteyttä. Voihan tämä olla vain alkujännitystä, mutta tuskinpa tästäkään mitään tulee.

Miekkoset eivät vain uskalla tehdä mitään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen, miekkonen, miekkonen..

Minä, minä, minä..

Se siitä, kannattaa katsoa peiliin, ap.

Vierailija
2/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD Miehet ovat pelkureita!!!! Ärsyttää. -ap

Vierailija
4/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin odotan. Mutta en kauan. Jos mies haluaa minut, hänen täytyy olla itsevarma!!!

Vierailija
5/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla odotan, josko eräs toinen mies ottaisi yhteyttä. Oli silmäpeliä hänen kanssaan ja pyysin häntä suoraan olemaan yhteyksissä minuun. Hihi. Hän hymyili livenä leveästi :)

Vierailija
6/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden Miekkosen. Pekka on hänen etunimensä. Onko kyseessä sama miekkonen?

Vierailija
8/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Tarkoitat kai: Jätä se miekkonen! 

Vierailija
9/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa pelottavalta. 

Vierailija
10/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulta ainakaan puhe lopu, vaikka ajatus olisi jo katkennut. Livenä varmaan sama. 

Vierailija
11/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa pelottavalta. 

Ahaa? XD -ap

Vierailija
12/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vastaamattomuus / lyhytsanaisuus kertoo yleensä siitä, ettei MIEKKOSTA kiinnosta... Tosin jotkut miekkoset ovat luonnostaan sellaisia, etteivät tekstailusta välitä ja niin on jotkut naikkosetkin.

Vierailija
13/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulta ainakaan puhe lopu, vaikka ajatus olisi jo katkennut. Livenä varmaan sama. 

XD -ap

Vierailija
14/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vastaamattomuus / lyhytsanaisuus kertoo yleensä siitä, ettei MIEKKOSTA kiinnosta... Tosin jotkut miekkoset ovat luonnostaan sellaisia, etteivät tekstailusta välitä ja niin on jotkut naikkosetkin.

Lue kohta "HETI ALKUUN" aloituksesta.

Vierailija
15/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea muoto on aloittaa: elikkäs tilanne on tämä

Vierailija
16/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä siitä?

Vierailija
17/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä siitä?

Niin että miekkonen on ollut alusta asti tuollainen. Oletpa yksinkertainen.

Vierailija
18/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jouluna pystyis sikaa jättämää,kinkku rulettaa..

Vierailija
19/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olikin puhe miekkosesta, ellet sattunut huomaamaan. Jäi kyllä pahasti kiertämään päähän, miekkonenmiekkonenmiekkonenmiekkonenmiekkonenmiekkonen

Vierailija
20/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olikin puhe miekkosesta, ellet sattunut huomaamaan. Jäi kyllä pahasti kiertämään päähän, miekkonenmiekkonenmiekkonenmiekkonenmiekkonenmiekkonen

XD