Onko ketaan muuta jonka mielesta Markus Poyhonen on allottava?!? Vai onko se todella kaikkien muiden mielesta niin IIIIHAAANAAAA!??!?!?
Kommentit (13)
Jone on pökkelö, Metsäketo sellainen kuikka kuikelo, Keke suu auki.
mutta ei välttämättä muuten kovin järkevä tyyppi,mitä olen hänen haastattteluitaan jonkun verran katsonut.
vaan ällö julkisuuden kipeä tyyppi. Ärsyttää, kun joka lehdessä on siitä juttuja, jos ei muuten niin mainoksissa.
Tietää/luulee olevansa naisten märkä päiväuni ja se saa hänestä vieläkin ällöttävämmän kun on niin varma, että kaikki hänet haluaisivat.
Ja se lihasten pullistelu... Voi luoja... :/
siihen voisi olla jotain mahiksia? Olen meinaan huomannut, että ihan yleisesti -ei puhuta nyt Pöyhösestä- usein naiset haukkuvat hyvännäköisiä miehiä sen takia, koska itse eivät ulkonäkönsä takia sellaista koskaan saisi. Itsepuolustusta ikäänkuin.... Joo joo, seli seli, tuleehan näitä " olen tosi kaunis, ja silti ällöttää" -selityksiä tähänkin, mutta ei niitä kukaan usko... :-)
Eipä tuohon nyt voi muuta sanoa, kuin että todella huvittava tuo kommenttisi.
ap
Mistä muuten keksis noin typerää..
Pistä edes joku pussi päähäs kun hipsit ihmisten ilmoilla. Heikommat saattaa saada sydärin, koska eivät ole tottuneet näkemään persettä kasvojen kohdalla:)
mitään muuta syytähän asialle ei ole, jos hyvännäköiset ei muka ole hyvännäköisiä, tai sitten silmissä on vikaa! Itse tiedän miten asia omalta kohdaltani on, sitä en tässä ala kehuskelemaan, miettikääpä miten teidän kohdalla on...Ja sitä oikeaa syytä, miksi hyvännäköiset ei iske...18
En vois kuvitella elämänkumppaniksi.
Se on liian treenattu ja lihaksikas. Varsinkin sen takapuoli on ihan karsee. Eikä kyllä naamastaankaan mikään kummonen.