Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta Prisma-perheessä eläminen olisi kamalaa, ei ihanaa

Vierailija
22.12.2017 |

Eivät jättimarketissa asioivat perheet minua häiritse, kunhan lapset pidetään kurissa, mutta ajatus siitä, että itse olisi se kärryjä lykkivä perheenisä, kyllä ahdistaa. Aivan kammottava elämäntapa.

Miten jotkut kestävät tuollaistakin?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen Citymarket-perheen jäsen enkä minkään nolon köyhälistö Prisman. 

Vierailija
42/43 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Helsingin keskustassa ei ole Prismaa. Yksi ainoa Citymarketkin on Ruoholahdessa.

Kaikki Prismat on jossain lähiöissä. Epistä. Me jotka maksetaan asumisestakin helvetisti enemmän kuin lähiöporukka, joudutaan käymään kalliimmissa ruokakaupoissakin. Ja monesti vielä useammassa kaupassa, koska mistään yhdestä kaupasta ei saa kaikkea. Toisin kuin Prismasta. Siellä on koko ajan niitä tarjouksiakin. Ei Roban K-kaupassa ole koskaan mitään halpaa.

Ei kaikissa muissakaan kaupungeissa ole Prisma ihan keskustassa. Joissakin toki on, kuten esim. Lohjalla, Hyvinkäällä, Tampereella ja Järvenpäässä. Riippuu, millaista kaavoitusta kaupungin päättäjät tekevät, sijoittavatko isot kaupat kaupungin keskustaan vai keskustan ulkopuolelle. Helsingin keskustassa on iso S-market Sokoksen alapuolella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mikä siinä ajatuksessa ahdistaa? Se, että kävisit Prismassa etkä Lidlissä? Se, että sinulla olisi lapsia? Se, että lapset olisivat mukana kaupassa? Se, että sinulla olisi kärryt eikä kori?

Lapset, Prisma ja kärryt on kaikki vapaaehtoisia, joten voit nuo välttääkin.