Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta Prisma-perheessä eläminen olisi kamalaa, ei ihanaa

Vierailija
22.12.2017 |

Eivät jättimarketissa asioivat perheet minua häiritse, kunhan lapset pidetään kurissa, mutta ajatus siitä, että itse olisi se kärryjä lykkivä perheenisä, kyllä ahdistaa. Aivan kammottava elämäntapa.

Miten jotkut kestävät tuollaistakin?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin vajavaltainen? Vai miksi sinua pelottaa miten eläisit?

Vierailija
2/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin vajavaltainen? Vai miksi sinua pelottaa miten eläisit?

Pelottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että käy joskus Prismassa tuskin pilaa kenenkään elämää. Ei siellä kukaan irl alituisesti pyöri.

Vierailija
4/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että käy joskus Prismassa tuskin pilaa kenenkään elämää. Ei siellä kukaan irl alituisesti pyöri.

woosh

Vierailija
5/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinun ei varmaan kannata elää Prisma-perheessä. Jos nyt katsot ulos ikkunasta, saatat katulampun valossa nähdä kiviä. Niitäkin kiinnostaa.

Vierailija
6/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen ihanampaa kun käyttää vapauksiaan astua miehen omaisuudeksi.

Vierailija
7/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Tuo olisi kamala vankila.

Vierailija
8/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mis todellisuudessa elät, jos luulet että tuo olisk kaikkien unelma? Eiköhän se ole vähemmistö, joka haaveilee Prisma-perheestä.

T. Haluan kyllä lapsia, mutta ei kiinnosta kuulua perheenä mihinkään muottiin ja kaupassa haluan käydä rauhassa yksin

Vierailija
9/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät jättimarketissa asioivat perheet minua häiritse, kunhan lapset pidetään kurissa, mutta ajatus siitä, että itse olisi se kärryjä lykkivä perheenisä, kyllä ahdistaa. Aivan kammottava elämäntapa.

Miten jotkut kestävät tuollaistakin?

Miksi isyys pakottaisi elämään Prisma-perheenä ja lykkimään ostoskärryyn jättimarketissa?

Vierailija
10/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne prisma-perheet ovat sosiaalisessa arvostuksessa todella matalalla. Prismassa käyminen on muutenkin surullista, ja perheen kanssa se vasta surullista on. Onnettomia lapsia kärryissä roikkuen, onnettomia vanhempia. Niin kauheaa itse asiassa, ettei sitä voi edes oikein ajatella. Kyllä kaupassa täytyy käydä yksin tai kaksin, ja jossain muualla kuin Prismassa.

Vierailija
11/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä se muka olisi ihanaa? Ei kenestäkään.

Vierailija
12/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä ostoksilla luomutorilla, ei ole mikään pakko mennä Prismaan.

Vierailija
13/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siihen arkeen kuuluu paljon muutakin kuin kärryjen työntämistä.

Vierailija
14/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siellä Rismassa asua perheet?

Vierailija
15/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että aloitus viittasi näihin Prisman, vai onko ne nyt Sokoksen tyhmiin Ruotsin hovin imitaatio mainoksiin. Ainakin tämä viimeisin hirveine ruotsalaisine joululaulurenkutuksineen on ihan kamala. Epäilen että mainoksen suunnitelleelle ad:lle on tulossa burn out, niin kipeänoloinen tekele ketjun joulumainokseksi. Tulee kyllä ikävä takavuosien "tule joulu kultainen" mainontaa.

Vierailija
16/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se se vasta on elämää, kun pääsee elämään Alepa-elämää. Krapulassa yömyöhään käy sieltä ostamassa Saarioisten valmismakaronilaatikon ja pakastepizzan, ja ehkä yhden hedelmän, kiroten, miten kaikki on taas niin saatanallisen kallista ja sinkkuja sorretaan yhteiskunnassa niin maan perusteellisesti.

Vierailija
17/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne prisma-perheet ovat sosiaalisessa arvostuksessa todella matalalla. Prismassa käyminen on muutenkin surullista, ja perheen kanssa se vasta surullista on. Onnettomia lapsia kärryissä roikkuen, onnettomia vanhempia. Niin kauheaa itse asiassa, ettei sitä voi edes oikein ajatella. Kyllä kaupassa täytyy käydä yksin tai kaksin, ja jossain muualla kuin Prismassa.

Ei helvata tuon teidän Prismanne kanssa. Eeppistä kurjuutta. Se on vain ruokakauppa muiden joukossa.

Vierailija
18/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl-perheet tarvitsevat oman ketjun.

Vierailija
19/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua mennä lasteni kanssa kauppaan. En tykkää kaupassa käymisestä muutenkaan, siksi käyn yksin Lidlissä kerran viikossa hakemassa kärryllisen ruokaa. Lidlistä selviää tunnissa, kun Prismassa menee kaksi.

Vierailija
20/43 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntahtoinen utelias kirjoitti:

Luulin että aloitus viittasi näihin Prisman, vai onko ne nyt Sokoksen tyhmiin Ruotsin hovin imitaatio mainoksiin. Ainakin tämä viimeisin hirveine ruotsalaisine joululaulurenkutuksineen on ihan kamala. Epäilen että mainoksen suunnitelleelle ad:lle on tulossa burn out, niin kipeänoloinen tekele ketjun joulumainokseksi. Tulee kyllä ikävä takavuosien "tule joulu kultainen" mainontaa.

Mun mielestä ne on ihania mainoksia! Mut mä oonki juntti Pirsma-elämää elävä :D