Parisuhdetta etsivät sinkut
Mitä asioita odotatte tai ainakin toivotte kumppaniltanne niin ettette sitä kuitenkaan ääneen sano?
Kommentit (32)
Asioita, joita en sano ääneen? Hmm, mielenkiintoinen kysymys. Yleensä olen hyvin avoin siitä, mitä haluan, mutta ehkä en ensimmäiseksi sanoisi toivovani laihaa ja pienirintaista naista. Olisi myös kiva, jos nainen ei ollenkaan pitäisi lapsista eikä olisi sukurakas.
Vierailija kirjoitti:
Asioita, joita en sano ääneen? Hmm, mielenkiintoinen kysymys. Yleensä olen hyvin avoin siitä, mitä haluan, mutta ehkä en ensimmäiseksi sanoisi toivovani laihaa ja pienirintaista naista. Olisi myös kiva, jos nainen ei ollenkaan pitäisi lapsista eikä olisi sukurakas.
Miksi lapsivihamielisyys on toivottava ominaisuus naisessa?
Sanon aina ääneen, ei muuten löydy sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienempi riski että naiselle iskee vauvakuume
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä lapsista ja haluan olla mahdollisimman vähän tekemisissä lasten kanssa. Ja on tuo vauvakuumejuttukin totta.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse vähän päälle 50 ja etsin hieman sellaista miestä jonka kanssa viettäisin lopun ikäni. Eli ikähaarukka noin 35-45. En sitä aina ääneen sano koska kuulostaisin joltain nuorta lihaa vonkuvalta mammalta.
Miksi et kelpuuta omanikäistä tai vanhempaa?
Tästä asiasta miehet aina ristiinnaulitaan ja te naiset harrastatte samaa ikäsyrjintää.
Ainoa asia, mitä en ehkä ääneen voisi sanoa, on ulkonäkö. Ei nyt mikään timmi miesmalli tarvitse olla, mutta ei kiitos mikään turjakekaan. Toinen asia, mitä en ehkä suoraan ehdokkaalle sanoisi (mutta kyllä esimerkiksi kavereiden kesken), on koulutus. Olen nyt niin monta kertaa yrittänyt olla avoin erilaisille duunarihepuille, mutta kyllä se ajatusmaailma aina johonkin tuntuu tökkäävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse vähän päälle 50 ja etsin hieman sellaista miestä jonka kanssa viettäisin lopun ikäni. Eli ikähaarukka noin 35-45. En sitä aina ääneen sano koska kuulostaisin joltain nuorta lihaa vonkuvalta mammalta.
Tästä asiasta miehet aina ristiinnaulitaan ja te naiset harrastatte samaa ikäsyrjintää.
Koska naisten elinikä on pidempi kuin miesten. Jos haluaa kuolla suunnilleen yhtä aikaa niin miehen pitää olla reilusti nuorempi. Muutoin naista odottaa yksinäinen vanhuus.
Eri
Haluaisin että voisimme juoda yhdessä mutta mies olisi kuitenkin urheilullinen eikä mikään kaljamaha :D tykkään olla huppelissa. Ei sitä voi sanoa koska alkoholin käyttöä paheksutaan. Olen itsekin urheilullinen, mutta myös nautiskelija.
Ei saa olla ruma tyhmä läski peräkammarin tyttö
Paljon helpommalla pääsee kun ei edes yritä etsiä naisia. Hukkaan heitettyä aikaa. Terveisin luovuttanut.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset elävät keskimäärin 7-8 vuotta pidempään. Eli jos en halua elää vanhuudenpäiviä leskenä, minun kannattaa etsiä nuorempaa miestä. Mot.
Katsotaas hmm..
- Hormooneilla pumpatut lihakset
-Tatuointeja, mielellään kaulassa ja käsissä tribaaleja
- Vähintään 20cm ja 5cm halkaisija penis
- Osaa ottaa naisen eikä kysele mikä tuntuu hyvältä ja muuta paskaa
- Kalju tai siilitukka
- Ei puhu eikä pussaa vaan tekee
- Murahtelee
- Tykkää alkoholista
- Mammonaa sopivasti
Sano ääneen kenelle? Olen suora miehille siitä, mitä tahdon.
Haluaisin perheen. Sen ääneen sanominen ekana saisi kuitenkin mut vaikuttamaan epätoivoiselta.
N38
En halua lapsia, mutta en sano sitä heti kärkeen, koska haluan tapailusuhteelta kuitenkin vähintään seksiä. Miksi torpata mahdollisuudet siihen ehti kättelyssä?
Tyypissä ei pitäisi olla mitään mikä ärsyttää.
Katson puoli vuotta ennenkuin alan ottaa vakavasti.
En jätä mitään yhden kortin varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä asiasta miehet aina ristiinnaulitaan ja te naiset harrastatte samaa ikäsyrjintää.Naiset elävät keskimäärin 7-8 vuotta pidempään. Eli jos en halua elää vanhuudenpäiviä leskenä, minun kannattaa etsiä nuorempaa miestä. Mot.
Totta. Ja vanhoilla sedillä siniset pillerit ei aina toimi kun on verenpainelääkitys entisestään ja käy vaaralliseksi. Ja haisevat pahalle. Nuoret miehet piirittää viiskymppisiä nättejä ja kyllähän Satu Silvo ja Katrihelenakin sekä Nigella...
Haluaisin ns nössömiehen,sellaisen hiljaisen ja rauhallisen.Ja lapsirakkaan.Mutta eipä löydy,ei.