Parisuhdetta etsivät sinkut
Mitä asioita odotatte tai ainakin toivotte kumppaniltanne niin ettette sitä kuitenkaan ääneen sano?
Kommentit (32)
Omaisuutta, hyvää perhetaustaa, hyvää duunia, samaa sosiaaliluokkaa, älykkyyttä, hyviä geenejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse vähän päälle 50 ja etsin hieman sellaista miestä jonka kanssa viettäisin lopun ikäni. Eli ikähaarukka noin 35-45. En sitä aina ääneen sano koska kuulostaisin joltain nuorta lihaa vonkuvalta mammalta.
Sama täällä, ikää saisi olla 40+ alkaen. Olen 59v.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse vähän päälle 50 ja etsin hieman sellaista miestä jonka kanssa viettäisin lopun ikäni. Eli ikähaarukka noin 35-45. En sitä aina ääneen sano koska kuulostaisin joltain nuorta lihaa vonkuvalta mammalta.
:=DDDDDDD
Ei viddu miten pihalla ja epärealistisia nää palstan mummeli on!!!
Joku viiskymppinen kurppana kalkkuna luulee että nuoremmat miehet on kiinnostuneita.
:=DDDDDDDDDDDDDD
Voivoi, mutta kun ne nuoret ovat kiinnostuneita. Pannarissa saan jatkuvasti viestejä nuorilta, sellaisilta 30-40 vuotiailta, vaikka itse olen 47, eikä profiilissa ole edes kuvaa.
Olen aika paljon nähnyt kaikenlaisia tollomiehiä, jotka väittävät olevansa sinkkuja, mutta totuus on usein ihan muuta. Viimeisin suhde oli lupaava aluksi. Mies vaikutti hyvin asioitaan hoitavalta, mutta lopulta oli pahassa taloudellisessa ahdingossa. Kämppä oli laitettu maksamattomien lainojen ja yhtiövastikkeiden takia pakkovuokralle. Lopulta hänellä oli pakkorako palata kihlattunsa kanssa yhteen, kun taloudellinen tilanne sen vaati ja ei ollut asuntoa. Mistä noista voi aina tietää, missä tilanteessa kulloinkin ovat? Pettymyksiä aina vaan. Missä ne kunnon miehet on? Naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuutes ovat hyvät jos etsit oikeasta ryhmästä. Äskettäin maahan muuttaneissa on paljon nuorehkoja miehia jotka olisiva iloisia yhteydenotostasi.ehkäisyäkään et lasten vuoksi enää tarvitsisi. Tavallinen suomalainen joka noin vanhan ottaiai on jollain tapaa reppana, äidin etsijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kelpuuta omanikäistä tai vanhempaa?
Tästä asiasta miehet aina ristiinnaulitaan ja te naiset harrastatte samaa ikäsyrjintää.
Jos seksistä pitää, niin kannattaa katsella nuorempia miehiä. Esim. erektiossa tapahtuu yli 50-vuotiailla muutoksia, joille ei oikein voi mitään. Sorry nyt tästä.
- kireä pillu
- kaunis
- isot tissit
- sopusuhtainen
- osaa imuroida
Toivon miestä, joka on yhtä innostunut seksistä kuin minä. Ei enää yhteisasumista, se on jo nähty. Sitoutunut suhde kaikella mukavalla tekemisellä omine koteineen.
Pidän pitkistä ja rotevista miehistä. Enkä nyt tarkoita mitään salilla jatkuvasti hilluvaa lihaskimppua. Tykkään myös, että on huumorintajuinen ja leikkimielinen. Mitään vakavaa örmyä en katselisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kelpuuta omanikäistä tai vanhempaa?
Tästä asiasta miehet aina ristiinnaulitaan ja te naiset harrastatte samaa ikäsyrjintää.
Miksi se sinua häiritsee? Kai aikuinen ihminen saa etsiä aikuisten ihmisten joukosta sellaista kumppania kuin itse haluaa, oli sitten nainen tai mies. Jos sellainen onni löytyy ja molemmat ovat tyytyväisiä niin mitä se sinua tai ketään muuta haittaa. Vai pitäisikö etsiä jotain muuta mitä itse haluaa vain jonkun toisen mieliksi? Tai koska joku kokee kriteerit itseään kohtaan epäreiluna? Eihän kukaan meistä sovi ihan jokaisen kriteereihin muutenkaan.
Naisen euro on 80 senttiä ja miehen vuosi on 10 kuukautta.