Miten heikoilla lahjoilla on mahdollista valmistua kauppakorkeakoulusta?
Meillä eräs tyyppi... sanon näin että ulosannin perusteella voisi ennemmin kuvitella että hän opiskelee AMK:ssa.
Kommentit (6)
Kiva kysymys, jonka voi tulkita kahdella tavalla. Tarkoititko sitä, että miten heikkolahjainen voi olla, jotta pystyy saamaan kauppakorkeakoulututkinnon? Vai yritätkö kysyä, että millä tavalla voi valmistua kauppakorkeakoulusta, jos on heikkolahjainen?
Kauppasurkea vaatii vähemmän älyä kuin esim. sähköinssi-AMK
Vierailija kirjoitti:
No jopas vitsin murjasit.. AMK pääsee melkein kuka tahansa. Olen ollut surkea oppilas aina ja A: n paperit. Silti olen pärjännyt loistavasti. No, siitä voit päätellä loput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopas vitsin murjasit.. AMK pääsee melkein kuka tahansa. Olen ollut surkea oppilas aina ja A: n paperit. Silti olen pärjännyt loistavasti. No, siitä voit päätellä loput.
Kouluun pääseminen ja sieltä valmistuminen ovat ihan eri asioita. Vai onko matikan tutkintokin yliopistolta helpompi kuin KTM, koska matikalle on helpompi päästä? :D
Vierailija kirjoitti:
Meillä eräs tyyppi... sanon näin että ulosannin perusteella voisi ennemmin kuvitella että hän opiskelee AMK:ssa.
Kiinnostaa tietää, että miten ”heikoilla lahjoilla” tällaisia aloituksia sorvaillaan? Oma 10 v ( ei ole heikkolahjainen) voisi tehdä tällaisen kysymyksen.
Aika heikoilla. Perselihaksia toki vaatii jonku verran jos kaiken oppiminen on työn ja tuskan takana.