Millainen 2-kymppinen nainen pelaa tietokonepelejä?
Jotenkin arveluttaa. Onko jotain huomionhakuisuutta oletettavissa?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei saa välttämättä oikeassa elämässä niiltä korkeastatuksisilta miehilta kuten urheilullisilta bilettäjiltä huomiota. Siirtynyt sitten ikään kuin tason alemmas, koska nörteiltä saa taas huomiota todella paljon ja nauttii tästä.
Olen nainen ja pelaan. Miten muutan pelaamisen huomioksi nörttimiehiltä?
Pelaat multiplayer pelejä ja käytät mikkiä.
Itse haluaisin että tuleva tyttöystäväni harrastaisi aktiivisen urheilun lisäksi myös pelaamista. Olisi sitten jo 2 yhteistä asiaa.
Ei naiset, varsinkaan teinit ja parikymppiset mitään pelejä pelaa!!! Niil on kiire päivittää somee ja ryypätä nuorisoporukoissa. Auta armias jos olet joku videopelejä pelaava mies niin se on täys turn off naisille.
T. Aikanaan teininä pakit saanut.
Oon pelannut pienenä segalla, sitten sain pleikkarin, pleikka 2 ja pleikka 3. Nykyisin pelaan pc:llä. Pelit ovat siis kuuluneet elämääni lähes koko elinikäni. Juonpa kaiken lisäksi vielä viskiä. Oon siis hirvee huomiohoro :'D
N26
Perus blondi, perjalkainen, hoikka, meikkaa hyvin vähän, viihtyy kotona, esim tällainen parikymppinen
Ja se tässä vasta onkin hauskaa kun miesystävän kanssa kinastellaan siitä kuka saa pelata ja milloin, on vaan yks pleikkari meillä :D
....
Millainen 2-kymppinen mies pelaa tietokonepelejä? Onkohan kyseessä huomiohakuisuus? Jotenkin arvelluttaa.
....
Mitkä ihmeen trollien kokoontumisajot täällä taas on? Eikö teillä ole parempaa tekemistä? :D
Huoh, mun eksä kuvitteli että "miehiä miellyttääkseni" (mitä vittua?) pelaan pleikkarilla ja käsikonsoleilla. Hän itse ei pelannut. Alkoi niin ärsyttämään noi höpinät mun huomionhakuisuudesta, että oli pakko alkaa pelaamaan piilossa tai pelkästään yksin ollessani. Pelaamisen olen aloittanut 6-vuotiaana Nintendolla, nykyään olen 30-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Perus blondi, perjalkainen, hoikka, meikkaa hyvin vähän, viihtyy kotona, esim tällainen parikymppinen
Ootko sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostasko tumma pelaava lihaksikas kotihiiri? Viihdyn kotona pelaten ja painoja nostaen.
minkälainen nainen pelaa? Vastauksia on monta, omasta mielestä parhaat vastaukset on SarahKey ja Juno Viinikka
Minä. Työpaikka löytyy, normaalipainoinen. En mikään kovin nätti mutten rumakaan, enemmänkin tavis. Seurustekukumppani löytyy, iso ystäväpiiri löytyy.
Minä pelasin parikymppisenä mieheni innoittamana. Olin tavallinen, nuori nainen, silloin vielä sosiaalialan opiskelija. Vieläkin pelaisin mielelläni, jos olisi aikaa.
Emt, varmaan suht samanlainen ku tällanen kolmikymppinenkin nainen, paitsi et mulla on nykyään mies ja kaks lasta.
Kuka nainen muka haluaa miehen joka on tiettävästi uittanut k*lliaan ties missä?
Ai niin, se naisten parhaimmannäköinen, "helpoin" 1%, jota miehet ajattelevat naisista puhuessaan. ":D"