Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keinoja testosteronin vähentämiseen?

Vierailija
21.12.2017 |

Mitä vaihtoehtoja on? Olen siis mies. Kysyn vakavissani, koska haluan tätä ja minulla on oikeus omaan kehooni. Lähinnä normaalin ruokakaupan yms. tee-se-itse puitteissa, lääkärille en ole vielä valmis menemään enkä muutenkaan usko että sieltä saisi apua tällaiselle toiminnalle(?). Testosteronihan on kaikin puolin kielletty ominaisuus nykyään miehessä, se johtaa epäsopivaan käytökseen ja muihin ongelmiin, kuten seksuaalisiin haluihin. Haluaisin pystyä keskittymään omaan elämääni 100%, enkä ajatella naisia, jotka ovat nyky-yhteiskunnassa jossain aivan helvetin kaukana tavoittamattomissa minun näkökulmastani. Olen koittanut mm. siirtyä soijamaitoon, se on melko oksettavaa litkua mutta tahdonvoimalla mennään.

Ja kyllä, tiedän haittavaikutuksista. Tässä tapauksessa ne jäisivät kuitenkin etujen varjoon, en esim. välitä maskuliinisuudestani koska eihän sillä ole väliä jos ei parisuhdemarkkinoilla ole muutenkaan mitään mahdollisuuksia.

Onko kukaan onnistunut tässä? Olisiko vinkkejä? En kaipaa vähättelyä tai saarnaamista, kiitos.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuli mieleen lähinnä mieleen Aasian maissakin paljon syöty soija, sisältää estrogeeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti et saa laskettua testoroni tasojasi vain sillä että syöt

tiettyjä ruokia. Saisit ehkä psykiatrilta tai psykologilta ennemminkin neuvoja ongelmaasi.

Vierailija
4/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ja lihominen,naishormoneja tulee tilalle.

Vierailija
5/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus.

Vierailija
6/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö e- piltsuja

Vierailija
7/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä totta.

Harmittaa vähän sun puolesta.

Yleensä nuo tilanteet johtuvat kysynnän ja tarjonnan laista ja siitä ettei hyväksy niitä.

Vierailija
8/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljan juonti alentaa testoa. Olen ollut pidemmällä kuurilla ja naiset tullu mieleen. Toimii.

Vierailija
9/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule..... sama koskee hanaveden juontia. Vaikka joisit kuinka paljon, se ei muuta hormooni toimintaasi mihinkään suuntaan.

Ensinnäkin liika estrogeeni miehen kehossa muuttuu testosteroniksi ja että estrogeenilla on miehen kehossa haluttuja vaikutuksia niin siihen tarvitaan mieshormonien estäjiä (lääkkeitä)

Vierailija
10/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nips naps kouhit itsesi

Vierailija
11/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen raskaaksi ja sitten jäät koti-isäksi, saattaa laskea testosteroneita jopa pariksi vuodeksi.

Vierailija
12/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas testokuuri lamauttaa oman tuotannon.

Vierailija
13/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen syntymä vaikuttaa merkittävimmän miehen testotasoihin ja vaikutus on pitkäkestoisin.

Vierailija
14/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä jonkun potkimaan kasseille

Vierailija
15/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas sokerin syönti ja alkoholin nauttiminen yhdistettynä vähäiseen tai ei ollenkaan liikuntaa lamaa mukavasti testo-arvoja. Älä syö ollenkaan lihaa. Jätä itsetyydytys minimiin. Näitä ohjeita olen soveltanut. En ole ikinä mitannut arvoja, mutta parrankasvun olen saanut näillä selkeästi hidastettua sekä seksihaluja alas. Tsemppiä yritykseen! Muista stressata ihan pienistäkin asioista.

Vierailija
16/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule..... sama koskee hanaveden juontia. Vaikka joisit kuinka paljon, se ei muuta hormooni toimintaasi mihinkään suuntaan.

Ensinnäkin liika estrogeeni miehen kehossa muuttuu testosteroniksi ja että estrogeenilla on miehen kehossa haluttuja vaikutuksia niin siihen tarvitaan mieshormonien estäjiä (lääkkeitä)

Yksikään asiantuntija ei kiistä, etteikö alkoholi vaikuttaisi hormoneihin. Ei edes lääkiksen ekan vuoden opiskelija. Vaikutusmekanismit ovat olleet tutkittuja ja todistettuja jo vuosikymmneten ajan. Ja ei, estrogeeni ei voi muuttua testosteroniksi, mutta testosteroni voi muuttua estrogeeniksi. Tämä konversio toimii vain ja ainoastaan yhteen suuntaan. Estrogeeniä tarvitaan sekä miehen että naisen vartalossa, mutta kyllä nillä lääkkeillä estetään juurikin sitä testosteronin muuttumista estrogeeniksi eikä toisin päin, koska estrogeeni ei voi muuttua testoksi.

Vierailija
17/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö pallisi kahden tiiliskiven väliin. Pikkasen sattuu mutta saat avun.

Vierailija
18/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Antti Tuiskun viimeisin levy ja kuuntele sitä viikon. Tämän jälkeen testosteronitasosi vastaavat 10 vuotiaan tytön tasoa.

Vierailija
19/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runsas sokerin syönti ja alkoholin nauttiminen yhdistettynä vähäiseen tai ei ollenkaan liikuntaa lamaa mukavasti testo-arvoja. Älä syö ollenkaan lihaa. Jätä itsetyydytys minimiin. Näitä ohjeita olen soveltanut. En ole ikinä mitannut arvoja, mutta parrankasvun olen saanut näillä selkeästi hidastettua sekä seksihaluja alas. Tsemppiä yritykseen! Muista stressata ihan pienistäkin asioista.

Jäi vähän epäselväksi että oliko tämä sarkasmia vai vaikuttaako nämä oikeasti?

-Ap

Vierailija
20/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään asiantuntija ei kiistä, etteikö alkoholi vaikuttaisi hormoneihin. Ei edes lääkiksen ekan vuoden opiskelija. Vaikutusmekanismit ovat olleet tutkittuja ja todistettuja jo vuosikymmneten ajan. Ja ei, estrogeeni ei voi muuttua testosteroniksi, mutta testosteroni voi muuttua estrogeeniksi. Tämä konversio toimii vain ja ainoastaan yhteen suuntaan. Estrogeeniä tarvitaan sekä miehen että naisen vartalossa, mutta kyllä nillä lääkkeillä estetään juurikin sitä testosteronin muuttumista estrogeeniksi eikä toisin päin, koska estrogeeni ei voi muuttua testoksi.

Mielenkiintoista. Juon alkoholia ehkä 1-2 kertaa vuodessa. Ehkä tämä osaltaan mahdollistaa korkean testosteronitasoni? En siis sano että alkoholin juomisen pitäisi olla jotenkin luonnollinen tarve, mutta verrattaessa muihin suomalaisiin eroa saattaa tulla jo pelkästään tällä?

-Ap

-Ap