Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies ei koske muhin tms. , jos en valita asiasta/aiheuta draamaa

Vierailija
20.12.2017 |

Nyt on kulunut taas reippaasti yli kuukausi. Ei mitään paitsi ehkä yksi pusu ja pyynnöstä jalkahieronta. Ei suudelmia, ei vihjailuja, ei kunnon koskettelua. Lopulta pinnani ei enää kestä ja alan valittamaan asiasta, vaikka ei pitäisi. Seuraa pieni riita, todistelua siitä, että kyllähän minä sinua haluan ja sen jälkeen ehkä yksi kerta seksiä. Tämän jälkeen voi taas olla viikkokausia koskettamatta tai edes sanomatta mitään kivaa.

Kuuluuko parisuhteen olla tällainen? Yritän kyllä itse välillä jotain, mutta en jaksa olla se aloitteentekijä, jos en koskaan saa itse kokea sitä, miltä tuntuu, kun toinen tekee aloitteen + aloitteeni eivät edes toimi kovin usein.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Eri halut. Ukko vaihtoon.

Vierailija
2/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli tuollainen kausi, välillä se sitten muuttui tasaisemmaksi, molemmilta huomiota, mutta nyt itse olen se joka vetäytyy eikä tee ikinä aloitetta. Kausiluontoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa pitäisi lukea ”muhun”.

Voiko tää johtua 1,5-vuotiaasta taaperosta? Mun mielestä ei, koska lapsi ei ole mikään tekosyy sille, ettei parisuhteen tarvitse enää kiinnostaa. Ap

Vierailija
4/10 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettii ukkokin. Odottaa vain että saat tehtyä päätöksen. Olisiko kannattanut olla aloittamatta sitä draamailua silloin aikoinaan?

Vierailija
5/10 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettii ukkokin. Odottaa vain että saat tehtyä päätöksen. Olisiko kannattanut olla aloittamatta sitä draamailua silloin aikoinaan?

Ei uskalla tehdä päätöstä itse? Onko pahastikin juuttunut tossun alle?

Vierailija
6/10 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin meidän parisuhde.

Itse en ainakaan ole onnellinen. Todennäköisesti erotaan ennen pitkää. Mukavuus-syistä ollaan vielä yhdessä. Ei rahan takia vaan siksi että haluan antaa lapsille ehjän perheen jollaisessa olen itsekin kasvanut.

Vierailija
7/10 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehen pitäis koskea sun puolesta ainakin näppäimistöön...

Vierailija
8/10 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota miehestä ero, sinä olet ansainnut parisuhteen jossa kumppanit osoittaa toisilleen huomiota pyytämättä ja miehesi pärjännee parhaiten yksin. M45

Vierailija
9/10 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aina väittää, ettei minussa ole vikaa, mutta kuitenkin tuntuu siltä, ettei vika voi olla kenessäkään muussa. Miksi muuten joka kerta juttelusta huolimatta päädyn jäämään ilman huomiota pitkiksi ajoiksi, jos en itse ole aloitteellinen?

Miehellä ei pitäisi olla mitään erityisen voimakasta stressiä mistään, ei ole edes ylitöitä. Olen kysellyt, onko masentunut, mutta väittää, ettei ole. Ap

Vierailija
10/10 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies aina väittää, ettei minussa ole vikaa, mutta kuitenkin tuntuu siltä, ettei vika voi olla kenessäkään muussa. Miksi muuten joka kerta juttelusta huolimatta päädyn jäämään ilman huomiota pitkiksi ajoiksi, jos en itse ole aloitteellinen?

Miehellä ei pitäisi olla mitään erityisen voimakasta stressiä mistään, ei ole edes ylitöitä. Olen kysellyt, onko masentunut, mutta väittää, ettei ole. Ap

Yhtään sinua ap mollaamatta, mutta on se kumma kun naiset jaksaa katsoa tuollaista parisuhdehelvettiä. Minä pistin moisen ukon pihalle ja löysin (etsin) toisen tilalle, sellaisen joka huomioi ja välittää. Lopeta toi nyyhkytys ja tee asialle jotain.