Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soitan työkseni ihmisille ja naurattaa miten jotkut ihmiset vastaavat puheluun

Vierailija
20.12.2017 |

Jotkut vastaavat puhelimeen: "No Maija Meikäläinen tässä hei?" Älkää nyt herranjumala vastatko noin puhelimeen! Noin sanotaan kun SINÄ SOITAT itse jollekin. Ja joidenkin kohdalla saa arvuutella että vastasiko siellä nyt oikea ihminen vai lähtikö vastaaja päälle, kuulostaa aivan samalta. :D

Ja ennen kuin joku alkaa vittuilemaan niin ei, en ole puhelinmyyjä. Ihmiset joille soitan, odottavat soittoani. :-)

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sitten pitäisi vastata, ettei sinua naurattaisi?

Vierailija
2/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeenkin voi näköjään vastata "väärin" :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aina vastannut puhelimeen väärin?

Siinä vinkkiä taas iltapaskan toimittajaksi itseään kutsuvalle.

Vierailija
4/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tuntemattomasta numerosta tulevaan soittoon: "Anteeksi väärä numero."

Vierailija
5/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan vaan etunimellä nykyään. Lankapuhelimeen vastasin sukunimellä ja etunimellä esim. "Korhosilla Anna puhelimessa."

Vierailija
6/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, ihan sikana parempi ois sanoo vaan haloo. Kauhee junttia tollanen ittensä esittely.

Vierailija
7/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs soitit kirjoitti:

Vastaan tuntemattomasta numerosta tulevaan soittoon: "Anteeksi väärä numero."

Oletko tosissasi? Olet jättänyt soittopyynnön tärkeään asiaan liittyen johon haluat ITSE saada vastauksen ja sitten vastaat puhelimeen noin? :)

ap

Vierailija
8/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii, ihan sikana parempi ois sanoo vaan haloo. Kauhee junttia tollanen ittensä esittely.

Tajuatko mikä ero on sillä että itse soitat vs. sinulle soitetaan?

Vinkkinä, puhelimeen voi vastata ihan vaikka sanomalla pelkän nimensä ;)

Vierailija
9/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan omalla etunimellä. Lankapuhelimeen vastasin sukunimellä. Äitille vastaan "halloo" ja siihen äiti vastaa "no halloota halloo". 😁Joillekin tutuille vastaan "no hei".

Vierailija
10/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hauskinta on olla sanomatta mitään, vastaa vaan puheluun ja jää odottamaan että soittaja sanoo jotain. Joo olen creepy like that.

Vierailija
11/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama kunhan esittäytyy. Pelkkä HALOO on karsee tapa ja kyllä moni aikuinen vastaa näin. Tekis mieli lyödä luuri korvaan. Haloo vaan stna sullekkin!

Vierailija
12/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo heh heh itse tykkään vastata että mitä vittua nyt taas! Naurattais varmaan?

Vierailija
13/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni hauskinta on olla sanomatta mitään, vastaa vaan puheluun ja jää odottamaan että soittaja sanoo jotain. Joo olen creepy like that.

Noin ei ole käynyt minulle kertaakaan, vaikka olen soittanut kymmeniä ja taas kymmeniä tuhansia puheluita. Tosiaan, eivät ne mitään yhteiskunnan pohjasakkaa olekaan pääsääntöisesti keille soitan.

ap

Vierailija
14/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vastaan vaan etunimellä nykyään. Lankapuhelimeen vastasin sukunimellä ja etunimellä esim. "Korhosilla Anna puhelimessa."

Minäkin vastasin lapsena, kunnes isä sanoi: "Riittää, kun sanot nimesi. Kaikki ymmärtävät, että olet puhelimessa, etkä esimerkiksi vessassa." Opin kerrasta.

Vierailija
15/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon vaan HELOU ja tuntemattomille etunimellä, onko oikein?

Vierailija
16/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on toi takaisinsoittojärjestelmä vähän sellainen välimuoto, kun on oikeasti itse se, joka soitti alunperin. Tunnistan nimittäin itseni tuosta viestistäsi. En tosiaankaan vastaa noin yleensä.

Vierailija
17/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vastasin lapsena, kunnes isä sanoi: "Riittää, kun sanot nimesi. Kaikki ymmärtävät, että olet puhelimessa, etkä esimerkiksi vessassa." Opin kerrasta.

Nykyään puhelimeen voi vastata myös vessassa ollessaan. Tätä se langattomuus teettää.

Vierailija
18/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on niitä soittajiakin monenmoisia törppöjä. Vuosia sitten minulle soitti nainen, joka sanoi pelkästään nimen, etu- ja sukunimen. Luulin että esitteli itsensä, joten tervehdin. Hän etsikin tätä nimeltä mainitsemaansa ihmistä. Äänensävy ei ollut edes kysyvä. Olin itse vastannut omalla nimelläni puhelimeen. Hän siis soitti väärään numeroon.

Vierailija
19/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanon vaan HELOU ja tuntemattomille etunimellä, onko oikein?

On

ap

Vierailija
20/59 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama kunhan esittäytyy. Pelkkä HALOO on karsee tapa ja kyllä moni aikuinen vastaa näin. Tekis mieli lyödä luuri korvaan. Haloo vaan stna sullekkin!

Olen asunut vuosikausia maassa, jossa vastataan puhelimeen haloo ja odotetaan soittajan kertovan nimensä ja asiansa. Mikä siinä niin karseaa on? Kai soittaja tietää minne tai kenelle oli soittamassa?