Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännekään ei mitään erityistä kuulu.... odottelen kovasti siis jo torstaita jolloin meillä on np-ultra ja näkee että masussa kaikki ok.

Tämä aamupäivä meni lapsen kanssa sairaalassa veritankkauksessa, seuraava käynti perjantaina. Mies ja toinen poika lähtivät mökille ja tulevat sitten keskiviikkona kotiin.

Uunissa paistuvat mansikkamuffinit ja kohta iltapesuille.

T: Minna ja masu 11+3

Vierailija
22/24 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin just melkein kolmen tunnin päiväunilta. Piti lähteä kauppaan ostaan syötävää, kun jääkäppi on ihan tyhjä viikonlopun jäljiltä, mutta sitten nukahdinkin. Ajattelin pitkästä aikaa tehdä pizzaa iltapalaks, mutta kaikki kaupat on jo kiinni. Höh. Jatkuvasta nälästä ei näköjään pääse eroon.

Viikonloppuna ostin parit mammahousut ja tänään sitten töissä jo normihousut puristi istuessa. Tais johtua vaan siitä, et ties et kotona olis löysemmät vaatteet odottamassa.

Huomena np-ultran uusintayritys ja pinnasänkykin käydään hakemassa.

Tälläisiä kuulumisia täällä. Nyt pitäs kai yrittää lähteä nukkumaan.

Marie rv 12+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Täällä remmiin liittyis yksi onnellinen odottaja :D

Miten pääsen tuohon listalle? Laitan nyt "tiedot" tähän kuitenkin:

Eli

la: 21.1

Mamti81

27v

neljäs

KOS

Vierailija
24/24 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari riviä ajattelin vielä tulla rustaamaan tännekin. On kyllä typerää, kun tämä viesti-ikkuna on näin mahdottoman pieni. Mitäköhän tulis, jos tuosta vielä klikkais tuota "lainaa alkuperäistä viestiä" -kohtaa? No, toivottavasti saavat sivut toimimaan pikaisesti paremmin! Suosittelen muuten laittamaan tuosta vasemmasta reunasta palautetta aina kaikista sivuilla ärsyttävistä jutuista, itse teen niin, ja hyvin olen aina saanut kohteliaan vastauksen viesteihini, mutta välillä olen ihmetellyt, että olenko ainoa, ketä "jaksaa valittaa" (oikea häirikkö)..? Kerrankin sivut aukeni, mutta keskustelut ei, laitoin palautetta, ja he ihmettelivät, että "kyllä pitäisi toimia".. Olinkohan muka ainoa, kenellä ei toiminut? No joo, kuinkakohan pitkä ruikutus tästäkin jo tuli, kun ei oikein voi hahmottaa tekstiä..

Jep, mutta TAAS on nälkä! Himo on nyt ruisleipään - ja se on LOPPU! No, jospa vaikka varrasleipä ajaisi nyt asian.. Kunhan päälle saa voita, juustoa, jäävuorisalaatin lehden, lauantaimakkara leikkeen, ja vielä maustekurkkua - nam. Iltapalalle siis!

Minnikki rv 13+6 (kai)