Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi masuasukki-sana ärsyttää (minuakin)???

Vierailija
12.04.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joillain se liittyy vahvasti hössöttämiseen.

Mua ei ärsytä mutta mua ärsyttää kyllä miljoonat muut asiat :) Ollaan erilaisia kaikki ihmiset.

Vierailija
2/5 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä " vauvan tekoon" liittyviä sanoja, joita itse ärsyän:

Täti, pupuilla ja masuasukki.

Todennäköisesti niitä on lisääkin, mutta nyt tuli nuo mieleen. Mun ei tarvi noita sanoja käyttää (enkä ikinä käytä!!!), ne käyttäköön, ketkä haluaa. En ylipäätään tykkää tuollaisista ns. söpöily-sanoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se liittyy jotenkin vahvasti semmoiseen Marimekon raitapaitoja (koko perhe sävysävyyn) harrastavaan äitiin, joka myös pupuilee miehensä kanssa, ja juo mammateetä tissittelyn avustamiseksi... yöööök

Vierailija
4/5 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on muuten mielenkiintoista, miten oman arvonsa tunteva nainen alkaa imettäessään puhumaan " tisseistä" , vaikka on aiemmin puhunut rinnoista. Minusta " tissi" -sana sopii lähinnä keskenkasvuisen teinipojan suuhun... ennenkuin kasvaa mieheksi ja oppii sanomaan rinta.

Vierailija
5/5 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita:

Esikko - esikko on kukka, #&%¤

Pikkukakkonen - Argh

Täti punainen, hilloviikot - eikö nykyajan nainen jo uskalla käyttää oikeita nimiä? No, onhan se vuotokin telkkarissa sinistä.

Kaikki tyhmät lyhenteet: ovis, simpat, suppari, eppari (joka muuten voi olla joko epiduraali tai episiotomia) jne.