Mulla on tällä hetkellä lämpöä 38.6c. voinko mennä huomenna töihin?
Ajttelin ottaa lääkettä niin laskee varmaan ainakin asteen.
En millään malttaisi jäädä saikulle, kun on kiire työpaikalla.
Kommentit (17)
Asia on täysin sinun päätettävissäsi. Itse jäisin kotiin, jos saisin täyden palkan ja menisin töihin jos en saisi palkkaa.
Et tietenkään mene. Törkeää mennä tartuttamaan muita. Kyllähän sairasajalta pitää palkka saada.
Korona sulla on. Haluatko levittää sitä.
Ja kohta siellä työpaikalla on vielä enemmän kiire, kun tartutat muut ja itse saat jonkun kuvan jälkitaudin, jonka takia olet pois paljon pidempään. Eli harkitse tarkoin.
Ei kannata mennä muita tartuttamaan. Itselläkin kestää paraneminen pidempään jos menee puolikuntoisena töihin.
Kyllä sä voit olla pari päivää saikulla
Älä mene. Tauti vaan pitkittyy, jos et lepää. Itse en kyllä pystyisi/jaksaisi mitään kuumeessa tehdäkään.
Jos olet nainen,niin tuo riittää hyvin tekosyyksi olla pois töistä , mutta jos olet mies , niin nappaa aamulla pari disperiiniä ja ei muuta kuin iloisena töitä kohden.
Nää on niin näitä..sukupuolieroja.
Eihän kipeänä mennä töihin. Eli et mene.
Tottakai meet duuniin,otat aamulla vielä muutam irish coffeen ja ruokatunnilla pubissa muutama bissen.Siitä se lähtee....
Huono,tosi huono.
Asut varmaan Porvoossa 🤣🤣
Provolta kuulostaa, mut jos ei ole, niin tietenkään et mene! Saat itsellesi jälkitaudinnjs paraneminen pitkittyy ja tartutat muut. Niin kauan ollaan kotona kun on tauti päällä!
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen,niin tuo riittää hyvin tekosyyksi olla pois töistä , mutta jos olet mies , niin nappaa aamulla pari disperiiniä ja ei muuta kuin iloisena töitä kohden.
Nää on niin näitä..sukupuolieroja.
Mä olin monta vuotta töissä talohuollossa. Siivoojat, naiset siis, raahautuivat paikalla suurin piirtein pää kainalossa ja kohtu ulkona (siis oikeesti, liki kaikille yli 55-vuotiaille naisille oli tehty kohdunpoisto, kun vuosikausien portaiden ramppaaminen oli käynyt fysiikan päälle ja niille oli tullut kohdunlaskeuma). Ukot jäi saikulle, jos oli nuha.
Nää on näitä sukupuolieroja.
no et tosiaankaan mene