Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi seksirobotteja tai maksullisia naisia jotku vastustaa kiivaasti

Vierailija
20.12.2017 |

Keneltä se on pois jos rumat, ujot tai muuten naisia saamattomille miehille on kys. vaihtoehdot tarjolla ? Kyllähän meistä jokainen varmaan seksiä välillä elämässään toivoisi. Kuitenkin kun miettii niin aika pieni lohtu nuokin ovat yksinäiselle miehelle kun vertaisi että saisi oikeita naisia suhteeseen eli miksi tuo on osalle niin iso ongelma?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksirobotit ovat aivan liian kalliita miehille jolle ne ovat tarkoitus suunnata. Kun lelu maksaa tonneja niin rikkaat miehet joilla siihen olisi varaa saavat kyllä jo tuloillaan ihan oikean naisenkin suhteeseen. Maksullisen naisen käyttö köyhällä ja rumalla miehellä tulee halvemmaksi sillontällöin ja onhan kyseessä kuitenkin oikea nainen ja vaihteluakin voi tehdä

Et taida tietää että suurin osa maksullisten asiakkaista, ovat aviomiehiä. Ja olihan täälläkin se uutinen, että Itävaltalaisen bordellin suosituin työntekijä, oli nukke.

Tuskin tulen itse olemaan asiakas, kuten en ole maksullisten asiakaskaan. Ne esittelyt jotka ovat youtubessa ja välillä jossain uutisissa, ovat teknologisesti kiinnostavia, mutta varsinaisena androidina, ns kuluttjatuoteena, oikeastaan arvottomia. Mutta jos mennään scifin puolelle, ja mietitään hypoteettista tulevaisuutta, niin voi pohtia onko se "oikea" luomuvaihtoehto, mitenkään etu. Kun kyseessä ei siinäkään ole aito tunne-yhteys, vaan ostettu kokemus.

Jossain vaiheessa nämä robotit voivat olla jo niin kehittyneitä, että vastaavat seksuaaliselta toiminnaltaan ja ulkonäöltään, ns oikeaa naista. Eikä keskivertonaista, vaan naisten eliittiä. Ensin vastaa, ja sitten ylittää. Eikä ole tauteja, eikä ikäviä ruumiillisia toimintoja, eikä yksikään toinen mies ole ikinä koskenut. Parempi kuin ihminen.

Ainoastaan tunne-yhteys jää puuttumaan. Vai jääkö? Uudessa Blade Runnerissa oli aika hyvin tuotu esille tavallaan traaginen rakkaus, tuotteeseen. Vaikka tietää että se on ohjelmoitua, ja perusta monistettua ja ostettavissa, niin tunteet voivat silti olla voimakkaat. Sehän oli vaan fiktiota, mutta ei meidän tunne-elämä niin monimutkainen oikeasti ole, etteikö sille voisi ohjelmoida kohdetta. Sitten joskus.

Vierailija
62/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse olen huomannut noille vastustamisen syitä ovat esim että spekuloidaan että seksirobotit esineellistäisivät naisia ja sitten jotku foliohatut miettii että keinoäly valtaisi ihmiskunnan. Sitten on osa joka elää siinä utopiassa että jokainen mies (ulkonäöstä tai sosiaalisesta asemasta huolimatta) kyllä saisi naisen jos vain tahtoo joten prostituutiota/seksirobotteja pidettäisiin passivoivina ja turhina. Kuitenkin tuntuu että myös hiljaa mielessään osa naisia vastustaa noita seksinsaantitapoja on se että se laskisi naisten luontaista etulyöntiasemaa deittimarkkinoilla. Se niinkutsuttu naisten "seksuaalinen valta " vähentyisi miehiin koska vähemmän miehiä kilpailisi naisten huomiosta

Mikä tämä seksuaalinen valta on?

Seksuaalinen valta on viehättävyyttä eli haluttavuutta mitä molemmilla sukupuolilla on deittimarkkinoilla. Se korostuu naisilla sillä miehillä on keskimäärin kovempi seksivietti ja koska suurinosa naisia on miesten mielestä viehättäviä. Miehistä taas vain pieni osa on seksuaalisesti viehättäviä naisten makuun omaamaan tätä valtaa. Vallankäytön siitä tekee se että koska suurinosa naisia on haluttuja miesten puolelta ,täytyy miesten kilpailla naisista. Näin naisilla on mahdollisuus käyttää tätä valtaa vaatimuksiin ja vaikuttaa miehen toimintaan joihin miesten on kyettävä tarjoamaan eri ominaisuuksia. Seksuaalinen valta näkyy myös naisilla muissakin asioissa, esimerkiksi työnsaannissa missä ulkonäkö on meriittiä erityisesti asiakaspalvelutehtävissä. Suuriltaosin naisten seksuaalinen valta pohjautuu biologiaan: lisääntymismalli ajaa miehet enemmän kaikkiruokaisiksi naisten suhteen ja naisilla jää etuoikeus valita laadukkaimmat. Tälläistä olisi aika vaikea purkaa säädöksin mutta juuri tälläiset vaihtoehdot miesten seksuaalisen mielenkiinnon kohteelle tasoittaisi tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksirobotit ovat aivan liian kalliita miehille jolle ne ovat tarkoitus suunnata. Kun lelu maksaa tonneja niin rikkaat miehet joilla siihen olisi varaa saavat kyllä jo tuloillaan ihan oikean naisenkin suhteeseen. Maksullisen naisen käyttö köyhällä ja rumalla miehellä tulee halvemmaksi sillontällöin ja onhan kyseessä kuitenkin oikea nainen ja vaihteluakin voi tehdä

Et taida tietää että suurin osa maksullisten asiakkaista, ovat aviomiehiä. Ja olihan täälläkin se uutinen, että Itävaltalaisen bordellin suosituin työntekijä, oli nukke.

Tuskin tulen itse olemaan asiakas, kuten en ole maksullisten asiakaskaan. Ne esittelyt jotka ovat youtubessa ja välillä jossain uutisissa, ovat teknologisesti kiinnostavia, mutta varsinaisena androidina, ns kuluttjatuoteena, oikeastaan arvottomia. Mutta jos mennään scifin puolelle, ja mietitään hypoteettista tulevaisuutta, niin voi pohtia onko se "oikea" luomuvaihtoehto, mitenkään etu. Kun kyseessä ei siinäkään ole aito tunne-yhteys, vaan ostettu kokemus.

Jossain vaiheessa nämä robotit voivat olla jo niin kehittyneitä, että vastaavat seksuaaliselta toiminnaltaan ja ulkonäöltään, ns oikeaa naista. Eikä keskivertonaista, vaan naisten eliittiä. Ensin vastaa, ja sitten ylittää. Eikä ole tauteja, eikä ikäviä ruumiillisia toimintoja, eikä yksikään toinen mies ole ikinä koskenut. Parempi kuin ihminen.

Ainoastaan tunne-yhteys jää puuttumaan. Vai jääkö? Uudessa Blade Runnerissa oli aika hyvin tuotu esille tavallaan traaginen rakkaus, tuotteeseen. Vaikka tietää että se on ohjelmoitua, ja perusta monistettua ja ostettavissa, niin tunteet voivat silti olla voimakkaat. Sehän oli vaan fiktiota, mutta ei meidän tunne-elämä niin monimutkainen oikeasti ole, etteikö sille voisi ohjelmoida kohdetta. Sitten joskus.

Iso osa siitä onnesta seksin lisäksi että saa olla naisen kanssa on monilla varmaan myös onnistumisen tunne. Tunne että tuo nainen haluaa minua ja että olen viehättävä. Nostaa myös miehen arvostusta ainakin miesten kesken. Ei tuollaiset keinot ainakaan noita tunteita tuo eli ei mistään täydellisestä korvikkeesta ole noissa kyse

Vierailija
64/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso osa siitä onnesta seksin lisäksi että saa olla naisen kanssa on monilla varmaan myös onnistumisen tunne. Tunne että tuo nainen haluaa minua ja että olen viehättävä. Nostaa myös miehen arvostusta ainakin miesten kesken. Ei tuollaiset keinot ainakaan noita tunteita tuo eli ei mistään täydellisestä korvikkeesta ole noissa kyse

Tuo on epäilemättä totta. Itse en ole nähnyt asian niin sitten teini-iän, ehkä koska olen itse lopettanut kaikki suhteeni, paitsi kerran, juuri silloin teininä. Jos haluaisin olla suhteessa, tai naimisissa, olisin voinut jäädä jonkun eksän elämään.

Minulle tulisi vastaava onnistumisen tunne, jos saavuttaisin semmoisen naisen kanssa semmoista seksiä, että... no, tarpeellinen taso on saavutuksena mahdoton minulle, ei pulliaiset saa semmoisia naisia. En siis koskaan tule tuntemaan sitä tunnetta, mistä puhut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi