Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin Sanomien artikkeleiden kommentointiketju TÄSSÄ !

Vierailija
20.12.2017 |

HS on laittanut tauolle artikkeleiden kommentoinnin "teknisen vian vuoksi". Vika ilmeni heti kun tuli tietovuoto skandaali, ja ihmiset kommentoi, että peruuttavat Hesarin tilauksen. Myös jotkut mainostajat ovat ilmoittaneet lopettavansa mainostamisen Hesarissa.

Niinpä tässä on nyt se HS artikkeleiden kommentointiketju.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapa nähdä kuinka kauan tämä kommentointiketju säilyy. Varmaan poistetaan. Suomessa ei ole sananvapautta muilla kuin HS toimittajilla, joilla menee sananvapauden rajat yli. 

Vierailija
2/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisen "median" juttuja kannata enää kommentoida. Pysyn mahdollisimman kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS on sensuurimedia

Vierailija
4/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HS on sensuurimedia

Paitsi mitä tulee "Erittäin salainen" -materiaaliin...

Vierailija
5/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hs:n uutisointi aktiivimallista on ollut luokattoman heikkoa. Ymmärrän kyllä, miksi. Kiitos, kun saan ajan- ja rahansäästön lopettamalla tilauksen.

Vierailija
6/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole tuon lutikkariskin takia mennyt koskaan AIRbnb asuntoihin. Menen mieluummin kalliiseen hotelliin, jossa ei ole lutikoita ja tarkistan toki hotellissakin sängynjalat, ettei ole lutikoita. 

Jos kotiin tuot lutikat ulkomailta jostain Airbnb asunnosta, niin oot kusessa ja kohta koko taloyhtiö on kusessa. 

Tiesithän, että niitä lutikoita on myös kalleimmssakin hotelleissa?

Vierailija
7/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cytotec juttuun: väittivät, ettei vaaratilanteita synny.

Minulla kääntyi vauva väärinpäin cytotecsynnytyksessä, koska supistukset olivat niin luonnottoman järeitä. Leikkaussaliinhan siinä päädyttiin.

Olin niin harmissani itselleni sektiosta (järjetöntä tiedän) että ei ollut halua kyseenalaistaa. Ihmettelen, etteivät ottaneet itse asiaa OLLENKAAN puheeksi. Luulisi, että olisivat tajunneet miten helposti kääntyikin syyttämään lääkettä tapahtuneesta ja niin syytänkin.

Tiedän että monet ovat kärsimättömiä ja haluavat käynnistyksen. Itse en ole koskaan halunnut ja suostuinkin siihen vain siksi, että väittivät sen olevan pakko. Siksi tuntuu vielä petetymmältä.

Vierailija
8/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanpa kestää Hesarilla tuon ongelman korjaaminen. Taitaa ongelma ollakin vääränlaisissa lukijoissa.

Vierailija
9/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskean Talon lonkerot ylettyvät kaikkialle!

Vierailija
10/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
11/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saapa nähdä kuinka kauan tämä kommentointiketju säilyy. Varmaan poistetaan. Suomessa ei ole sananvapautta muilla kuin HS toimittajilla, joilla menee sananvapauden rajat yli. 

Läskimode, läl läl lää

Vierailija
12/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kommentointisensuuri iski myös iltapäivälehdistöön. Ehkä eri syystä.

Vierailija
13/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit suoraan rajatkiinniryhmien nettistriimeistä. Aivan käsittämättömän törkeetä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän