Tänään kello 17:30 piti olla vanhempainilta mutta koulu oli lukossa eikä kukaan avannut ovea
Yhdessä huoneessa oli valot mutta kukaan ei reagoinut ovikelloon, samalla kun ulko-ovi oli lukossa. Mitä ihmettä?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä huoneessa oli valot mutta kukaan ei reagoinut ovikelloon, samalla kun ulko-ovi oli lukossa. Mitä ihmettä?
eikö missään näy yhtäkään vanhempaa? Panttivankitilanne menossa? Soita poliisille.
Jaahah, tulleeko nyt lassu, kun et ilmaantunut paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Jaahah, tulleeko nyt lassu, kun et ilmaantunut paikalle?
Sitä tässä mietinkin. Usein tulee aika herkästi nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outo päivä vanhempainillalle.Eikö ne ole yleensä alkusyksystä ja joissain kouluissa taas akuvuodesta?Olisiko päivämäärä väärä?
Minulle annettiin tämä päivämäärä ja kellonaika.
Voihan päivämäärä silti olla väärä.
Jos Wilmaan ilmoitetaan tämä päivämäärä niin se ei silloin ole väärä.
Onhan jos siellä on ilmoitettu väärä päivämäärä.
Laittaisin Wilmaan viesti että kävin koululla mutta ilmeisesti siellä ei ko. tilaisuutta ollutkaan.
Silloin virhe on opettajan eikä huoltajan.
Niin?
Nyt ei kaikki oo kotona.Sanoit,että ei ollut puhelinta, että olisit soittanut opelle,,,tai vaikka jollekkin tutulle vanhemmalla ja kuitenkin pystyit kirjoittamaan tänne palstalle piakkoin.
Jokin ei touhuissasi nyt natsaa.
Kaikenlaista kirjoitti:
Nyt ei kaikki oo kotona.Sanoit,että ei ollut puhelinta, että olisit soittanut opelle,,,tai vaikka jollekkin tutulle vanhemmalla ja kuitenkin pystyit kirjoittamaan tänne palstalle piakkoin.
Jokin ei touhuissasi nyt natsaa.
Puhelin oli kotona. Jätän puhelimen aina kotiin kun en tarvitse sitä. Kirjoitin tänne kun olin itse ajanut kotiin.
Mikä intressi kirjoittaa tänne? Soita opettajalle tai laita viesti että olit paikalla mutta et päässyt sisään. Eiköhän se siitä
Niin siis lähdit iltasella henkilökohtaiseen arviointikeskusteluun tai vanhempainvarttiin, ja ihmettelit että muita vanhempia ei ollut paikalla ja että ulko-ovi oli lukossa. Kas, omituista.
Sun olis pitänyt odottaa siellä oven takana, että ope tulee päästämään edelliset ulos ja sut sisään. Edellisaillä on venynyt se aika yliajalle.
Nimim. viime viikolla ulkona palellut
Vierailija kirjoitti:
Sun olis pitänyt odottaa siellä oven takana, että ope tulee päästämään edelliset ulos ja sut sisään. Edellisaillä on venynyt se aika yliajalle.
Nimim. viime viikolla ulkona palellut
:D
En ole aikeissa odottaa ulkona jos kerran olen paikalla sovittuun aikaan.
Niin ajoit siis kotiin puhelimen luokse,etkä vietäkään ole soittanut opelle tai muulle vanhemmalle( sama luokka), vaantänne kirjoittelet ,Ei todellista!
Minulla ei ole ollut yhdenkään opettajan puhelinnumeroa. Ei edes rehtorin. Vain kanslistin ja terveydenhoitajan. Miten opettajan numeron saa? ohis
Oivoi kirjoitti:
Niin ajoit siis kotiin puhelimen luokse,etkä vietäkään ole soittanut opelle tai muulle vanhemmalle( sama luokka), vaantänne kirjoittelet ,Ei todellista!
En ole soittamassa hänelle tämän takia. Hän soittaa minulle jos on jotain sanottavaa. Odotan kyllä jonkinlaista selvitystä häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimim. viime viikolla ulkona palellut:D
En ole aikeissa odottaa ulkona jos kerran olen paikalla sovittuun aikaan.
Se tuskin on opettajan ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Oivoi kirjoitti:
En ole soittamassa hänelle tämän takia. Hän soittaa minulle jos on jotain sanottavaa. Odotan kyllä jonkinlaista selvitystä häneltä.
Ei opettajalla sinulle asiaa olekaan, enemmin lapsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aikeissa odottaa ulkona jos kerran olen paikalla sovittuun aikaan.Se tuskin on opettajan ongelma.
No kyllä on. Sovituista ajoista pidetään kiinni eikä pelleillä tuolla tavalla.
Anna kun arvaan; lähdet myös lääkärin odotusaulasta kotiin, mikäli lääkäri ei ole valmis ottamaan sinua vastaan juuri sovitulla kellonlyömällä, ja odotat kyllä jälkikäteen häneltä jonkinlaista selvitystä, ehkä jopa anteeksipyyntöä ja hyvityslahjaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aikeissa odottaa ulkona jos kerran olen paikalla sovittuun aikaan.Se tuskin on opettajan ongelma.
No kyllä on. Sovituista ajoista pidetään kiinni eikä pelleillä tuolla tavalla.
Ei se silti ole opettajan ongelma että sinä et ole aikeissa odottaa. Hän pääsee kyllä eteenpäin vanhempainillassa ilman että sinä siellä olet paikalla. Samoin jos kyse oli arvioinnista. Korkeintaan parereihin tulee merkintä että arviointia ei voitu tehdä yhdessä huoltajien/huoltajan kanssa.
No en minäkään pakkasessa seisosi odottelemassa kovin kauaa että joku suvaitsee tulla avaamaan ovea. Kai se opettaja osaa kellon niin tietää tulla avaamaan oven vaikka edellinen keskustelu vielä olisi kesken. Sisällä kuitenkin kivempi odotella kuin ulkona pimeässä ja kylmässä.
Ehei, katsoin ajan ja päivämäärän täysin oikein ja koulussa oli joku paikalla mutta ei tullut avaamaan ovea.