Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posti kaappasi pakettini ja laittoi lukkojen taakse. En saa niitä!

Vierailija
19.12.2017 |

Posti kaappasi laittomasti minun ja tavarantoimittajan kanssa kahden tekemmämme sopimuksemme mukaisen tilauksen, ja VARASTI minulta mitään kysymättä lähetykset!! Oli tavaran toimittajan kanssa sovittu muuta, mutta Posti tuli väliin, vei lähetyksen muualle, ja laittaa ovet lukkoon. 26.12 jälkeen tavara palautuu takaisin lähettäjälle, joten en saa enää niitä sieltä pop uposta koska se on kiinni 23 pv. 24, 25, 26 päivät ovat pyhiä ja heillä on ovet lukossa!! AIVAN USKOMATONTA RÖYHKEYTTÄ ja varastamista postilta!!
Siis miten tää niinkun on mahdollista oikeusvaltiossa??

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä? 

Mikset hae sitä tänään? Tai huomenna? Tai ylihuomenna?

Vierailija
2/34 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika sheriffi toi Posti. Mul on ei koskaan ollu mitään ongelmaa. Eilen tuli sovittuna aikana kotiin paketti ja nyt tänään tuli ilmoitus, et saa hakea paketin tosta lähi Kyy-Marketista. No problemo.

Vierailija
4/34 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se viikko tarkoita työpäiviä, eli ei pyhäpäiviä lasketa siihen noutamisaikaan? Vai olenko väärässä.

Vierailija
5/34 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä laitonta tilasit?

Vierailija
6/34 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se viikko tarkoita työpäiviä, eli ei pyhäpäiviä lasketa siihen noutamisaikaan? Vai olenko väärässä.

Olet väärässä.

Vierailija
7/34 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tavarantoimittaja vie sen tavaran ihan sinne mihin on lähettäjän kanssa sovittu. Eli jos lähettävä yritys käyttää ensin jotain muuta toimittajaa ja tämän kanssa on sovittu että lähetys siirretään postin kuljetettavaksi asiakkaalle niin sitä noudatetaan. 

Sulla on tässä tosiaan nyt kolme päivää aikaa hakea paketti, moni postin toimipiste on auki vielä sunnuntainakin jonkun aikaa. 

Vierailija
8/34 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä.

No kerro sitten oikea tieto jos sulla on sellasta.

Vierailija
9/34 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama aloitus.

10/34 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae se paketti aiemmin tai kirjoita valtakirja, jos et itse pääse hakemaan. Eikö tää tullut selväksi jo siinä edellisessä ketjussa?

Vierailija
11/34 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Hae se paketti aiemmin tai kirjoita valtakirja, jos et itse pääse hakemaan. Eikö tää tullut selväksi jo siinä edellisessä ketjussa?

Valtakirja pakettiautomaatille?  Ei pysty hakemaan ennenkuin on tullut noutopisteeseen tai paremminkin pakettiautomaattiin.

12/34 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Valtakirja pakettiautomaatille?  Ei pysty hakemaan ennenkuin on tullut noutopisteeseen tai paremminkin pakettiautomaattiin.

Valtakirja sinne pop-up-paikkaan.

Vierailija
13/34 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesus mikä urpo ap on :DDDD VAI ETTÄ OIKEIN LUKKOJEN TAAKSE LAITTOI

Vierailija
14/34 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Pitääkö rautalangasta vääntää. Jos paketti on pakettiautomaatissa etkä pääse itse hakemaan. Sen kun annat sen koodin kaverille ja pyydät hakemaan. Ei siinä mitään henkkareita kysytä. Jos taas se on noutopisteessä jossa on henkilökuntaa kirjoitat valtakirjan kaverille. Näin yksinkertaista.

Ja ymmärrät varmasti että näin joulun aikaan aika moni muukin niitä paketteja lähettää ja vastaannottaa. Joten postin on pakko ottaa näitä väliaikaisia pop-up pisteitä käyttöön jotta kaikki saisivat paketit ennen joulua.

Vierailija
15/34 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Pitääkö rautalangasta vääntää. Jos paketti on pakettiautomaatissa etkä pääse itse hakemaan. Sen kun annat sen koodin kaverille ja pyydät hakemaan. Ei siinä mitään henkkareita kysytä. Jos taas se on noutopisteessä jossa on henkilökuntaa kirjoitat valtakirjan kaverille. Näin yksinkertaista.

Ja ymmärrät varmasti että näin joulun aikaan aika moni muukin niitä paketteja lähettää ja vastaannottaa. Joten postin on pakko ottaa näitä väliaikaisia pop-up pisteitä käyttöön jotta kaikki saisivat paketit ennen joulua.

kirjoitin tästä jo aiemmin, mutta ylläpitäjä poisti. 

Asia on VAKAVA!

en  voi hakea pakettia tällä viikolla. Se oli nimenomaan tilattu pakettiautomaattiin, joka on viikonloput auki, myöhään asti, ja juuri siksi. Posti VARASTI Minun rahanarvoisen tilauksen, laittaa lukkojen taakse pop uppiin, ettei KUKAAN Saa sitä koska on PYHÄT. Hakuaika pari päivää, ke to pe. EN saa. USKOMATONTA! Toinenkin paketti ilmeisesti menee sinne, vaikka sitä ei kukaan tiedä vielä  koska posti jekkuilee näiden kanssa. Mikä paketti menee minnekkin!!! Palautuu lähettäjälle siis kun ollut haettavissa 3 päivää. Tästäkö minä maksoin??

Vierailija
16/34 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

kirjoitin tästä jo aiemmin, mutta ylläpitäjä poisti. 

Asia on VAKAVA!

en  voi hakea pakettia tällä viikolla. Se oli nimenomaan tilattu pakettiautomaattiin, joka on viikonloput auki, myöhään asti, ja juuri siksi. Posti VARASTI Minun rahanarvoisen tilauksen, laittaa lukkojen taakse pop uppiin, ettei KUKAAN Saa sitä koska on PYHÄT. Hakuaika pari päivää, ke to pe. EN saa. USKOMATONTA! Toinenkin paketti ilmeisesti menee sinne, vaikka sitä ei kukaan tiedä vielä  koska posti jekkuilee näiden kanssa. Mikä paketti menee minnekkin!!! Palautuu lähettäjälle siis kun ollut haettavissa 3 päivää. Tästäkö minä maksoin??

Mikset lue mitä sinulle kirjoitetaan?

Vierailija
17/34 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet nyt vaan paketin ke, to tai pe tai pyydät joitain muuta hakemaan. Menet vaikka kävellen, saat liikuntaakin ja aivotkin virkistyy :). Miten nää asiat on joillekin näin vaikeita.

Vierailija
18/34 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mitä? 

Mikset hae sitä tänään? Tai huomenna? Tai ylihuomenna?

Varmaan sen takia kun paketti ei vielä ole siellä automaatissa.

Vierailija
19/34 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole kaveria, jonka laittaa asialle. En minäkään tunne ketään nykyiseltä asuinpaikkakunnaltani.

Vierailija
20/34 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sen paketin omasta postistasi, kun pop up suljetaan aatonaattona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme