Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat vinkit reumakivun selättämiseen?

Vierailija
19.12.2017 |

Viime yö meni taas kipuillessa, en juuri saanut nukuttua, kun käsi oli niin kipeä, puutunut, turvonnut, kuin tulessa. Otin särkylääkettä illalla, ja yöllä vielä lisää. Sain lyhyitä pätkiä nukuttua pitämällä kättä kylmäpakkauksen päällä, jolloin kylmä turrutti kivun. Oikeasti kipu oli niin kovaa että melkein itketti. Oisko kohtalotovereilla antaa vinkkejä kivun hoitoon silloin kun oireet ovat pahimmillaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kylmä helpottaa, oletko kokeillut avantoa? Joillakin ruokavaliomuutos auttaa, mulla erityisesti sokeri + vehnä pahentavat oireita. Tulehduksen ollessa pahassa vaiheessa paras välttää ko. nivelen rasitusta, käytä jotain tukea jos sulla on, muutoin kevyehkö säännöllinen liike on hyvästä. D-vitamiinitaso ylös! Tämä on mun reumalääkärinkin suositus.

Vierailija
2/3 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kipulääkettä käytit? Mulla auttaa burana 600 hyvin pahaankin kipuun, parasetamoli ei lainkaan.

Muuten sitten kortisonipiikille jos oiret jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pronaxen on tuo mun kipulääke. Pitäis olla voimakkaampi kuin ibuprofeeni. Yhtä aikaa niitä ei saa ottaa. Pitääpä kokeilla ensi yönä vaihteeksi buranaa, että toimiiko se paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi