Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teuvo Hakkarainen erotettiin

Vierailija
19.12.2017 |

varapuheenjohtajan pestistä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radiouutiset sanoi eronneen itse. Kumpi nyt sitten tapahtui?

Teuvo erosi. Jussin avustaja varmaan soitti ensin ja selitti, "että nyt olis Tepa parempi allekirjoittaa se sähköpostissa oleva eroilmoitus ja laita vielä menemään se meidän kirjoittama katumusviesti. Ihan vaan puolueen parhaaksi. "

Vierailija
22/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä luulen, että Hakkarainen näki tässä vaan hyvän tilaisuuden päästä eroon toisen varapuheenjohtajan pestistä, koska tietää itsekin, että ei ikinä selviäisi yhdenkään kokouksen puheenjohtajuudesta. Ne harvat kerrat, kun olen kuullut hänen käyttävän puheenvuoron eduskunnassa, on myötähäpeä hirveä.

Tulipahan mieleen, että kun sinisten ministeri Pirkko Mattila häpäisi itsensä totaalisesti esiintymällä änkyräkännissä Ruotsissa virallisilla päivällisillä, asia sivuutettiin nopeasti. Eipä revitty otsikkoja, vaikka Mattila, joka on muuten täysin kuutamolla hänkin, sai varoituksen eduskunnan puhemieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi Hakkaraisen menoa muuta. Tottakai krapulapäissään pyytelee anteeksi ja ehkä on oikeastikin pahoillaan, mutta seuraavalla kännikerralla meno jatkuu.

Vierailija
24/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radiouutiset sanoi eronneen itse. Kumpi nyt sitten tapahtui?

Erosi itse. Kännissä ja läpällä.

Vierailija
25/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisipa tähän liitettyä Timo Soinin ivallisen hymyn.

Soini huokasee helpotuksesta. Sai selitellä tämän riesapellen touhuja tarpeeksi asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi