Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos ei halua vanhempansa uuspuolisoa oman vanhemman haudan viereen?

Vierailija
18.12.2017 |

Voiko sen estää? En lähinnä halua tavata puolison jälkeläisiä, muutenhan se on se ja sama kuka vieressä pötköttää. Asia ei ole vielä ajankohtainen, mutta alkoi sekin tässä häiritä, kun tajusin, etten ehkä pääse niistä ihmisistä eroon siinäkään vaiheessa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivikissaäiti ei pysty montaa viestiä olemaan paljastumatta. Älä huoli. Lapsesi hautaa sinut kunnioituksesta sinun osoittamaa hyvää äityittä kohtaan samaan hautaan kuin äitisi. Siellä saatte nahistella maailman loppuun saakka.

Olen kristallikissa sinulle.

ap

:-) Sen päätän kyllä minä.

Vierailija
42/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivikissaäiti ei pysty montaa viestiä olemaan paljastumatta. Älä huoli. Lapsesi hautaa sinut kunnioituksesta sinun osoittamaa hyvää äityittä kohtaan samaan hautaan kuin äitisi. Siellä saatte nahistella maailman loppuun saakka.

ap

:-) Sen päätän kyllä minä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja maailma täynnä.

Vierailija
44/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I don't want to be buried in a Pet Sematary,

I don't want to live my life again."

Vierailija
45/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai puolisot haudataan vierekkäin jos niin eläessään halusivat, mitä siihen on lapsilla nokan koputtamista? Keskity nyt hyvä ihminen omaan elämääsi, voit sitten aikanaan vaikuttaa omaan hautapaikkaasi!

Tätä joskus itsekin miettinyt.... appiukolla on jo 2 hautapaikkaa varattuna ja kolmas avioliitto menossa. Lapsensa varmaan haluavat hänet ensimmäisen vaimon (lasten äidin) viereen.... mutta jos viimeisin vaimo päättääkin hauadata hänet oman sukunsa hautaan ja ihan väärään kaupunkiin.... 

Vierailija
46/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän, että riitoja on tullut paikkakunnista, jonne vainaja haudataan. Mutta jos se on vain se, kenen viereen tai kelle siihen mahdollistetaan viereen paikka tai ei mahdollisteta? Hmmm....... tietenkin on niin, että vanhempani mahdollisesti kuollessa ensin ja eloon jääneen elävän vielä pitkään en voi olla varma, että saan käydä haudalla rauhassa tai en voi hoitaa sitä ilman, että siellä on kyykäärmeen toimia.... ehkä se karaisee paskaiseen loppuhuipennukseen sitten sen idiootin mennessä siihen sekaan. Jos siihen menee vuosia, niin ehkei asia sitten enää vaivaa minua. Saa nähdä. Mutta oikeuteni tässä asiassa silti kiinnostaa.

ap

Vierailija
47/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy isäsi mielipidettä, miten hän haluaa tulla haudatuksi ja tyydy hänen tahtoonsa. Älä uhriudu ja pilaa elämääsi.

Vierailija
48/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välttämättä halua tavata jäljelle jääneen vanhempani uutta seurustelukaveria tai tämän lapsia. En erityisemmin dissaakaan, ei kiinnosta. Kunhan otti jonkun kun joku pitää olla.

Kohta sekin ihminen potkaisee tyhjää ja sitten haetaan omainen takaisin kotiin. Pitäköön kivaa muutaman vuoden.

Vierailija
49/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy isäsi mielipidettä, miten hän haluaa tulla haudatuksi ja tyydy hänen tahtoonsa. Älä uhriudu ja pilaa elämääsi.

Kivikissaäidille osoitettuna on tuo ohje kyllä suunnattoman huvittava. Hän ei mitään muuta ole tehnytkään kuin uhriutunut ja pilannut elämäänsä. Uhriksi heittäytyminen on hänen ainoa käyttövoimansa.

Vierailija
50/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän asia järjesty ilman sinua toisen puolison kuollessa. Jäljelle jäänyt hoitaa yhteisen hautapaikan. Tai mistä tietää vaikka he eivät halua hautapaikkaa olleenkaan. Tuttavani pyysi heittämään tuhkat tiettyyn paikkaan eikä halunnut mitään hautakiveä hautausmaalle muistoksi. 

Vierailija
51/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aikamoisesta patologisesta katkeruudesta, kun jo vuosia etukäteen pohtii millaisen riidan voi kehittää isänsä ja tämän uuden puolison hautausjärjestelyistä. Olet kyllä raskas nainen, Kivikissaäiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän