Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos ei halua vanhempansa uuspuolisoa oman vanhemman haudan viereen?

Vierailija
18.12.2017 |

Voiko sen estää? En lähinnä halua tavata puolison jälkeläisiä, muutenhan se on se ja sama kuka vieressä pötköttää. Asia ei ole vielä ajankohtainen, mutta alkoi sekin tässä häiritä, kun tajusin, etten ehkä pääse niistä ihmisistä eroon siinäkään vaiheessa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä, voinko estää, ettei vanhempaani haudata kenenkään kanssa yhteiseen hautaan? Hän ei ole ikinä eläessään ilmaissut asiasta juuta eikä jaata, eikä aiokaan, koska hän ei kuulemma kuole.

ap

Vierailija
22/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E voi estää. 30 v naimisissa. Puoliso hoitaa. Mutta onneksi isäsi elää vielä kauan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa kyllä todella, että täytyy tätäkin murehtia, kun on näitä uusiokuvioita. Ne on niin paskoja kaikille muille osapuolille, usein jopa osapuolille itselleenkin.

ap

Vierailija
24/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E voi estää. 30 v naimisissa. Puoliso hoitaa. Mutta onneksi isäsi elää vielä kauan

Ei elä kauaa. Tietenkin jos kuukausissa lasketaan, saattaa mennä kauan. Mutta ei muuten. Kumppani voi silti toki kuolla ennen sitä, ja toivottavasti kuoleekin.

ap

Vierailija
25/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän visusti huolen, että näin ei pääse käymään. Onneksi kyseessä on sukuhauta ja tämä uusiopari ei ole edes aviossa.

Vierailija
26/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän visusti huolen, että näin ei pääse käymään. Onneksi kyseessä on sukuhauta ja tämä uusiopari ei ole edes aviossa.

No nii-in, meillä ei mahdollisesti ole tätä sukuhauta -suojaa. Koska en tiedä, halusiko vanhempani siihen edes ja onko siellä tilaa. Sellainen siis on, mutta kai aika valkoiva sukuhauta, kun siellä ei ole kuin toinen isovanhempi, tosin se kyllä varmaan johtui siitä erosta. Tosin vuosiin sinne ei ole moniakaan haudattu, sukumme on pientä.

ap

Vierailija
27/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jos en suostu tästä voisi tulla sellainen vainaja kylmiössä vuosia -tilanne? Sitten se toinen ehtii kuolla, haha.

ap

Vierailija
28/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kuolleen toive hautapaikasta on tiedossa, sitä on tapana kunnioittaa. Harva uussiippa haluaa eksän kanssa samaan hautaan, elleivät ole olleet erityisiä ystäviä tmv.

Esimerkiksi anoppi on sanonut jo 30 vuotta sitten, että haluaa vanhempiensa kanssa samaan hautaan, ei lastensa isän kanssa. Tämä on tieto ja nyt anoppi on niin laho päästä, ettei enää muista mistään mitään. Silti asia on tiedossa ja hänen paikkansa on vanhempien vieressä. Ei eronnut koskaan, mutta avioliitto oli vaikea pettämisen ja alkoholismin takia, on ollut leskenä yli 40 vuotta.

Mä en saa ap:n ongelmasta kiinni. Itse näkisin, että se jäljellä oleva vanhempi haudataan uuteen hautaan ja uusi puoliso siihen viereen.

Vierailija
29/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voin pelotella häntä,että jos et nyt luovu typerästä vaatimuksestasi, (jos siis sellaista vaatisi), niin kuole sitten ensin, on mulla aikaa odottaa.

ap

Vierailija
30/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli kuolleen toive hautapaikasta on tiedossa, sitä on tapana kunnioittaa. Harva uussiippa haluaa eksän kanssa samaan hautaan, elleivät ole olleet erityisiä ystäviä tmv.

Esimerkiksi anoppi on sanonut jo 30 vuotta sitten, että haluaa vanhempiensa kanssa samaan hautaan, ei lastensa isän kanssa. Tämä on tieto ja nyt anoppi on niin laho päästä, ettei enää muista mistään mitään. Silti asia on tiedossa ja hänen paikkansa on vanhempien vieressä. Ei eronnut koskaan, mutta avioliitto oli vaikea pettämisen ja alkoholismin takia, on ollut leskenä yli 40 vuotta.

Mä en saa ap:n ongelmasta kiinni. Itse näkisin, että se jäljellä oleva vanhempi haudataan uuteen hautaan ja uusi puoliso siihen viereen.

No ei tähän toinen vanhempani liity mitenkään. Hän on näistä paraskuntoisin, ei todellakaan ole änkemässä eksänsä kanssa samaan hautaan! :D Mutta ei tartte nyksänkään olla.

ap

Vierailija
31/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissaäiti ei pysty montaa viestiä olemaan paljastumatta. Älä huoli. Lapsesi hautaa sinut kunnioituksesta sinun osoittamaa hyvää äityittä kohtaan samaan hautaan kuin äitisi. Siellä saatte nahistella maailman loppuun saakka.

Vierailija
32/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivikissaäiti ei pysty montaa viestiä olemaan paljastumatta. Älä huoli. Lapsesi hautaa sinut kunnioituksesta sinun osoittamaa hyvää äityittä kohtaan samaan hautaan kuin äitisi. Siellä saatte nahistella maailman loppuun saakka.

Olen kristallikissa sinulle.

ap

Vierailija
33/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on ongelmat. Kuulostat todella vaikealta ja itsekkäältä ihmiseltä. Anna hyvä ihminen pariskunnan maata vieretysten, äläkä käy koko haudalla.

Vierailija
34/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on ongelmat. Kuulostat todella vaikealta ja itsekkäältä ihmiseltä. Anna hyvä ihminen pariskunnan maata vieretysten, äläkä käy koko haudalla.

Sinä olet heti riitaa haastavan kommenttisi perusteella vaikea ja ilkeä ihminen, tuntematta tapaustani ja tilannettani et voi sitä arvostella ja tekemällä niin osoitat todellisen luonteesi, mikä on läpimätä.

ap

Vierailija
35/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kasvaa aikuiseksi, niin helpottaa.

Vierailija
36/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan siellä käydä ja minä olin isäni elämässä ensin, joten tästä asiasta määrään minä.

ap

Vierailija
37/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita kasvaa aikuiseksi, niin helpottaa.

Mulla ei ole tässä mitään tarvetta "kasvaa aikuiseksi", se vaimo voi kasvaa aikuiseksi ja laitattaa itselleen hautapaikan muualle, ihan mihin tahansa. Kunhan ei isäni haudan läheisyyteen.

ap

Vierailija
38/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi aikuista, jos se ämmä kykenisi kunnioittamaan mua, ja korjaisi mätäiset luunsa sinne, minne hänen arvonsa yltääkin, eli kauas isästäni.

ap

Vierailija
39/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin jouduin vielä pelkäämään, että joudun vääntämään valtiosta, jonne isä haudataan :/ Onneksi ei siitä tule ongelmaa.

ap

Vierailija
40/51 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kristallikissa sinulle.

ap

Äitihullu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän