Halaatteko koskaan teini-ikäisen lapsesi kanssa?
Meillä halataan silloin tällöin. Jos on suruja niin äidin hali kelpaa. Joskus halitaan pikaisesti hyvilläkin hetkillä.
Kommentit (31)
Joka päivä halataan, poika 14v vähän nihkeästi, mutta halaa kuitenkin ja antaa hyvänyön suukon poskelle, muutoin on ihan teinimölli, tytär 16v halii paljon! joka päivä monta kertaa, istutaan sohvalla usein juttelemassa niin että hänen pää on sylissä ja silittelen sitten samalla kun jutellaan. Rakkaat teinit <3
Emme halaile, mutta saatan pörröttää hiuksia tai sitten teini röhnöttää joskus vieressä
Kyllä halaillaan päivittäin 13v tyttäreni kanssa.
En halaa ja en saa/tahdokaan halauksia.
Ei vain kuulu meidän jäyhään perhekulttuuriin. Ollaan kuitenkin läheisiä ja puheyhteys on hyvä.
Ymmärrän silti näitä, jotka mittaavat läheisyyttä myös fyysisellä kontaktilla.
Mutta voi olla hyvä näinkin. Halaaminen olisi meillä teennäistä ja vaivaannuttavaa. Olalle taputus, vähän hiusten pörrötys jossain tilanteessa on ok.
teini ikästä lasta ei viel oo mut kyllä mie halailin mun äitiä teininä. äiti jopa luuli ettei mua saa halata ko oon kavereide kans ja ihmetteli ko ite tulin halaamaan. kyllähä pari kaveria kysyki et miks teen nii ja totesin vaa et mulla on vaa hyvät välit äitii et miksen sais.
Kyllä halaillaan. Jos kavereita maisemissa, niin silloin ei pojunhalua haleja, muuten kylllä.
16 v
14 v tyttären kanssa halataan joka ilta ennen nukkumaan menoa. Pikkuveli suostuu halaamaan vain vaihtopäivinä kun menevät äidille viikoksi.
Yleensä joka päivä.
Kun sanotaan hyvää yötä ja joskus jopa kun lapset tulee koulusta tai harrastuksista kotiin niin halitaan.
Lapset 14 ja 17
Toivottavasti halataan. Lapset nyt 6 ja 8 ja halaillaan. 8-v poika vähemmän, mutta joka iltainen hali on hänelle erittäin tärkeä. Sanon joka ilta, että rakastan. Omat vanhemmat eivät sanoneet, eivätkä halanneet kun juhlissa. Varmasti rakastivat, mutta ehkä se oli sen ajan tyyli. Itse haluaisin toimia eri tyylillä.
Joo, lähinnä onnittelutilanteissa ja joskus lohduttaessa.
t. Mies
Meillä 13 v pojan kanssa ei juurikaan halita. Hän ei halua, mikä saattaa osittain johtua siitä, etten itsekään koe sitä niin luontevaksi.
(Meillä mies halasi isäänsä ensi kertaan vuosiin omissa häissään/meidän häissä. Sanoo, ettei kokenut sitä kovin luontevaksi silläkään kertaa. Minä ja puolisoni halimme kyllä; mies erityisesti osaa halia minua, mitä en ehkä osaakaan aina riittävästi arvostaa.)