Mitä tavallisina pidettyjä asioita sinulla ei ole?
Kumisaappaat
Villasukat
Muoviämpäri (arvaan että nämä ovat monen mamman kolme tärkeintä asiaa elämässä)
Netflix-tilaus
Kommentit (95)
Korvareikiä, koska vihaan kaikenlaista turhaa piikittämistä ja kipua. Kaikki naistuttavat tyrkyttävät mulle väkisin että "Laita korvikset, niin olisit vielä kauniimpi!" En ota kohteliaisuutena...
Vierailija kirjoitti:
Kumppania (on ollut), autoa (on ollut, liian kallis mulle), älypuhelinta (jonkin aikaa oli, mutten enää halua, informaatioähky tulee), vedenkeitintä, astianpesukonetta, kuntosalikorttia, hienoja merkkiastioita (eivät kiinnosta)
N45
Ei ole myöskään teennäistä puhetapaa, halua näyttää naapureille, tarvetta soittaa ystäville joka ikinen päivä, tekohymyä, töitä
- Facebook-tunnusta (edes feikkiprofiilia) saati muitakaan some-hörhötyksiä (Instagram, Twitter, Tinder, WhatsApp, LinkedIn, mitä näitä nyt on... Telegram-tunnus löytyy olosuhteiden pakosta, pienimpänä pahana.) Jos tahdon jakaa jotain maailmalle, teen omalle palvelimelle oman webbisivun jota hallinnoin "minä itte" -meiningillä ilman mitään välikäsiä tai amerikkalaisfirmojen moraalisääntöjä tai moderoijia ja tarjoan linkin siihen. Nih!
- Netflix-, HBO-, tai Spotify-tilausta (ei ole aikaa binge-katseluun ja tahdon omistaa pysyvästi sen median mistä maksan, etenkin musiikin)
- Yhtäkään bonuskorttia. (Ei ole viitseliäisyyttä lähteä sekavaan pisteidenkeruuoravanpyörään, ja sylettää koko taustalla oleva seuranta- ja profilointiajatus. Tilaan mieluummin valmiiksi tingityillä halvemmilla hinnoilla vaikka Saksasta kuin leikin K-kauppiaiden ja Prismojen ja vastaavien kanssa bonuspallopiirileikkiä.)
- Pelikonsolia (laitteiden on oltava itse ohjelmoitavia eikä suljettuja ja lukittuja walled gardeneita, joihin joku muu tarjoaa maksusta sisällön ja rajoittaa mitä sisältöjä voi tehdä tai tarjota)
Minulla ei ole velkaa eikä työttömyyttä.
Ei ole tatuointeja, ei värjättyjä hiuksia, ei rakennekynsiä, ei sisustustauluja tekstillä varustettuna.
Ei ole WhatsAppia, Instagramia eikä mitään muita some-tilejä kuin pelkkä FB.
Ei ole yhtään Applen laitetta, eikä ensimmäistäkään merkkilaukkua.
-Netflixiä, Elisaviihdettä tms. Ei ole telkkariakaan, paria sarjaa katson läppärillä ja dvd:t projektorilla.
-Autoa tai ajokorttia. Liikun julkisilla, pyörällä ja kävellen, joskus tietty taksillakin
-Kahvinkeitintä, kapselikonetta, espressokonetta. Pressopannu on.
-Applen tuotteita. En koe jääneeni mistään paitsi käyttäessäni muiden valmistajien tuotteita.
-Pyjamaa. Pari yöpaitaa on, mutta nekin puen päälle vasta kun nousen sängystä ja riisun nukkumaan mennessä :D Toimivat siis löysinä kotimekkoina.
-Marimekon unikko-tuotteita
-Raamattua
Sori ohis, mut mitä te täysin kahvin- ja vedenkeittimettä asujat, joilla ei ole myöskään kapselikonetta tai espressopannua, tarjoatte mahdollisille vieraille? Eikö teillä käy kukaan koskaan kahvilla? Keittelettekö teevettä kattilassa vai sovitteko tapaamisen läheiseen kahvilaan?
Vierailija kirjoitti:
Sori ohis, mut mitä te täysin kahvin- ja vedenkeittimettä asujat, joilla ei ole myöskään kapselikonetta tai espressopannua, tarjoatte mahdollisille vieraille? Eikö teillä käy kukaan koskaan kahvilla? Keittelettekö teevettä kattilassa vai sovitteko tapaamisen läheiseen kahvilaan?
Vieraita, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Me keitämme vettä ihan kattilassa. Pressopannu on ja kahvia, parilla kahvia juomattomalla tutulla on pikakahvia. Ja jos joku valittaa että hyi, ei edes oikeaa kahvia niin eipä monella se teevalikoimakaan kovin ihmeellinen ole, voi olla hyvinkin vanhaa ja mautonta pussiteetä.
Vierailija kirjoitti:
Murukahvia keitettyyn veteen (ihan hellalla kuumennettu kattilassa), voi olla jopa parempaa kuin tavallinen kahvi.
Ei ole mikroa vaikka lapsiperhe. Ei ole mitään tv-maksukanavaa, vapaat riittäneet. Eikä ole lomia, olen viiskymppinen pätkätyöläinen.
Mustasukkaisuus omasta puolisosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole esim televisiota, Facebook-tiliä, älypuhelinta ja kahvinkeitintä. Ei ole myöskään autoa eikä lapsia.
M 42
Tuo älypuhelimen puuttuminen on tähän mennessä erikoisin jos ikä on tuo 42. Arvostan kyllä, että on omantienkulkijoita.
Häh. mä olen 45 eikä ole älykännykkää, enkä hanki niin kauan kuin ei pakko ole.
eiköhän mun ikäsillä ja vanhemmilla ole yleisempää ettei sellasta turhaketta osta, enempi nuorten kotkotuksia.
Kumppania (on ollut), autoa (on ollut, liian kallis mulle), älypuhelinta (jonkin aikaa oli, mutten enää halua, informaatioähky tulee), vedenkeitintä, astianpesukonetta, kuntosalikorttia, hienoja merkkiastioita (eivät kiinnosta)
N45