Mitä tavallisina pidettyjä asioita sinulla ei ole?
Kumisaappaat
Villasukat
Muoviämpäri (arvaan että nämä ovat monen mamman kolme tärkeintä asiaa elämässä)
Netflix-tilaus
Kommentit (95)
Minulla ei ole Robinin, Isaac Eliotin eikä Marcus & Martiniuksen levyjä.
Ei oo autoa eikä telkkaria
Auto maksaa ja sen ylläpito. Jos olis vakaampi työsuhde ja palkka olis vähintään 2000€/kk bruttona niin voisin harkita.
Älypuhelin tuli ainoana mieleen. Mikäs tässä vanhalla kapulalla on mennessä, kun ei sille älypuhelimelle olisi selkeää tarvetta. Vanha kiinalainen sananlasku sanoo: "Jos maljakko ei ole rikki, älä korjaa sitä".
Ei löydy:
Televisiota
Sohvaa
Ruokapöytää
Lapsia
Lemmikkiä
Mikroa
Vedenkeitintä
Kahvinkeitintä
Tauluja/mitään koriste-esineitä (jos ei lasketa yhtä kivaa astiastoa, mitä käytän arjessa)
Rannekelloa
Yhtään korua, jota oikeasti käyttäisin (omistan kyllä, mutta en käytä ainuttakaan ikinä)
Kuivatarvikeruokia (en säilytä mitään ruokaa kotona, ostan päivittäin sen mitä syön)
Pakasteita (vaikka pakastimen omistankin)
Terveisin 33-vuotias sinkkunainen, jolla elämä hymyilee :)
Ajokorttia
Autoa
Omaa asuntoa
Vakituista työtä
Rahaa
Vedenkeitin
Kahvinkeitin
Astianpesukone
Auto
Kumisaappaat
Tuulipuku
Lenkkarit
Sukset
Luistimet
Talvirukkaset
Teflon-kattila
Ajokorttia
Lapsia
Miestä
Facebookia
Kumisaappaita
Töitä (olen eläkkeellä)
Omaa asuntoa (asun yksin perintöasunnossa, veli omistaa puolet)
Koiraa
Ylipainoa
Kuntosalikorttia
Velkaa
Astianpesukone, leivänpaahdin, auto, televisio, sauna, vedenkeitin, vohvelirauta, porakone, grilli, sukset, luistimet, teltta, kesämökki,,,,
Meillä ei ole mitään ikeasta ostettua, ei asuntolainaa, asunto jo maksettu. Käsilaukkuja en omista yhtään enkä mitään naisten yleensä (?) käyttämiä ryppyvoiteita, meikkejä tai hiustuotteita. Hiustenkuivaajaa, silitysrautaa ja vedenkeitintä meillä ei ole.
Marimekkoa, televisiota, muumimukeja, tonttuovea
Minulla ei ole sähkölämmitystä, juoksevaa vettä, viemäröintiä, vesivessaa, suihkua, sähkösaunaa, sähköuunia, pyykinpesukonetta, astianpesukonetta, jääkaappia, Facebook-tiliä, televisiota, Netflixiä, shampoota, kahvinkeitintä, mikroa, silitysrautaa.
Ei ole autoa, sohvaa eikä meikkejä. Jos tulee yli kolme ruokavierasta, ei ole samanlaisia astioita kaikille, mutta eriparisista saadaan kyllä syötyä ja juotua isommallakin porukalla.
älykännykkä
auto
pesukone
astianpesukone
tuntuu että nää oletetaan kaikilla olevan, vaikka ei tietysti ole.
Vierailija kirjoitti:
Astianpesukone, leivänpaahdin, auto, televisio, sauna, vedenkeitin, vohvelirauta, porakone, grilli, sukset, luistimet, teltta, kesämökki,,,,
Minulla on näistä vain telkkari.
Hiustenkuivaajaa
Muita kanavia telkussa kuin 1-5
Päiväpeittoa
Hiiliteräksistä paistinpannua...