Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti kierukan jälkeen raskaaksi?

12.04.2006 |

Olen menossa huomenna otattamaan kierukan pois ja haluaisin tietää, kuinka jatkossa. Mulla on ollut vuoden verran Mirena ja nyt siis olisi tarkoitus aloittaa tjottailu.

Minkälaiset ohjeet lääkäriltä saa kierukan poiston yhteydessä ja kuinka nopeasti saa taas harrastaa? ;) Ja pääasia kuinka nopeasti voi tulla raskaaksi? Olen itse aika herkästi sikiävää sorttia, tyttö sai alkunsa heti pillereiden lopetuksen jälkeen... Ei ehtinyt tulla edes luomukiertoa. =)

~Murmutti

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä on kuparikierukka. Tosin vielä ei yritystä olla aloittamassa, mutta vastaavuuden varalle ;)

Vierailija
2/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli aikoinaan hormoonikierukka (en muista merkkiä). Poiston jälkeen tärppäs muistaakseni toisella kierrolla, ei kylläkään yrittämällä yritetty vaan tjot -menetelmällä.

-m-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukka poistetaan kesken kierron (ei kuukautisten aikana) niin raskaaksi voi tulla vaikka samantien. Eli jos on pari iltaa aiemmin sekstaillut ja kierukka otetaan pois ja ovulaatio sattuu näppärästi just samoihin aikoihin voi tulla raskaaksi heti!

Meilläpäin lekurit/sairaanhoitajat aina kierukan poiston yhteydessä varmistavat, että kaikki tietävät tämän, varsinkin jos raskaus ei ole suunnitteilla heti. Jos siirtyy kierukasta suoraan pillereihin, riskiä ei pitäisi olla.

Vierailija
4/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole siis tärpännyt vielä. Toisaalta kropalla kesti varmaan vähän aikaa palautua, kun menkkoja ei ollut 4,5 vuoteen. Ovulaatiot on tulleet nyt joka kierrossa, menkat oli aluksi niukemmat mutta ovat jo palautuneet normaaleiksi ja nyt viimeksi oli jopa kivuliaat. Viimeksi pillereiden jälkeen tjot-meiningillä tulin raskaaksi 7. kierrosta. Voi olla että tämä menee aika lähelle sitä.