Apua! Chisu on pahanlaisesti rupsahtanut ihan muutamassa kuukaudessa. Mitä on tapahtunut?
Tietääkö joku mitä Chisulle on tapahtunut? Tällaisia kuvia Insta täynnä. Joku epäilee että käyttäisi aineita, mutta en sitä hänestä usko.
https://www.instagram.com/p/Bch5eR8FRSk/?hl=fi&taken-by=chisuofficial
Kommentit (230)
Vaikuttaa siltä että olis käyttänyt kannabista, nyt loppu seuraaminen ja levyt menee roskiin! Jumalauta että kehtaa.
Liisal kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että olis käyttänyt kannabista, nyt loppu seuraaminen ja levyt menee roskiin! Jumalauta että kehtaa.
Kukahan laillistaa Suomessa kannabiksen. Olisi jo aikakin.
Täällä moni nelikymppinen kärsimättömästi odotellut että milloin meidätkin hyväksytään osaksi yhteiskuntaa.
Moni odottelee kaapista tuloa ihan koko perheen voimin!
Kyllähän chisu on kasvonpiirteiltään oikea klassinen kaunotar! Tiedoksi siis niille ketkä täällä sanoo ettei muka mitenkään voi kauniiksi sanoa.
Selkeästi hän vain ei itse halua sellaiselta näyttää, hänellä on oma tyylinsä. Ja upea onkin!
Ihan hirvee näky. Näyttää joltain mieleltään järkkyneeltä pulimummolta.
Toivottavasti on kyse jostain pelleilystä. Muuten kehotan hakemaan apua.
Näytti vielä ihan normaalilta Seiskan raskauskuvissa. Muistan että oikein hätkähdin hänen tavallisuuttaan niissä. Ei ollut tikkulaiha eikä mikään courtneylove.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-mika-raskaustyyli-Chisu-tunnistaisitk…
Tässä taas nähdään, että ihmiset eivät enää tunnista, miltä normaali noin 35-vuotias ihminen näyttää. Katsellaan vain blurrattuja kuvia, joissa ei näy rypyn ryppyä.
Katsokaapa omaa naamaa auringon valossa ja ilmeilkää. Taatusti jokaiselle yli 30-vuotiaalle syntyy ryppyjä johonkin kohtaan kasvoja.
Chisu on aito nainen, joka uskaltaa julkaista kuviaan ilman käsittelyä :)
Mikseihä kishu esittele isoja tissejään kun sellaiset kerran on? On kyllä ihme homma tämä tämmöinen. Isot tissit ja kaikkee niin voe että ku olis mahetsua katella niitä semmottisia. t. tyäukkelismiekkolainen
Järkyttävä. Näyttää ihan meta narkilta. Lauluäänikin hänellä muistuttaa vähän jotain vanhempaa pubiruusua tietyllä(hyvällä) tavalla. Aina olen miettinyt että miten ei ääni ja naama mätchää. No nyt mätchää.
Ihan normi ikäisensä näköinen laiha nainen. Kuvia ei ole vaan filtteröity ja tarkoituksella on haettu tollasta narkkiluukkia, ja hiukset on ihan kamalat. Saisi helposti itsestään paljon nätimmänkin näköisen. Mutta miksi hänen niin tarvitsisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vähän väsähtänyt ja epäpukeva hiusväri ja meikki.
Big deal?
Hän on muuttunut pitkitettyä nuoruusikää viettävästä aikuiseksi ihmiseksi. Ei vielä lähelläkään keski-ikää, muttei enää 20+-kaan.
Ihan vinkkinä: se tapahtuu meille kaikille. Joten ihan koko elämää ei kannata perustaa nuorennäköisen naamataulun varaan.
Jos ei ole muuta pääomaa kuin sileä iho, on ruvettava kiristämään ja venyttämään.
Siitä vasta säälittävää jälkeä syntyy.
Chisu on upea. Tuo pissanvärinen tukka nyt on vähemmän onnistunut, mutta en oleta että muiden mielipiteet häntä kiinnostaa. Kokeilla ja erehtyä saa.
Chisu on aito! Työpaikalla rakastetaan sen miesviha biisejä<3 Nainen on oikeassa oli hän sitten vaakakapinallinen tai anorektikko, sitä pitää kannustaa<3
Chisu ei ole mikään pintaliitojulkkis vaan oikea artisti, joka tekee ja tuottaa kappaleensa alusta asti itse. Onko ihme, että hän haluaa ilmaista itseään myös ulkonäon kautta? 'Varmasti teidän "huolestuneet" narkkihuutelut sitä paitsi edes auttaisivat, jos tilanne olisi oikeasti se....
Hui saat...na... kuka toi edes on? Ei tollanen krisu kuitenkaan kaikille tuttu ole.
Vierailija kirjoitti:
Chisu ei ole mikään pintaliitojulkkis vaan oikea artisti, joka tekee ja tuottaa kappaleensa alusta asti itse. Onko ihme, että hän haluaa ilmaista itseään myös ulkonäon kautta? 'Varmasti teidän "huolestuneet" narkkihuutelut sitä paitsi edes auttaisivat, jos tilanne olisi oikeasti se....
silloin tällein vetelee piriä ja yöunet menee, puhutaan "narkista" :D anna mun kaikki kestää. Sama asia kun kahvia joisi
Aika rumaa kommentointia taas. Laittakaa rumaksi haukkujat omakuva niin katsotaan miltä lärvi näyttää?
Ja sinä itse varmasti olet joku rikas missi korkealla ÄO:llä ainakin internetin roskapalstoilla. Toisten nimitteleminen rupsahtaneeksi ei kuulu hyviin käytöstapoihin.
Eikö tää jo joutais ketjujen taivaaseen? Menee jo kunnianloukkauksen puolelle moni viesti. Chisu on ihana!